Zo snel als dit gegaan is, vreselijk

Lieve Astrid en Leo, ik wens jullie heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef:voorWat een lief aanbod van jou en ook van Henneke :-*![]()
![]()
![]()
![]()
Astrid/Leo, als ik iets kan betekenen voor jullie, morgen of erna, laat het me dan weten. Ik kan op Sofie passen ofzo, geef maar een gil. Misschien dat jullie je ventje het liefst zelf weg brengen naar Stompwijk? Ik wil met alle liefde op Sofi passen....
Deesje schreef: vat het niet verkeerd op, ik begrijp dat er veel praktische dingen te regelen zijn, maar neem ook de tijd om afscheid te nemen.. het komt nu nog niet echt binnen, je 'wil' het misschien nog niet helemaal door laten komen.. maar je richten op praktische zaken kan je achteraf spijt doen hebben... neem tijd voor elkaar, samen...Oh je hebt gelijk hoor en zo is het ook.
Borke schreef: Oh je hebt gelijk hoor en zo is het ook.Ik ben sprakeloos
Het is zo verdomde moeilijk, Borke is haast als mijn schaduw...
Een Stabij heet zo omdat hij echt bij de baas staat, Borke is als hij de kans krijgt altijd graag bij mij.
Nu ook, ligt hij onder mijn bureau aan mijn voeten.
Als ik wegloop dan loopt hij toch weer mee om te kijken waar ik heen ga.
Ik ben blij dat we besloten hebben om vannacht bij hem te slapen, dan slaapt hij vast rustiger.
En dan aai ik hem en knuffel ik hem en bedenk ik me dat ik er helemaal nog niet klaar voor ben om afscheid te nemen, dat het allemaal veel te snel gaat.
En dan streel ik zijn vervormde lichaam en dan weet ik dat het echt tijd is om hem te laten gaan.
En dan kreunt hij zo lief, als hij altijd doet als hij het naar zijn zin heeft door die aanraking en dan bedenk ik me dat het straks allemaal voorbij is.
Nooit heb ik van een dier zoveel gehouden als van hem, ik denk dat ik dat ook nooit meer zal kunnen.
De band tussen ons is zo enorm sterk, die zou voor altijd moeten zijn, maar dat gaat niet met dieren, ze kunnen niet altijd bij je blijven.
Ik heb een stuk lang staarthaar afgeknipt, geen idee waarom eigenlijk.
Hij ligt in het herinneringen-laatje van de secretaire die van mijn moeder was.
Bij onze eerste Maine Coon poes Franny was ik dat vergeten en ik heb er altijd spijt van gehad en nu dacht ik daar opeens weer aan...
We hebben ruim 7 vette prachtige jaren samen gehad en de magere jaren lijken nu binnen 24 uur samengevat...