Ik wil natuurlijk het beste voor mijn huisdier maar ik ga het niet overdrijven door alles tot op de bodem uit te zoeken. Ik vertrouw daarbij ook nog een beetje op de betrouwbaarheid van Lunderland en mijn eigen gezonde verstand.
Moderator: Lizzy
Senta schreef: Toch wel een heel interessant topic dus. Ik was dus echt volledig in de veronderstelling dat gezuiverde visolie gewoon 100% zuiver was en geen rotzooi, niks.Helemaal mee eens
Daarom schrok ik natuurlijk enorm van de samenstelling van jou visolie, dacht even lekker spul is dat! Zou dat om de dooie dood niet geven.
Lizzy je bewijst nogmaals dat je dr echt ontzettend veel verstand van heb of dr veel over kan vertellen, dat geeft een goed gevoel.
Conclusie is dus koop een goede kwaliteit visolie en niet een of ander potje bij de Tuinen waar niets opstaat, dan weet je zeker dat je zware metalen aan het voeren bent...EN dat wil je gewoon niet.
De zuiverheidsnormen die we hanteren, zijn menselijk en liggen dus veel hoger dan de gewoonlijk gebruikte veterinaire normen voor olie.En visolie blijft natuurlijk visolie. Het is slecht voor het milieu en slecht voor de overbevissing/visstand. En eigenlijk zouden we het allemaal moeten mijden als de pest, vanuit dat oogpunt..... Algen-olie nog steeds het beste alternatief voor visolie en algenolie heeft (volgens mij) de toekomst! Het is zo verdomd jammer dat dit (nu nog) zoveel duurder is als visolie, anders zou ik dat adviseren. Want als je leest hoeveel vissen er uit de zee gehaald moeten worden voor 1000 liter visolie......