Moderator: Lizzy
Ike schreef: Ik zit net te denken.....Dory heeft heeeel lang gelden eens een foto geplaatst volgens mij van een zelfgemaakte kraag,Zo'n kraag hebben we geprobeerd en die helpt helaas niks.
volgens mij was dat een heel handig ding (zou alleen niet meer uit kunnen leggen hoe die er uit zag)
Wellicht gaat het toch met de groene leem ook lukken, zal wat langer duren dan als er krammen in zitten
maar als ze daar gek van wordt en de boel stuk maakt schiet het ook niet op
Knuffel voor Pinkel (als ze wakker is)![]()
Lizzy schreef: Zo'n kraag hebben we geprobeerd en die helpt helaas niks.Ohhh sh*t
Ze heeft de wond niet met rust gelaten vannacht. Ze heeft alles eraf gevreten. En dat is dus ook het lastige met haar, je kunt haar niet even waarschuwen. Ze is totaal doof. Ziet weinig en is behoorlijk niet goed bij haar hoofd. Nu ook, ze is continue aan het ijsberen. En niemand weet waarom. Ze leeft totaal in haar eigen wereld. Als je haar mee de trap op tilt, wordt ze compleet hysterisch (en we moeten er 2) en worstelt ze zich los uit je armen. Ik had gewoon geen zin meer om weer op een luchtbed naast haar te liggen.... Bovendien moet ik vandaag ook de andere 2 honden uit laten en ben ik er ook niet om haar in de gaten te houden. Kortom, ik ben naar mijn eigen bed gegaan en ik laat het nu voor wat het is, die wond. We moeten maar zien wat er van komt....... Ik weet het gewoon ook niet meer.