De druppels was ik vergeten

Alleen al de wetenschap dat het vooruit gaat , geeft voldoende motivatie om door te gaan

Moderator: Lizzy
nova schreef: O ja hoor, ik zal zeker doorgaan.Goed zo! Het gaat goed komen
De druppels was ik vergeten![]()
, morgen een nieuwe kans.
Alleen al de wetenschap dat het vooruit gaat , geeft voldoende motivatie om door te gaan![]()
![]()
Borke schreef: Het ziet er al beter uit zo, fijn!Ik zal dit zeker onthouden, al hoop ik het niet nodig te hebben.
Mocht het niet lukken dan heb je hier misschien wat aan...
Sofi heeft dit ook gehad en het is helemaal weggegaan en dat is alweer 1.5 jaar geleden!
Oplossing weken in biotex groen, minuutje en daarna even in schoon bakje water en dan 5 minuten in badje met AB poeder tegen hoefrot voor schapen v.d. DA gekregen.
nova schreef: Ik zal dit zeker onthouden, al hoop ik het niet nodig te hebben.Nee en Sofi heeft Leishmaniose dus een verminderd immuunstelsel en hiervoor heeft ze er wel vaker last van gehad.
Is het nooit meer terug gekomen bij S ofi, ook niet aan andere tenen ?
Borke schreef: Nee en Sofi heeft Leishmaniose dus een verminderd immuunstelsel en hiervoor heeft ze er wel vaker last van gehad.dank je wel, klinkt bemoedigend
Teenamputatie werd bij haar ook genoemd als redmiddel!
nova schreef: De pusplek aan de ene kant van de nagel is verdwenen, aan de andere kant is ze heel sterk gekrompen, :D maar nog niet weg.Doe maar lekkerDe vooruitgang zit er duidelijk in , dus
we gaan nog even door met plamuren![]()