Moderator: Lizzy
vanaalst schreef: oh vreselijk, ik huil zachtjes met je mee, wat een drama, jouw borke.....zondag liep ie nog zo lekker mee.....Dat is het idiote en ik liep vooraan, Leo liep meer naar achteren, maar hij liep gewoon vooraan mee, niets aan hem te merken.
yvette_van_alert schreef: Wat een doffe ellende. Zo snel kan het dus gaan...Fijn dat je reageert Yvette!
Ik laat de honden geen afscheid nemen. En ik merk dat ze gewoon over gaat tot de orde van de dag. 2 keer is hier een hond dood gegaan door een hartaanval. Daar snuffelde ze een keer aan en dat was het.
ik heb de honden zelf weggebracht. 1 is er hier opgehaald en toen heb ik de rest in de kamer gezet zodat ze het ophalen niet zo mee kregen.
In het wild zonderd een hond zich vaak af als hij gaat sterven. Hierdoor zie ik de meerwaarde van het er bij laten zijn niet. Ik kan me voorstellen dat het de hond juist extra uit zijn evenwicht brengt. Maar er zijn mensen die dit wel als prettig ervaren en het idee hebben dat dit voor hun honden ook zo is.
ik denk dat je je eigen gevoel moet volgen. Niets MOET.
heel veel sterkte en ik vind het erg moedig dat je Borke verder leed wilt besparen. Daaruit blijkt jullie enorme liefde voor hem! :-*![]()
Borke schreef: Vannacht gaan we bij Borke en Sofi slapen in de woonkamer, net zoals we bij hem blijven op oudejaarsnacht als hij bang is voor het vuurwerk.
Daar hoeft hij in ieder geval nooit meer bang voor te zijn...