- za 13 aug 2011, 15:32
tannetje koning staat al bij mijn favorieten, ik ga (in de toekomst) zeker contact met haar opnemen!
het eten van rauw vlees gaat inmiddels erg goed!!
het was al een monstertje wat erg gericht is op eten, maar zo enthousiast als ze nu is heb ik haar nog nooit gezien. en als ze twijfeld of ik wel aan haar eten denk, gaat ze gewoon de hele tijd voor de vriezer zitten.
haar ontlasting ziet er weer super uit! lekker hard en vrij van bloed(sporen).
ook haar vacht ziet er veel mooier uit! ze glanst geweldig hard, is zo zacht als een nieuwe teddybeer en ze ruikt ook iets minder. (over het verharen hebben we het maar niet, want dit deed ze altijd al erg)
de huidplekken zijn er nog steeds en de ene dag erger dan de andere dag, ik denk dus wel dat dit los staat van het eten, alhoewel het natuurlijk wel wat vroeg is om dat nu al te roepen en daarbij het rauwe vlees zal vast wel een goede ondersteuning voor haar vacht zijn.
wij gaan iig niet meer stoppen met nrv, sproet vind het geweldig en ik daarom ook.
ik vind die hele zoektochten en samenstellingen ook wel leuk (als beginner is het af en toe ook wel stressvol, omdat ik een perfectionist ben en dus graag alles perfect wil doen)
het enige waar ik nog een beetje tegen aan loop is hoevaak ik per dag moet voeren...?
voorheen kreeg ze altijd 1 keer per dag, op wisselende tijden eten. maar als ik dat nu doe, dan gaat ze 12 uur na haar maaltje, gal spugen.
als ik haar smorgens 1 nek geef en dan de rest ergens in de namiddag of avond (altijd verschillend) dan spuugt ze niet. maar ik weet dus niet of dit DE manier is om zoiets op te lossen?