Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nova
O ja hoor, ik zal zeker doorgaan.
De druppels was ik vergeten  :-[ :-\, morgen een nieuwe kans.  ;)
Alleen al  de wetenschap dat  het vooruit gaat , geeft voldoende  motivatie om door te gaan  :D :D
Door Lizzy
nova schreef: O ja hoor, ik zal zeker doorgaan.
De druppels was ik vergeten  :-[ :-\, morgen een nieuwe kans.  ;)
Alleen al  de wetenschap dat  het vooruit gaat , geeft voldoende  motivatie om door te gaan  :D :D
Goed zo! Het gaat goed komen :-*
Door Borke
Het ziet er al beter uit zo, fijn!
Mocht het niet lukken dan heb je hier misschien wat aan...

Sofi heeft dit ook gehad en het is helemaal weggegaan en dat is alweer 1.5 jaar geleden!
Oplossing weken in biotex groen, minuutje en daarna even in schoon bakje water en dan 5 minuten in badje met AB poeder tegen hoefrot voor schapen v.d. DA gekregen.
Door nova
Borke schreef: Het ziet er al beter uit zo, fijn!
Mocht het niet lukken dan heb je hier misschien wat aan...

Sofi heeft dit ook gehad en het is helemaal weggegaan en dat is alweer 1.5 jaar geleden!
Oplossing weken in biotex groen, minuutje en daarna even in schoon bakje water en dan 5 minuten in badje met AB poeder tegen hoefrot voor schapen v.d. DA gekregen.
Ik zal dit zeker onthouden, al hoop ik het niet nodig te hebben.
Is het nooit meer terug gekomen bij S ofi, ook niet aan andere tenen ?
Door Borke
nova schreef: Ik zal dit zeker onthouden, al hoop ik het niet nodig te hebben.
Is het nooit meer terug gekomen bij S ofi, ook niet aan andere tenen ?
Nee en Sofi heeft Leishmaniose dus een verminderd immuunstelsel en hiervoor heeft ze er wel vaker last van gehad.
Teenamputatie werd bij haar ook genoemd als redmiddel!
Door nova
Borke schreef: Nee en Sofi heeft Leishmaniose dus een verminderd immuunstelsel en hiervoor heeft ze er wel vaker last van gehad.
Teenamputatie werd bij haar ook genoemd als redmiddel!
dank je wel, klinkt bemoedigend  :)
Door **Jolanda**
Ach Miet ...
Die arme arme Nox alweer :'(

Ik hoop dat je vooruitgang blijft zien en nog harder hoop ik dat het eens ophoud...al denk ik dat dat iets te optimistisch is en ik denk dat jij dat diep van binnen ook wel weet :-\ Ze zal altijd wel blijven kwakkelen :(
Dat haar oren (klop klop) rustig blijven is al een geschenk! :-* :)

Ik bedacht me net...die zooltjes van Nox, zou je daar niet eens teerzalf of hormonenzalf op kunnen smeren? Zoals ze dat doen bij mensen met eczeem? Of kan Nox ook niet tegen teer? (omdat ze ook niet tegen dakleer kan en daar zit volgens mij ook teer in)

Teentje verwijderen is denk ik niet de oplossing. Daarmee gaat het probleem niet weg, dat is zoiets als symptoombestrijding denk ik.

Het is flink balen dat het dieet niet wilt werken. Welke dieren bestaan er nog meer die geen graan eten? Dan zou je op andere carnivoren uitkomen denk ik, niet?
Als je een ander idee hebt welk dier, geef een gil en ik zal kijken of ik je ergens mee kan helpen.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door annielaumen
Astrid heeft dit vorig jaar gehad in het voorjaar
Een sodabadje en honingzalf was toen voldoende
Daarna gelukkig niet meer
Gelukkig gaat het al weer wat beter met Noxy
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door BubbaBling
Ah gadver.... je blijft bezig zo he met die stakkertjes  :'(
Ik doe bub nu weken in dode zeezout van de tuinen, of het helpt weet ik niet want ik ben net vanochtend begonnen.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen (teveel), maar als het bacterieen zijn heb je ook antibacteriele shampoos, ik heb eentje van de DA (ben de naam kwijt).
Het blijft zo verdomd moeilijk bij ze, zowel te achter halen wat het is, danwel het behandelen ervan.
En daarnaast nog de ellende die zij moeten mee maken  :'(
Ik wens je heel veel sterkte!!!
Door nova
De pusplek aan de ene kant van de nagel is verdwenen, aan de andere kant is ze heel sterk gekrompen,  :D maar nog niet weg.  :-\ De vooruitgang zit er duidelijk in , dus
we gaan nog even door met plamuren  :) :)
Door Lizzy
nova schreef: De pusplek aan de ene kant van de nagel is verdwenen, aan de andere kant is ze heel sterk gekrompen,   :D maar nog niet weg.  :-\ De vooruitgang zit er duidelijk in , dus
we gaan nog even door met plamuren  :) :)
Doe maar lekker :-*! Het komt goed :-*!
Door nova
Sinds vandaag is de nagel en het gebied eromheen weer als nieuw  ;D  :)
We hebben de laatste keer gebaad en groene leem afgewassen, geen nieuwe meer gesmeerd. Geen varband geen sok meer  :) :)
We kunnen weer vooruit voorlopig.

Ik ben groene leem wel op waarde gaan schatten hoor,  moet nu denken aan de DA, die had het over amputeren, tssss :( :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door