herintreder schreef:
Heb niet het idee, iets nieuws te vertellen, alleen weet ik dat voeding en voedersupplementen en aanliggende vrije medicijnen vaak gekozen wordt met het idee, goede eigenschap heeft dat product, doe ik, maar de opneembaarheid is belangrijk, ook zijn er situaties waar voedingstoffen en supplementen elkaar tegen werken, en de extra belasting van de stofwisseling kan soms ook problemen geven.
Moet eerlijk zeggen hondenvoeding werd mij niet geleerd, maar bovenstaande algemene stellingen , is voor commercieele bedrijven niet interessant.
Ik ben al jaren een no nonsense voerder, al mijn honden hebben er goed uit gezien, en heb nooit problemen gehad. Was me alleen bewust van de vele ontlasting en vond dit niet kloppen.
Barf past in mijn denkwijze , 4 dagen bezig en duidelijk minder ontlasting , en een hond die toch ook moet wennen aan deze omschakeling.maar ga het doen en blijf zeker een jaar dit volhouden .
Zit in een hondesportclub met allemaal jonge honden, dus kan vergelijken met clubgenoten.
soberheid is denk beter als complexe maaltijden met voedersuplementen of medicijnen. Als je het kan beperken doe het, een hond is een sterk dier
groet Joop
dat is duidelijk taal

Met afwisseling bedoel ik niet dat ik vanalles toevoeg, ze krijgen hier helemaal geen toevoegingen.
Ik wissel alleen af met het soort vlees wat ze krijgen, snappie

smorgens altijd carnibest
savonds een verrassing, net wat ik in huis heb voor de honden, de ene keer orgaanvlees, de andere keer spiervlees, dan een lapje pens, een soepkipje, wat vis, eitje erbij........................