[quote="Hope"]
Ik kom er niet meer uit, sorry.
Naast het feit dat ik heel slecht in rekenen ben, rekening moet houden met de leverancier, geen idee meer heb hoeveel ik nu wat moet voeren en ook nog eens een niet zo rijk gevulde portemonnee heb.
Wat ik wel heb berekend is dat hij per dag 270 gram vleesbot moet hebben, 108 gram orgaanvlees, 81 gram spiervlees en 81 gram groenten. Maar hoe ik dat orgaanvlees dan weer goed moet verdelen is me echt een compleet raadsel geworden. Die orgaanmix is geen optie, omdat ik dan eend en konijn ga voeren en dan niet meer weet wat ik moet nemen zou ik moeten gaan elimineren.
Iemand een idee hoe ik nu verder moet?!!
[/quote] Ik vind het ook ingewikkeld, maar wat ik je wel kan zeggen over dat orgaanvlees is dat de helft pens moet zijn en de andere helft hart, nier, lever. Dus van je 108gram orgaan moet er 54gram pens zijn. Best is dan natuurlijk dat je die mix maakt op grotere hoeveelheden want je kan geen die andere 54gram orgaan moeilijk in 3 of 4 gaan splitsen :-) Ik vind het fijn om niet de enige leek te izjn :-) We komen er wel uit! ;-)