Moderators: koekje, pearlsofpassion
Lolkje schreef: Ok. Die Frettenstichting zou ik ook wel eens aan kunnen doen als ik in de buurt van Breda ben (als ik een vriendin zo ver krijg, heb zelf geen auto). En dat proefpakketje van Prooidier, zal ik eens aanvragen (eerst googlen). Lupa zal ik ook nader bekijken als de bezorgkosten meevallen in Brabant (ik woon tegen de grens van ZuidHolland aan bij Gorinchem). Dank je weer voor je infoals je bij Gorinchem woont: hier heb ik ook een heerlijke vriezer staan; en dat is op 20 minuten van G'Kum![]()
koekje schreef: Vul jij ook zelf proefpakketjes? Dat zou dan ideaal zijn natuurlijk.nou dat is een goeie.....zal er van de week eens voor gaan zitten:
Ik merk dat meer mensen eerst eens willen proeven, voordat ze een hele kilo van het een of het ander proberen. Niet iedere kat lust immers muizen en ratten.
Happy Tail schreef: als je bij Gorinchem woont: hier heb ik ook een heerlijke vriezer staan; en dat is op 20 minuten van G'KumWauw!! Waar woon je dan? Of moet dit even per PB?![]()
Lolkje schreef: Wauw!! Waar woon je dan? Of moet dit even per PB?even aan de linkerkant het wereldbolletje aanklikkenIk zou dolblij zijn met een proefpakketje, want ik wil echt wel weten wat Mickey graag eet.. Ik heb prooidier gebeld en die wist eerst niet waar ik het over had en later bedacht ze dat ze pretpakketjes gehad heeft met dieren die ze niet kon leveren en dat dat wel bedoeld zou worden (er zat woestijnrat in en nog iets)....