Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

LAMAVLEES Jolanda

Beste Noord-Hollanders Jolanda heeft een gewichtig probleem
Er kan niet zoveel in haar aanhanger als dat zij dacht dus nu moet zij 2 x heen en weer , dit houd in dat de levering in Haarlem mogelijk later is dan tot nu toe afgesproken

Hou jullie alle op de hoogte

Groet George
Door sella
sella schreef: Ik heb jolanda een pb gestuurd dat mijn lama mag vervallen om het haar makkelijk te maken.
dus je hoeft waarschijnlijk alleen strotten voor mij mee te nemen.
Ik heb toestemming om later te betalen, dus het lama gaat ook door
bordie schreef: welkom hier
waar woon je?
wat heb je voor barfers?
Ik woon in Schagen, werk vlak bij Hoorn. Dus leg de nodige kilometertjes af en wie weet kom ik ook ooit eens een lijntje tegen of kan ik een dienst bewijzen, je weet maar nooit.

Ik heb een hond, een amerikaanse bulldog teef van 45 kilo die het nodige aan barf weg weet te werken. helaas zijn mijn katten wat kritischer, en met name de jongste baal ik van had wel verwacht dat ik die ook op vers had kunnen zetten maar die weigert in alle talen.

Dus hier is het alleen voor de hond......Heb een vriezer van 210 liter staan, die zit elke 8 weken weer lekker vol, bestel bij Lupa via Lisette (Metal Dog) in Julianadorp, inmiddels al weer trouw een jaar en dat bevalt meer dan prima :)

Maar wie weet ooit, daarom heb ik mij aangemeld bij dit topic.
Senta schreef: Ik meld mij ook weer eens, terug van weggeweest ik woon ook in het hoge noorden. Dus wie weet kan ik de volgende keer ook meedoen!
Leuk je er weer tussen te zien, ik heb verleden keer konijn bij jouw opgehaald in Schagen. Fijn dat je weer bereikbaar bent, Gr.Marjan.
Hoi allemaal, Sarah, uit woubrugge, heeft as. zaterdag kalkoenreepjes bevroren in kratten, de aantal kilos schat ze zelf op 10 of 20 per krat. Morgen zou ze meer weten. Nu wil ze ze per krat verkopen voor 1,85 per kilo. Vlees is diervriendelijk en ook geschikt voor menselijke consumptie (nasi oid) Op zich heb ik wel interesse maar 1 heel krat is echt teveel, 5 kilo wil ik hooguit want er komt ook lama en paard aan.
Is er iemand die ook interesse heeft? Misschien kunnen we een lijntje opzetten?
ps. ze wil wel dat de bestellingen voor 12 uur smiddags opgehaald zijn.
Waar is mijn tekst nou  :'( :'( :'(
Oké nog eens maar nu even een stuk beknopter  >:(

Hallo Allemaal,

Ik ben Claudette en woon in Julianadorp.
Ik heb 3 honden in de leeftijd van 4jr t/m 4jr en 4mnd. Diezl en Buffy NRVen en Luna (ons kneusje) zit sinds 1,5jr weer aan de br*k en hier doet ze het super op. Helaas is niet voor elke hond barfen/NRVen het beste.

Tevens heb ik 5 katten van mezelf hier rond lopen. Mika, Amira en Gijs (allen 2jr en 5mnd), Spike (9jr en 6mnd) en Kyra (13jr en geheel tandloos).
Alle katten zitten op KVV en prooidieren. Krijgen Diezl en Buffy iets te eten wat een kat lekker vind krijgt deze kat dit ook. Zo eet Kyra gewoon kippennekken.

Ook loopt er hier een wilde kitten rond (16wkn) en een gedumpte,vreselijk aanhankelijk moederpoes met 2 katertjes en 2 poesjes. Deze 6 krijgen zo vaak mogelijk KVV en prooidieren. Maar omdat ze straks alleen br*k en bl*k krijgen (als ze terug naar het asiel gaan) krijgen ze deze troep ook.

GATVERD.... WAT STINKT EEN BR*KKEN/BL* KKEN DROL
Laatst gewijzigd door *Nikki* op vr 21 okt 2011, 01:51, 1 keer totaal gewijzigd.
AussieSue schreef: Hoi allemaal, Sarah, uit woubrugge, heeft as. zaterdag kalkoenreepjes bevroren in kratten, de aantal kilos schat ze zelf op 10 of 20 per krat. Morgen zou ze meer weten. Nu wil ze ze per krat verkopen voor 1,85 per kilo. Vlees is diervriendelijk en ook geschikt voor menselijke consumptie (nasi oid) Op zich heb ik wel interesse maar 1 heel krat is echt teveel, 5 kilo wil ik hooguit want er komt ook lama en paard aan.
Is er iemand die ook interesse heeft? Misschien kunnen we een lijntje opzetten?
ps. ze wil wel dat de bestellingen voor 12 uur smiddags opgehaald zijn.

Ik zou ook wel een kg of 5 willen hebben maar ik heb geen tijd om te gaan halen maar als iemand anders dat lukt dan graag :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door