inge58 schreef: Tsjonge jonge zeg,ik wil toch nog reageren.Weet je wat onestetisch is?
Wat een discussie is dit.
Iedereen valt over elkaar heen over wel of niet barfen en over hypocriete uitlatingen.
Ik weet dat dit een barf forum is,en ik weet dat bewerkt vlees ook een dier is geweest,en Oh oh wat een stoere mensen zijn jullie allemaal en wat weten jullie het allemaal goed.
Het enige wat ik te zeggen had is dat ik het een heel akelig(oke walgelijk) gezicht vind en daarom naar mijn norm onestetisch om naar deze foto's en filmpjes te gaan zitten kijken.
En dat ik het nooit zo zou voeren.Mijn kinderen zouden vragen of ik gestoord was.
Al voeren jullie een hele koe,maakt mij niet uit.
Maar ik mag toch wel zeggen wat ik ervan vind?
Ook al is het op een barf forum?
Ik ben sinds kort weer terug op kvv met de hondjes en ben daar juist zo blij mee (en de hondjes ook)
Sorry als voor mij de grens bereikt is met een enkel kippevleugeltje. Het is niet anders.
Dat het diertje anders op een grote hoop wordt geflikkerd met tig andere dieren.
Ik denk dat wij hier die dode diertjes nog met respect behandelen, en dat de hond die het diertje eet, dat op hondse manier doet.
Op deze manier heeft de geboorte van die kleine nog nut gehad, anders was het totaal zinloos geweest.