|
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. |
|
Pagina's: [1]
|
 |
|
Auteur
|
Topic: à la Carte.. vind hier je BARF adressen (gelezen 3009 keer)
|
|
Angelique
|
Hallo beste BP'ers! Femke is begonnen om een verzameling te maken met alle BARF adressen, inclusief een overzicht wat ze leveren, wat de prijzen zijn en eventueel welke ervaring mensen ermee hebben. Omdat Femke gestopt is met de moderatie ligt het voortzetten van deze schone taak bij mij (Angelique  ) De à la carte moet een naslagwerk worden, waar je makkelijk kunt zoeken wat er in jouw buurt te koop is. Dit kan ik natuurlijk niet alleen, vandaar mijn oproep aan jullie: Heb je een adres wat er nog niet tussen staat, stuur me dan een PB. Ik wil graag de naam en het adres van je leverancier, welke BARF-producten hij kan leveren, wat je ervaringen zijn en of er nog bijzonderheden zijn. Ook van de adressen die al in de lijst staan ben ik benieuwd naar (goede en slechte!!) ervaringen en aanvullingen. Ik hoop, dat we straks een prachtig bestand hebben waar nieuwkomers en bestaande barfers makkelijk nieuwe adressen kunnen nazoeken! Ik zet het topic op slot, omdat ik graag wil proberen het overzicht erin te houden. Ik hoop dat we elkaar een heel eind op weg kunnen helpen! Klik op de provincie of land om direct naar de adresjes bij jou in de buurt te gaan DrentheFlevolandFrieslandGelderlandGroningenLimburgNoord-BrabantNoord-HollandOverijsselUtrechtZeelandZuid-HollandBelgiëDuitsland
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 07, 2010, 12:18:55 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
DrentheVan der Bij en Korporaal Twijzel De Marktpoelier regio Groningen – Friesland – Drenthe tel: 0511-441878/443492 autotel: 06-22541728Standplaatsen:Dinsdagmorgen Sneek Woensdag Delfzijl Donderdagmorgen Drachten Donderdagmiddag Buitenpost Vrijdag Roden Zaterdag Surhuisterveen Producten : Breed assortiment pluimvee en wild, gunstige prijzen. Bij deze marktpoelier is vrijwel alles op gebied van wild te bestellen. Ook tam konijn en pekingeend, haaskarkassen, fazant karkassen, hertenwervels met veel vlees, kipkarkassen enz.. De prijzen zijn gelijk en vaak lager dan bij de Macro De hertenwervels zijn verpakt in een doos van 5 kg. Ze hadden langere wervelstukken en wervelstukken van zo'n 3 -4 cm dik. Voor mijn honden waren de kleinere perfect. Haaskarkassen alleen per 10 kilo. Eendennekken gaan per 5 kilo minimaal. Hier moet je soms even op wachten. Tevens verkopen ze kiporganen, kipkarkas, kippennek en hele haas, die wegen zo'n 3 kilo. Ervaringen en tips:Je moet de nekken en karkassen even bestellen, de orgaantjes liggen er standaard. Als je het bestelt hebben ze het de week erop bij zich ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Just NatureOude Schuttingkanaal oz 109 Roswinkel 7895 TC Nederland Tel. 0591-317955 / 06-20635768 www.just-nature.nlAssortiment en prijslijst, zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slagerij Auke Kiel Friesestraat 45 7741 GT Coevorden 0524-524 166 Producten Kipnekken. Ervaringen en tips~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ KB Markt Prins Hendrikweg 2 7811KD Emmen 0591-647 237 Producten Geitenvlees, lamsvlees, kalfsvlees. Tevens botten en pens Ervaringen en tipsVan tevoren bellen om je bestelling door te geven! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ J.R. van Dam Kraloerweg 4 7935 AA Eursinge de Wolden Producten Hertenhouderij. Volgens een bord langs de weg was er hertenvlees te koop. Ervaringen en tipsNog onbekend, meer hertenhouders te vinden op www.hertenhouders.nl~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Wendy de Roo-Tuinstra Rozentuin 23 7943 JZ Meppel tel: 0522-241046 email: info@theroyaldogshop.nl Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poelier op de markt in Schoonebeek(donderdagmiddag) en Emmen (vrijdagochtend): T.Tomassen Rochling strasse 25 49733 Haren Duitsland Tel.0049(0) 5934704065 ttmssng@t-online.de Productenallehande kipproducten, tevens karkassen Ervaringen en tipsHet is een nederlander die net over de grens in Duitsland woont. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ zowel bij de Jumper in Emmen als de Jumper in Hoogeveen hebben eendagskuikens (in kilozakken, in emmen 3,95 per zak) en muisjes te koop. In Emmen zijn bij de aquarium/reptielenafdeling muisjes te krijgen, per stuk. ze hebben pinkies of halfwas muisjes. De halfwasmuisjes zijn 0,50 eurocent per stuk. In Hoogeveen hebben ze ook grote zakken muizen in de diepvries liggen. gr. stefanie ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ www.gelukkigdier.nl Sven Ansem & Sylvia de Vries Beekpunge 89 7761 KC Schoonebeek 0524 - 534233 of 06 - 47900938Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juli 22, 2010, 13:42:28 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
FlevolandDe poelier op de zaterdagmarkt in Almere stad.Producten: Konijn voorpoten Konijn achterdelen Kippennekjes Kippenmaagjes Kippenhartjes Kuikenlevertjes Haasvoorpoten Kippensoeppakket (bevat +/- 1 kg kippenbotjes met een beetje vlees eraan). Duiven Kwartels ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Bismillah Islamitische Slagerij Agorahof 22 8232DX Lelystad Tel: 0320 232052 Producten: Vuile pens en lamsribbetjes te koop ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ LelystadHet volgende is er geschreven over verkrijgbaarheid e.d. in Lelystad: Er zit een islamiet in Lelystad, die levert: Lamsribben Spareribs Geitenribben Geitenvlees Lamspens Hele geit “Bob Bakker komt af en toe in Lelystad en wil dan wel afspreken bij Batavia Stad om een vrachtje uit te wisselen”” ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Op de markt op donderdag in Almere Buiten staat een poelier die kipkarkassen en kipnekjes verkoopt. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ www.vleesvoer.nl Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slagerij Arie v.d Raa Korte Promenade 21 1315 HM Almere 036 -533 38 90 Producten: kippennekken ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ In Almere-Stad onder het station zit een islamiet die vaak ribbetjes en testikels heeft voor een aardig prijsje. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ranzijn tuin & dier San Franciscostraat 15 1334 LG Almere Buiten tel: 036 53 70 337 fax: 036 53 71 128 Verkoopt vuile pens. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dierenspeciaalzaak Zodiak Noordeinde 48 1334 AX Almere Buiten http://www.zodiakbv.nl/Producten:Verkoopt ingevroren muizen die je aan je katten kan voeren. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Karsemeyers Poeliers- en zuivelhandel Molenvlietbrink 234 3448HS Woerden. Staat op de markt in Almere.Producten:Kippenekken Konijnenbouten Kwartels Onderdelen van konijnen en hazen Duiven Kuikenhartjes Kuikenmaagjes Kippenlevertjes Vleugels, bouten, etc En bij de visboer náást de poelier kon je vissekoppen kopen, echt gigantische dingen (volgens mij was het geen zalm, maar nog een slagje groter). ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ op de zaterdag markt in lelystad (Flevoland) staat de kippenpoelier. producten:kippennekken kippenmaagjes/hart kippennieren hele braadkuikens grote braadkuikenpoten borrelboutjes ongekruid ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ www.Diervoeder-Online.nl E.F. van den Banweg 17 1333 JA Almere.Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poelier Kroeze Lange Nering 192/C 8302EZ Emmeloord 0527-698660 http://poelier.nl/poelier.php?pid=1450 productenKipnekken, kipkarkassen voor een goede prijs. Tevens overige gevogelteprodukten.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Augustus 23, 2010, 11:03:37 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
FrieslandVan der Bij en Korporaal Twijzel De Marktpoelier regio Groningen – Friesland – Drenthe tel: 0511-441878/443492 autotel: 06-22541728Standplaatsen:Dinsdagmorgen Sneek Woensdag Delfzijl Donderdagmorgen Drachten Donderdagmiddag Buitenpost Vrijdag Roden Zaterdag Surhuisterveen Producten : Breed assortiment pluimvee en wild, gunstige prijzen. Bij deze marktpoelier is vrijwel alles op gebied van wild te bestellen. Ook tam konijn en pekingeend, haaskarkassen, fazant karkassen, hertenwervels met veel vlees, kipkarkassen enz.. De prijzen zijn gelijk en vaak lager dan bij de Macro De hertenwervels zijn verpakt in een doos van 5 kg. Ze hadden langere wervelstukken en wervelstukken van zo'n 3 -4 cm dik. Voor mijn honden waren de kleinere perfect. Haaskarkassen alleen per 10 kilo. Eendennekken gaan per 5 kilo minimaal. Hier moet je soms even op wachten. Tevens verkopen ze kiporganen, kipkarkas, kippennek en hele haas, die wegen zo'n 3 kilo. Ervaringen en tips:Je moet de nekken en karkassen even bestellen, de orgaantjes liggen er standaard. Als je het bestelt hebben ze het de week erop bij zich ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamminga Slachtbedrijf BV Grensweg 6 Surhuisterveen Tel.: 0512 363 451 Fax: 0512 365 276 www.kammingaslachtbedrijfbv.nl e-mail: kammingabv@hetnet.nlProducten: De pens versnijden zij niet. Over de telefoon was al te horen dat de slager daarvan gruwelt. De pens is dus zo'n 10 kilo en wordt aan één stuk geleverd. Runderhart Runderlever Kopvlees met veel kimmels, alleen op woensdag. Ervaringen en tips:De prijzen weet ik niet en kwaliteit ook niet, heb tot dusver alleen ter info gebeld. Ze zijn wel vriendelijk, het liefst hebben ze dat je de benodigheden telefonisch doorgeeft dan ligt het de volgende dag klaar edit Femke: “Op donderdag en vrijdag van 13.00 tot 15.00 verkoop aan particulieren” staat er op de website. Nou heb ik het gevoel dat dat meer gaat om een pondje gehakt en 3 ons kipfilet – klanten en dat je als je grotere hoeveelheden nodig hebt óók op de andere dagen terecht kunt. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met hun producten. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ROMSICHT Familie Oosterloo Stark Riperwalden 4 8406 ET Tijnje tel. 0513 572612productenLeverancier van biologisch vlees Dog meat (dit is een combinatie van kopvlees, nier, lever en hart) Hart Nieren Runderlever Ervaringen en tips:Ik heb nog een biologisch vleesadresje in Friesland. Het is een biologische boerderij met minicamping met Oostenrijkse koeien in Tijnje. Erg aardige mensen die je direct een rondleiding over het bedrijf geven! Ze hebben een website met prijslijst, maar de voor barfers interessante artikelen zal ik even vermelden. Helaas kunnen ze geen kopvlees of pens leveren... Je kunt bellen om je bestelling door te geven. Het kan soms wat lang duren als er nog niet geslacht gaat worden. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dhr.Visser. J. Veldstraweg 47/a Ouwsterhaule 0513-551369 ProductenHandelt in kip, kipdelen en eieren. Geen duur adres. Ervaringen en tipsBellen van tevoren om te bestellen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Herby Versvoer Haulerweg 62 (ingang Schipsloot) Wolvega 0561-481983 www.herbyvers.nl Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Smedema’s poeliersbedrijf dinsdag: vismarkt groningen woensdagmorgen: Wolvega woensdagmorgen: Overwinningsplein Groningen woensdagmiddag: Gorredijk donderdagmorgen: Beijum Groningen donderdagmiddag: Kollumerzwaag Veendam vrijdag: vismarkt Haren zaterdag: Franeker zaterdag Vismarkt Groningen Tel 0511-447322 ProductenKippenekken "soepvlees"( stukjes kipkarkas, wisselende kwaliteit) Hondegehakt: Gemalen kipkarkas Verhouding vlees/bot ca, 50/50 Persoonlijk vind ik hem niet erg grof lijkt op kvv maar zowel hond als katten vinden hem perfect!!!. Geen eendenek meer verkrijgbaar. Ervaringen en tipsErg geschikte verkopers, willen ook wel wat voor je doen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Van der Meulen Vlees Haulerweg 62 8471 AM Wolvega 0561-615523 ProductenDit is een slachterij van runderen kalveren en paarden Ervaringen en tipshet enige wat ze aan hondenvlees verkopen is gemalen kopvlees . je moet echt vragen naar snijlingen anders krijg je alleen kopvlees ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamperman Poeliers Burg Seinenstraat 33 9831 PT Aduard 050-4031323
Staat op de markten van: Donderdagmorgen: Beilen Donderdagmiddag: Scheemda Vrijdagmorgen: Smilde Vrijdagmiddag: Noordwolde (Friesland) Zaterdag hele dag: Stadskanaal
producten Alles op het gebied van kip. Voor honden kipmixen.
ervaringen en tips: Alles op het gebied van kip haal ik bij hem. Orgaantjes heeft hij altijd wel op voorraad, kipkarkassen en kipnekken moet je even bestellen. Telefonisch of een week van tevoren op de markt maakt niet uit. Hij maakt ook zelf kipmixen. Onze honden vinden die heerlijk. Hij verkoopt de kipmix per kilo en je krijgt het ingevroren mee. Hij heeft de kipmix vrijwel altijd bij zich alleen wanneer ik later op de middag kom (ik woon in Noordwolde) is het meestal op. Wil je het toch hebben maar kun je niet eerder dan laat op de dag dan even aangeven dan zorgt hij dat er wat voor je vastgehouden wordt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Poelier van der Wal Triemstralaan 60 9298 VW Kollumerzwaag Tel: 0511 - 441322 Fax: 0511 - 442448 info@poeliervanderwal.nl
producten Ruim assortiment gevogelte en wildproducten
ervaringen Afname vanaf 50 kilo.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 28, 2010, 10:24:25 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
GelderlandBiologische natuurboerderij ‘Aan de dijk' Dijk 51 6641 LA Beuningen tel. 024-6774666 Producten : Biologisch rund- lams- en geitenvlees. Ervaringen en tips:prijzen ca. 6 euro per kilo. Let wel: dit is voor biologisch vlees ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slagerij Schiffmacher Luttekepoortstraat 32 3841 AX Harderwijk 0341-412033 Wat hij verkoopt: Eendenhartjes, eendenlever, eendennekken, eendenkarkas, eendenspiervlees, geitenribben, gemalen rundvlees, runderhart, runderlever, rundernier, runderspiervlees, kopvlees rund, haasspiervlees, schapenpens, lams/schapenhart, lamsribben, hertenribben, hertenvlees, kalkoenvlees, kippennekken, kippenhart, kippenlever, kippenmaagjes, kipfilet, kippendijen, vuile pens, konijnen voorpoten, paardenvlees, vleesmix 60% rund/20% kip/20% pens, vleesmix divers spiervlees. Hij heeft in de winkel (niet op de web-site) een hele lijst met artikelen en prijzen. Hij levert op bestelling vers in kant en klare pakketjes, vacuum verpakt. Je kunt dus kakelvers invriezen! En niet duur! (Prijzen zijn per afnamen van 5 kilo). Voorbeeld; runderspiervlees is € 2,- per kilo. Kipfilet is € 3,- per kilo. Rundernieren € 1,25 per kilo. Lamsribben € 1,95 per kilo. Eendennekken € 1,85 per kilo. Vleesmix rund/kip/pens € 1,40 per kilo. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Barneveld, Poelier Kukeleku Op de markt, donderdag 08:30- 13:00, Veluwehal Voor meer info zie het kopje van Kukeleku bij Woerden (Utrecht) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slachterij Henk Worst Bulderweg 2 3862PK Nijkerk gld 033-245 95 15 Producten : kopvlees runderhart verkoopt ook pens en boekmaag, koppen en ander barfspul ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Metazoa Mark 14 4194 SM Meteren 0345-569805 metazoa@planet.nl contactpersoon: Marc JansenProducten : Zij leveren, kort gezegd, slangenvoer, konijnen, cavia's, hamsters, muizen e.d. edit Marc Jansen: Blijkbaar heeft iemand jaren geleden geïnformeerd naar geslachte konijnen die ik toen leverde. Ivm europese wetgeving mag dit niet meer. Ik lever nu dan ook alleen nog levende konijnen, dit mag wel. Ik verzoek u dan ook dringend te vermelden dat ik alleen levende konijnen en cavia's verkoop. De indruk wordt op uw site nu onterecht gewekt dat ik (illegaal) konijnen slacht. Ik krijg regelmatig emails met vraag naar geslachte konijnen en ik lever die dus absoluut niet. Deze personen geven elke keer aan dat ze via uw site bij mij zijn terechtgekomen. Met vriendelijke groeten,Ervaringen en tips:De konijnen van Metazoa zijn helemaal goed!! Prima service, konijn keurig geleverd volgens mijn vraag, en zeker niet te duur!! Ik kon eerst 1 konijn ophalen om te kijken of het aan mijn verwachtingen voldeed. Afhalen kan in Meteren (bij Geldermalsen) of in overleg, als het op de route ligt, thuis bezorgd ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ De Wildcentrale poeliersbedrijf Hertogstraat 27 6511 RV Nijmegen tel. 024- 360 02 32 fax 024- 360 05 32 email info@wildcentrale.nl http://www.wildcentrale.nl/index.htm Producten : kipkarkassen Kipgehakt voor huisdieren Ervaringen en tips:kipgehakt zijn gemalen karkas kraakbeen en vlees, gelieve wel minimaal 1 dag voor afhalen te bestellen daar alles vers gemaakt is goede kwaliteit, echter wel fijn gemalen -------------------------------- Vorige week bij de wildcentrale in Nijmegen gevraagd om het gehakt. Zoals dat vermeld was in de ala Carte lijst. Dit blijkt kipgehakt te zijn. Gemaakt van behoorlijk kale kip karkassen. De karkassen liggen nu hier in de vriezer, maar een klein beetje genaaid wordt je wel, want voor het gehakt moet je zeer waarschijnlijk (flink) betalen. De kip karkassen zijn daarentegen gratis. Mits vooraf besteld. Dacht, goed om te weten voor de barfers hier in de buurt. (Batatinha) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slachterij Midden nederland Nijverheidslaan 42 7391ZV Twello 0571-276907 Producten Lamsribben ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kiezebrink Putten BV Hoge Eng Oost 44 3882 TN Putten 0341-35 83 38 info@kiezebrink.nl www.kiezebrink.nl Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Huub van de Lang 0578-629891 Producten Biologische kip (Dit is kip waar de kipfilet vanaf is gehaald). Het is ingevroren in blokken van +/- 20KG Ervaringen en tipsUitsluitend na telefonische afspraak (af te halen in Epe) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jonkers Keurslager Dorpsstraat 18 4185 NA Est 0345-569366 http://www.jonkers.keurslager.nl Producten adverteert regelmatig op marktplaats: fijn gemalen pens gemalen runderkopvlees runder lever dit alles diepgevroren, grote partijen scherper geprijsd Ervaringen en tipsIk ben bij deze slager ca. 3 weken geleden geweest en heb heeeeeeel wat spullen bij hem gekocht. Het is een kleine slager in een heel klein dorpje vlak bij Tiel (snelweg A15 afslag Geldermalsen) die nog zelf slacht. Het vlees is prima. Wel gemalen, maar diegenen die het niet gemalen willen kunnen misschien vragen of het ook anders kan. Wie weet. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slagerij Driever Zutphen Emmerikseweg 131 7223DC Baak 0575- 411 263Producten Pens, botten en kopvlees Ervaringen en tipsJe moet de pens van tevoren bestellen en dezelfde dag ophalen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poeliersbedrijf Kroon De Eglantier 205 7329DG Apeldoorn 055-5425220 Producten kipnekken kipkarkassen Ervaringen en tips~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Amersfoorts Poeliersbedrijf Soldeniersveld 404 7327GL Apeldoorn 055-5416188 Producten kipnekken, kipkarkassen en kiporganen. Ervaringen en tipsZe staan op de markt in Amersfoort en Ede, maar als je groot afneemt willen ze misschien ook wel aan huis verkopen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Esbro BV Rembrandtweg 4 7004AD Doetinchem 0314-332741Producten Kipnekken Kippenslachterij, dus ze hebben ook hartjes, maagjes, levertjes etc. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Grootslagerij Arie met vestigingen in -Apeldoorn -Gorinchem -Hoogland -Maarssen -Nieuwegein -Nunspeet -Putten -Utrecht -ZeistProducten Wekelijks wisselende aanbiedingen: zie http://www.grootslagerij-arie.nl/aanbiedingen.htm~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Islamitische slager Wolfskuilseweg 99 Nijmegen Tel 06 42090952 Producten Pens van het lam Lamshart Lamslever Snijvet van lam (rug) Lams rib met veel vlees Lams rib zonder/weinig vlees Lamsstrot Long Ervaringen en tipsIk heb er ook inkopen gedaan en het zag er allemaal goed uit. Heel vriendelijke mensen en je kunt er zelfs nog over de prijs onderhandelen. We hadden niks van tevoren besteld maar overal kon een mouw aan gepast worden dus ik had alsnog de tas vol. De volgende keer ga ik dus wel bestellen en dan zit de vriezer vol We zijn heel blij met dit adresje , bedankt ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ www.foodfordogs.nl Bob Lammers Wilhelminastraat 51 6942 BJ Didam Telefoon: 06-15082754 E-mail: info@foodfordogs.nl Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Brinkhoff, Marc Krayenhoffln 208-214 6541PZ Nijmegen (024)3775359 Verkoopt: Runderlever/nier/hart/strot voor een redelijke prijs Gaat voor mij achter testikels en pens aan (hij is heel behulpzaam!) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ www.versvoer.nl bezorging en afhalen op afspraak afhalen in Zoelen Burense Dijk 19 www.versvoer.nl
Petra Riedijk 06-55861052 info@versvoer.nlVoor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Via Natura Juffrouw Oosterweg 8 7361 GX Beekbergen Tel: 055 533 00 99 Mobiel: 06 301 75 884 (belt u met een T-mobile kaart of abonnement kan het zijn dat u geen verbinding krijgt. Probeert u dan het 055 nummer) E-mail: roos.vianatura@gmail.comVoor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Gerard & Corina Cozijnsen Peutweg 6 3771 LC Barneveld Tel: 06-49249076 E-mail: info@eerlijkdierenvoer.nl www.eerlijkdierenvoer.nlVoor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juli 07, 2010, 10:45:51 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
Groningen~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ De Marktpoelier regio Groningen – Friesland – Drenthe Van der Bij en Korporaal Twijzel De Marktpoelier regio Groningen – Friesland – Drenthe tel: 0511-441878/443492 autotel: 06-22541728Standplaatsen:Dinsdagmorgen Sneek Woensdag Delfzijl Donderdagmorgen Drachten Donderdagmiddag Buitenpost Vrijdag Roden Zaterdag Surhuisterveen Producten : Breed assortiment pluimvee en wild, gunstige prijzen. Bij deze marktpoelier is vrijwel alles op gebied van wild te bestellen. Ook tam konijn en pekingeend, haaskarkassen, fazant karkassen, hertenwervels met veel vlees, kipkarkassen enz.. De prijzen zijn gelijk en vaak lager dan bij de Macro De hertenwervels zijn verpakt in een doos van 5 kg. Ze hadden langere wervelstukken en wervelstukken van zo'n 3 -4 cm dik. Voor mijn honden waren de kleinere perfect. Haaskarkassen alleen per 10 kilo. Eendennekken gaan per 5 kilo minimaal. Hier moet je soms even op wachten. Tevens verkopen ze kiporganen, kipkarkas, kippennek en hele haas, die wegen zo'n 3 kilo. Ervaringen en tips:Je moet de nekken en karkassen even bestellen, de orgaantjes liggen er standaard. Als je het bestelt hebben ze het de week erop bij zich Edit voor Delfzijl: De kippennekken en kipkarkasjes kan je in Delfzijl ook in kleine porties van bijvoorbeeld een 1/2 kg bestellen voor de volgende week. Waarschijnlijk geldt dat ook voor de andere plaatsen. kipkarkas kost € 0,50 cent per kg(april 2008). ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ De paardenslagerij in Groningen: Slagerij Van Dijk Damsterdiep 6 telefoon: 050-3120537 Producten: Paardenhart Paardenlever Paardenschenkel (zonder bot, alleen spriervlees) Ervaringen en tips:Ze slachten 2x in de week; ik weet niet of de prijzen redelijk zijn, maar het vlees ziet er echt goed uit. Ze zijn alleen nog op donderdag, vrijdag en zaterdag open en ze leveren uitsluitend op bestelling. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zaterdags staat erop de markt een poelier (de naam weet ik niet zo, zet ik hier later neer). Hij verkoopt goed bevleesde kippekarkassen/ruggen. Ook kan je bij hem kippenekken bestellen, zonder minimumafname. Hij heeft vaak duif, kwartels, parelhoen en eendeborst; voor een redelijke prijs. Als ik me niet vergis kan je daar ook eendenekken bestellen, maar dat moet ik nog even navragen.
(wacht op nadere info) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slagerij De Groene Weg Boterdiep 4 Groningen Tel 050-314 47 66 Producten Let op biologische producten Rund:hele pens hart kopvlees nieren Diverse botten Lam/schaap:lever pens?? hart Diverse botten Ervaringen en tipsDe bestelling eind van de week doorgeven, dan is het er meestal rond dinsdag/woensdag. De slager heeft deze prijzen ook genoteerd, en weet ervan dat dit op internet wordt gezet. De producten zijn vers, dus niet ingevroren. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Viskraam in Groningen op zaterdag, op de Vismarkt: 3 zalmkoppen voor 2,50 euro ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slachthuis Dik Oosterstraat 73 9502 EG Stadskanaal tel: 0599 - 613273 Producten Dit is een kleine zelfslachtende slager waar vooral runderen, kalveren, schapen en paarden worden geslacht. Er wordt vooral (hele dieren) geleverd aan slagerijen in de omgeving, maar in overleg is er allerhande slachtafval van een hele goede kwaliteit verkrijgbaar. Bijvoorbeeld: - runderkopvlees - hele runderpensen - runderstrotten - paardensnijdsels Ervaringen en tipsEr wordt geslacht op dinsdag en op donderdag, als je van te voren belt kun je overleggen wat er is en wat je wilt. Voor schaap- en lamsspullen lijkt me dit geen handig adres, daarin zijn ze behoorlijk aan de prijs en verkopen ze geen "losse onderdelen". Ik wil jullie vragen wat extra zuinig op dit adres te zijn (probeer niet het onderste uit de kan te halen), het zijn hele aardige mensen (vader en zoon) die (en dat klinkt vreemd voor een slachthuis) heel zorgvuldig en respectvol met dieren omgaan. Het is een klein bedrijf en zowel vader als zoon Dik zijn geen grote praters maar doeners. Het zijn geen bodemprijzen (ik vind € 2,- per kg voor kopvlees niet echt goedkoop) maar wat je er voor krijgt is van een goede kwaliteit en, wat ik ook belangrijk vind, er is op een zorgvuldige manier met het slachtvee omgesprongen. Ik geloof dat er met hun manier van werken niet voor een veel lagere prijs geleverd kan worden. Ik zou het jammer vinden als we met het aangaan van discussies deze mensen tegen het hoofd zouden stoten en daarmee dit adres zouden verliezen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slagerij Be-Jo Barnflair Oost 44 9561PB Ter Apel 0599-581541 Producten Zelfslachtende slager. Van tevoren bellen om te informeren naar prijzen en producten. Hij verkoopt in ieder geval pens. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slachthuis Winschoten Oosterhavenkade 12 9672AV Winschoten 0597-412 864 Producten Ruderlappen, pens, runderhart, regelmatig paardenvlees. Ervaringen en tipsZe zijn op donderdag en vrijdag open, pens alleen op bestelling! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Smedema’s poeliersbedrijf dinsdag: Vismarkt Groningen woensdagmorgen: Wolvega woensdagmorgen: Overwinningsplein Groningen woensdagmiddag: Gorredijk donderdagmorgen: Beijum Groningen donderdagmiddag: Kollumerzwaag Veendam vrijdag: vismarkt Haren zaterdag: Franeker zaterdag Vismarkt Groningen
Tel 0511-447322 Producten Kippenekken "soepvlees"( stukjes kipkarkas, wisselende kwaliteit) Hondegehakt: Gemalen kipkarkas Verhouding vlees/bot ca, 50/50 Persoonlijk vind ik hem niet erg grof lijkt op kvv maar zowel hond als katten vinden hem perfect!!!. Geen eendenek meer verkrijgbaar. Ervaringen en tipsErg geschikte verkopers, willen ook wel wat voor je doen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slachthuis Moes Hoofdweg 64 9698AH Wedde 0597-561825 GSM: 06-53352261 (Dirk Moes). Producten allerhande slachtproducten van geit, rund, schaap en misschien wel meer. o.a. kopvlees, pens heel of gemalen, eventueel gemixt Ervaringen en tipsIk weet niet of ik het hier moet plaatsen maar via een kennis het volgende: Slachthuis Moes (Islamitisch) te Wedde, Groningen. Dhr. Moes is eigenaar en verkoopt al wat barf maar wil het slachtafval wat hij normaal dumpt ook wel verkopen. Heel of gemalen en eventueel gemixt. Hij heeft o.a. pens, kopvlees, etc. van geit, rund, schaap en misschien wel meer. Hij is zelfs bereidt om naar regio Den Haag te rijden als het om grotere hoeveelheden gaat. Hij weet ervan. Ik heb hem vanavond gesproken Groeten, Alex ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Fam van Duin Broeksterweg 24 9968 TJ Pieterburen 0595-439476 http://www.geitenboerderijpieterburen.nlProducten:Zij slachten regelmatig jonge geitenbokjes en verkopen het vlees. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 't Scharrelhofke Kuilsburg 31/B, 9933NB Delfzijlproductendiverse kipproducten, ze zijn niet duur. Ze kunnen ook bij de slachterij bestellen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dierenhut P. Viel-Jansen Oudewerfslaan 100 9675 EW Winschoten 0031- (0)6-42120740Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamperman Poeliers Burg Seinenstraat 33 9831 PT Aduard 050-4031323
Staat op de markten van: Donderdagmorgen: Beilen Donderdagmiddag: Scheemda Vrijdagmorgen: Smilde Vrijdagmiddag: Noordwolde (Friesland) Zaterdag hele dag: Stadskanaal[productenAlles op het gebied van kip. Voor honden kipmixen. ervaringen en tips:Alles op het gebied van kip haal ik bij hem. Orgaantjes heeft hij altijd wel op voorraad, kipkarkassen en kipnekken moet je even bestellen. Telefonisch of een week van tevoren op de markt maakt niet uit. Hij maakt ook zelf kipmixen. Onze honden vinden die heerlijk. Hij verkoopt de kipmix per kilo en je krijgt het ingevroren mee. Hij heeft de kipmix vrijwel altijd bij zich alleen wanneer ik later op de middag kom (ik woon in Noordwolde) is het meestal op. Wil je het toch hebben maar kun je niet eerder dan laat op de dag dan even aangeven dan zorgt hij dat er wat voor je vastgehouden wordt ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Halal North Hogelandsterweg 8 9936 BH Farmsum Telefoonnr 0596-65052Hij is niet duur Heeft in het assortiment kalf, rund, kip , lam en vaak geit en had zelfs een keer kameel. Slachten doet hij altijd op dinsdag en donderdag en kip krijgt hij altijd op vrijdag vers aan. Vlees zit qua prijs tussen de 5 en 9 euro per kilo en kip kost tussen de 2,50 en voor filet 5 euro per kilo. Runderknie is altijd aanwezig en gratis (nog wel  ) Lever, kalfsvlees, rundvlees, lamsvlees, lamskoteletten en runderkoteletten is altijd aanwezig. Op vrijdagmddag na 1 uur is er hele kip, kipvleugels, kippenpoten en kipfilet te koop. Hij heeft me ook nog een faxnummer gegeven deze is 0596- 650491. "s Maandags is de winkel dicht en de rest van de week open. Je kunt het vlees aan één stuk kopen en op verzoek snijd hij het in stukken.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 28, 2010, 10:30:14 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
LimburgPoelier op de markt in Heerlen op dinsdag en zaterdag.Kipkarkassen: van tevoren bestellen. Organen, kippennekken, vaak aanbiedingen konijn, kalkoen etc. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sittard, op de markt bij de markthal (Poelier)Producten : Kipkarkassen, konijn, kwarteltjes, hertenvlees. Ervaringen en tips:Wel van tevoren even bestellen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slachthuis in Kerkrade Hammolenweg 66 6466XW Kerkrade 045-5458683 Producten : Rundvlees, kip, paardenvlees, pens. Van tevoren bestellen! Ervaringen en tips:Op barfplaats.nl las ik dat bij het slachthuis in Kerkrade (limburg), niets gekocht kan worden voor honden. Toch heb ik in het verleden daar wel eens wat gekocht, o.a. runderpens en runderhart . De bestelling moet echter niet gedaan worden bij het slachthuis, maar bij de Firma Bleijlevens. Daar moet je eerst afrekenen en dan bij de buren (slachthuis) de bestelling ophalen Deze firma deelt nl. het terrein met het slachthuis. fa. Bleijlevens Hammolenweg 66 6466 xw- Kerkrade tel. 045-5455783 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Naanhof Verswinkel Naanhofsweg 3 6361 DP NuthProducten : Kip (geen nekken), regelmatig aanbiedingen van kip, kalkoen en konijn Teven kiporgaantjes: hart, lever en maagjes Konijn Parelhoen Runderorganen Af en toe paard. Ervaringen en tips:er zijn verschillende mensen geweest om wat te kopen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poelier op de markt van EygelshovenProducten : allerlei kipproducten voor redelijke prijzen Ervaringen en tips:op tijd gaan, met name de kipnekken zijn nogal snel op. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kusters Vleeshandel Rijksweg 73 6269 AB Margraten 043- 458 13 64 http://www.vleeshandelkusters.nl/index.html Producten : kippennekken bulk vers verpakt per 10 kg kipkarkassen bulk vers verpakt per 10 kg kippenbouten bulk vers verpakt per 10 kg eenden karkassen bulk verpakt per 10 kg parelhoen karkassen verpakt per 10 kg kippenlever verpakt per 10 kg paardensnippers bulk dv verpakt per 20 kg paardensnippers per kg dv verpakt per 1 kg rundersnippers bulk vers verpakt per 10 kg runder hart vers per stuk vac runder hart gesneden per 500 gr runder pens verpakt 500 gr runder lever vers per kg runder nier vers per kg runder beenderen bulk verpakt per 10kg kalfs beenderen bulk verpakt per 10 kg lams snippers per kg dv lams hart per 500 gr dv lams hart bulk dv 5 kg runderstrot Ervaringen en tips:wel even van tevoren bellen om te bestellen, vraag naar Roy en vermeld er even bij dat het voor de hond is. Na 1-3 dagen kun je je bestelling ophalen edit Rachelle: pens verkopen ze niet meer, voor de rest zijn ze vrij prijzig! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ WICO diervoeding Maalbroek 1 6071 NS Maalbroek (Gem. Swalmen) Telefoon : 0475 - 326618 Producten pens hart (rund) kip lever nier tartaar spiervlees spiervlees + pens kopvlees gemalen kopvlees schapenvet schapenhart Ervaringen en tipsals je echt grote afname wilt is het verstandig van te voren te bellen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poelier op de markt in Hoensbroek Producten kipnekken en kiporganen (maagjes, hartjes, levertjes) ervaringen en tipsBij die poelier op de markt in Hoensbroek moet je nu ineens kippennekken bestellen, aangezien hij ze niet standaard heeft. Helaas doet hij hier erg laks over en week na week heeft hij vaak nog steeds niets binnen. Ik ben nu dus hard op zoek naar een andere poelier Er staan ook nog verschillende visboeren op de markt met verse vis, die nog helemaal 'heel' zijn, dus nog alle ingewanden bezitten... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slagerij Leclerc Bovenste Puth 3 6155 NE Puth 046-4431310Producten slacht o.a. schapen en lammeren Ervaringen en tipser wordt op maandag en vrijdag geslacht ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Attawfik Akerstraat Noord 258 6431HV Hoensbroek 045-5286786 Producten k heb afgelopen week geitenribben gehaald bij islamitische slagerij Attawfik op de Hommerterweg in Hoensbroek (net om het hoekje van de Akerstraat en tegenover de Esso in Brunssum). ik neem aan als ze geitenribben hebben dat je ook geitenvlees kan krijgen ? ik moest het wel van te voren bestellen omdat ze maar beperkt slachten. ik zag ook konijn in de vitrine liggen ! trouwens....konijn krijg je ook (en misschien nog goedkoper) bij de Naanhof in Hoensbroek. succes ! Monique Ervaringen en tips~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poelier Hazedans Heserstraat 18 6216TP Maastricht Producten kippennekken per kilo verkrijgbaar Ervaringen en tips~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ De Kuikenhof Schalmeistraat 55 6217EV Maastricht Producten kippennekken (per kilo verkrijgbaar) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poeliersbedrijf Moors (markt Waubach op vrijdag) Buizerdweg 17 6374BS Landgraaf Producten kippennekken (per kilo verkrijgbaar) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poelier Smeets Haalbrugskensweg 12 6171 JA Stein lb 046 4331658productenPoelier Smeets verkoopt gemalen kipkarkassen. Ongemalen niet te krijgen Op di. en do. wordt vers gemalen, tegen 5 uur kun je het in niet-bevroren toestand kopen De rest van de week alleen diepgevroren, per kg. verpakt. Verder ook kippelever-nier en -hartjes. ervaringen en tips:
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 28, 2010, 10:31:58 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
Noord-BrabantMill Branco 06-46075848 Vraag naar Branco van de Weem e-mail: brankogsm@hotmail.com Adresgegevens krijg je tegelijk met je bestellingProducten :herten vlees herten ribben eenden/fazanten nekken/karkassen herten organen herten strotten Hazen organen Hazen karkassen (ribbetjes, stukjes nek, heupbeen) Eenden en Fazanten karkas Eenden en Fazanten nek Ervaringen en tips:prima service, prima producten. Wel van tevoren bellen om te bestellen Vlees is wel behoorlijk fijn gemalen. Ik moet er bij zeggen om teleurstelling te voorkomen, het zijn seizoens verbonden produkten.Dat betekend dat ik niet alles het hele jaar kan leveren en op voorraad heb. Ik haal daar heel regelmatig barf-spul. De eenden-karkassen zijn: complete eend maar zonder poten, vleugels en borstvlees. Dus met nek en kop (met veren) en alle organen. Mijn honden lusten ze niet! en ik heb meer gehoord dat ze niet altijd in de smaak vallen. Fazant-karkas is in principe hetzelfde alleen met vleugels en veren. Zelf of je hond laten plukken. Fazant vonden ze wel gaan. Struisvogel-karkas zij hele grote brosse (hol en licht) botten die helemaal op kunnen. Er zit ook vlees aan, met name de ribben zijn helemaal bevleest. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Bossers Vlees Tilburg Everjachtstraat 43 5042 WG Tilburg Tel. 013 – 46 74 059 www.bossersvlees.nl Bossers Vlees ’s-Hertogenbosch Churchillaan 89 5224 BT ’s-Hertogenbosch Tel 073-6231958 www.bossersvlees.nlBossers vlees Breda Donk 12 4824 CS Breda tel 076- 5418978 www.bossersvlees.nlBossers Vlees Oisterwijk Dorpsstraat 7 5061 HH Oisterwijk tel 013-5285086 www.bossersvlees.nlProducten : Betreft een slagerij, dus veel verschillende producten. Voor prijzen zie website: bij groot inkopen (10 kg of meer) heel aantrekkelijke prijzen. Ervaringen en tips:Openingstijden: Maandag – vrijdag 07.00-18.00 uur Zaterdag 07.00-17.00 uur voor actuele prijzen en aanbiedingen zie website ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Eindhoven poelier op de markt bij winkelcentrum Woensel Woensdagochtend Producten : Kiporgaantjes Kipvleugels Kipnekken Op dezelfde markt een viskraam die viskoppen verkoopt. De zalmkoppen wegen rond 500 gram ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Marjos Stiphout BV Dorpsstraat 59 5708 GD Helmond 0492-525907 Producten : kip gemalen pens Ervaringen en tips:Verder verkoopt hij nog wat hij noemt blanco vlees dit vlees is rood van kleur en lijkt op orgaan vlees ik heb daar verder weinig info over Hij heeft geen ongemalen pens De kip zit verpakt per 15 kg in een doos De pens is verpakt per 12 kilo in een doos je kunt kiezen uit pond of kilo verpakking van de pens Na afloop nog gratis koffie +++ Ze staan inderdaad (met meerdere kramen tegelijk) ook op markten in Helmond en omstreken. Ik ga er al langer naar toe, maar merk inderdaad dat ze op de markt veel minder sortering hebben dan in de winkel. Maar ook in de winkel is de aanvoer van kippennekken en -karkassen niet constant. Ik bel meestal even van tevoren zodat ik niet voor niets er naar toe rijd. Bestellen doen ze voor mij niet (te kleine hoeveelheden misschien?) en ze weten zelf ook niet altijd wat er wordt geleverd. Maar verder een prima adres waar ik graag heen ga. Ik weet dat ze leveren aan mensen uit de hele verre omtrek. +++ Heb vandaag kunnen regelen dat hij kipgehakt voor me mee brengt (naar de markt) Dat is gemalen kipvlees, met nekken, karkas. Ik gebruik het enkel voor door de groentenmix (voor Roefus). Maar denk dat het voor de kat af en toe ook wel fijn is. Het is tenslotte met bot en al, dus redelijk compleet. 50 kg. is me teveel, maar hij kon het ook leveren in 7 of 15 kilo porties. Hij brengt volgende week een kilootje mee om te proberen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Halal Lamsvleesgrossier ’t Inne 9 6021 DA Budel 0495-493474Producten : Redelijk aanbod, alleen het assortiment wisselt nogal eens. De ene dag veel orgaan, de andere dag veel spiervlees. Ervaringen en tips:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Esro Vlees BV De Huufkes 18 5674 TM Nuenen 040-2907080Producten : Runderslachterij: goed adres voor kopvlees en organen. Echter, je moet tenminste 50 kilo afnemen. Assortiment: Runderlippen harten nieren longen middenrif strot kopvlees tong (duur) staart lever luchtpijp (erg veel kraakbeen) Kalfskopvlees kalfsharten (maar de petfoodindustrie wil die niet hebben, die willen alleen runderharten, dus ik denk dat die niet zo geschikt zijn voor honden??) Ervaringen en tips:"Rund is van uitstekende kwaliteit. Houd echter goed in de gaten dat ze geneigd zijn de prijzen steeds te verhogen. Onlangs een prijsverhoging van 50% op kopvlees en 300% op runderstrotten" Ik ga nergens over hoor, neem wel eens wat mee voor de honden. Gewoon informeren en zien wat je meekrijgt. Ze vriezen bij ons in zeer grote batches in (blokken van 25 kilo), maar als ze vers hebben staan kun je het allemaal wel meekrijgen, mits er niet teveel besteld is door grote afnemers. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ AHV Breda Pietersberg 7 4822 TS Breda Tel: 076 5415003 Fax: 076 5413140 mail: johnadema99@hotmail.com Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slagerij Versteijne Julianastraat 2 5595CN Leende 040-2061251 Producten Het is een gewone slagerij maar heeft regelmatig leuke aanbiedingen. Je kunt eventueel de aanbiedingen via de mail ontvangen! Ervaringen en tipshttp://www.slagerijversteijnen.nl/aanbiedingen/~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pennings slagerij Middegaal 3 5461XB Veghel 0413-364803 Producten diepgevroren runderpens (vrij duur) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Islamitische slagerij (de enige in Veghel) Producten Schapenpens Schapenkop Organen van kip en lam tegen ‘normale’ prijzen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poelier op de markt Veghel Producten Kipvleugels en nekken, bij afname > 10 kilo kun je korting krijgen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Peys Doggyfood Centaurusweg 53 5015 TC Tilburg 013-4555771 Producten Verkoopt pens, lamshart en runderhart. Tevens eendagskuikens ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Maros Vlees Goes, Kamperfoeliestraat 8 Schijndel, Hoofdstraat 166 Waalwijk, Grotestraat 103 Oosterhout, Zuiderhout 13 Roosendaal, Voltastraat 9 Breda, Cypresstraat 7 Made, Den Deel 4 Producten Betreft een ‘gewone’ slagerij die regelmatig mooie aanbiedingen heeft. Ervaringen en tipsVoor de weekaanbiedingen zie http://www.maros.nl/flash/index.html~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Heerens Vleeshandel BV De Lange Hei 16 4714 RE Sprundel 0165-385 595 Producten : kopvlees runderstrot hele runderpens runderhart spiervlees longen nieren lever Ervaringen en tips:Op maandag en zaterdag gesloten, op donderdag wordt geslacht. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poeliersbedrijf Schrauwen Met vestigingen in Breda, Bergen op Zoom, Etten-Leur en Roosendaal Zie www.poelierschrauwen.nl Producten Nekken Levertjes Hartjes Maagjes Karkassen (gemalen of ongemalen) Wildkarkas Ervaringen en tipsDe wildkarkas is meestal hert ( pootstukken die neem ik dus niet) en hazenkarkas. Mooie karkassen en redelijk goed bevleesd. Via de website kun je een actuele prijslijst opvragen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kiezebrink verkooppunt Oude Koevering 4 St-Oedenrode Tel 06 22 91 92 69 Producten kuikens bij afname > 10 kilo wordt het goedkoper. Mogelijk kan ze ook andere spulletjes van Kiezebrink voor je bestellen? Ervaringen en tipsJe moet in ieder geval bellen voordat je gaat want ze is niet altijd thuis. Ben er dus gister langs geweest, heel aardige mevrouw. Het zijn echt heel mooie kuikens netjes verpakt ook. Ze kan ook aan andere beestjes (hamsters enzo) komen maar daar heb ik niet van gevraagd hoe duur ze zijn. Konijn heeft ze niet altijd op voorraad dus daar moet je tijdig voor bellen. O ja en ze vind dat konijn niet voor de poes is....... vind zelf dat dat iets persoonlijk is. Het is in ieder geval een leuk adresje om naar toe te gaan als je samen wilt doen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Van der Made dierenvoeding Oudemolensedijk 4/A 4793TH Fijnaart tel. 0168 - 46 40 51 fax 0168 - 46 56 39 mobiel 06 - 51 98 16 72 info@dierenvoeding.nl http://www.dierenvoeding.info/paginas/assortiment.html Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ’t Carnivoortje Veghel 0413-365983 06-51098161 www.carnivoortje.nlVoor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Lupa Diervoeding Fabrieksstraat 11 6021 RB Budel Noord-Brabant Nederland Telefoon: +316-30451075 E-mail: info@lupa-diervoeding.nl www.lupa-diervoeding.nlVoor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ http://www.detetra.nl/ De Terta Kromstraat 5a 5341 JA OssproductenHet is een winkel voor aquaria en terrariums ze verkopen er ook voer voor slangen. Levend  maar ook ingevroren Hier kun je voer kopen als muizen, ratten, cavias ed. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ www.feronia-online.com Jacqueline Meerding Odiliadonk 70 4707 TM ROOSENDAAL 06-46001591 info@feronia-online.comVoor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website
|
|
|
|
« Laatste verandering: Augustus 23, 2010, 15:57:07 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
Noord-HollandGöreme Islamitische slagerij / supermarkt Bos en Lommerplein 150 1055 EK Amsterdam 020-7519666Producten :kipnekken kipkappen (stukjes kipkarkas) orgaanvlees: kippenmaagjes, hartjes, levertjes, lamstong Ervaringen en tips: leek niet duur ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pluimveeslachterij “Vleesch du Bois” Gildenweg 7 1695 GD Blokker (gem. Hoorn) Tel. 0229 – 262720Producten :nekken karkassen magen, levers of hartjes kipkluifjes kippenbouten kipfilet, kippenpoten, kipschnitzels( maar die zijn gepaneerd dus alleen lekker voor jezelf), hele kippen karkassen, nekken, niertjes, vleugels, maagjes, levertjes. Ervaringen en tips:van de kip leveren ze feitelijk alles. Je moet alleen wel ff van te voren bellen voor als je iets wilt, want vooral nekken e.d gooien ze 9 van de 10 keer weg. Al denk ik nu dat ze wel wat meer bewaren, omdat er steeds meer BP-ers heen gaan. De karkas is aardig kaal Wordt perfect verpakt. 1 dag van te voren bestellen en het staat netjes de volgende dag voor je klaar. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Firma Ruig, leverancier van wild en gevogelte bij de meeste Sligro & VEN vestigingen. Hoofdvestiging in Oostzaan Zuideinde 235 Tel 075-68 47 300 www.ruig.nl e-mail: info@ruig.nl Producten Hazensnijdsel Haas karkas Hert/ree snijdsels Hert/ree karkas Ervaringen en tipsNog geen ervaringen bekend. Firma Ruig is de leverancier van wild en gevogelte bij veel VEN en Sligro vestigingen. Altijd het proberen waard dus. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Bob Bakker vleesverwerking handel in vee & vlees Zuiderzeestraat 28 1719 LB Aartswoud Tel. 06-20123348 E-mail barfen2010@hotmail.com K.v.K. Noordwest-Holland: 37114698 BTW-nummer: NL-1878.22.736.B.01 Diverse BARF-artikelen van o.a. rund, kalf, schaap en lam. Ervaringen en tips:Bob moet je even mailen en een afspraak maken. Het is geen winkel, hij slacht zelf. toevoeging van B. Bakker: Wij hanteren vaste prijzen voor onze BARF producten Tevens hebben wij af en toe aanbiedingen (dus producten voor een lagere prijs) Wij hebben een groot vrieshuis dus aan vriesruimte geen gebrek Wij zijn een groothandel in vlees en hebben geen winkel. Zet en drukfouten voorbehouden. Barfen is op eigen risico. Mail bestellingen zonder telefoonnummer of adres gegevens worden direct uit onze mailbox verwijderd. Bij bezorging in regio westfriesland bestellingen onder de € 100 rekenen we € 5 bezorgkosten daar buiten in overleg. Betaling dient a contant voldaan te worden aan de chauffeur,bij betaling op rekening 4€ administratie kosten. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pluimveehandel en slachterij Tromp Purmerland 32 Purmerland 0299-423472 Producten :kippenekken kipvleugels kip maagjes, hartjes, levertjes kipkarbonades kipslachtafval grote zak met karkassen en diverse botten van kip (veel pootjes) kwartels duif tong verder allerlei lams waaronder ribben allerlei rund ook met bot kalkoen, kalkoenpoten konijn soepkippen hertevlees Ervaringen en tips:Hij heeft niet altijd alles dus als je voor iets speciaals gaat beter eerst even een telefoontje! Hij is tegenwoordig open van woensdag t/m vrijdag doorlopend van 8.00 tot 18.00 en zaterdag van 8.00 tot 12.00. Maandag en dinsdag gesloten. kippenekken €1,00 per kilo kippehart, kippelever, kippemaagjes € 2,50 per kilo Soepstukken (kip) € 1,00 per kilo. Hier even goed de inhoud van de zak bekijken, het kunnen karkassen zijn maar kale botten van de poten zijn voor hun ook soepstukken. Rundernier, runderlever € 2,50 per kilo Lamstong pakje met ca. 600 gram aan tongetjes € 1,75 Heel konijn, geslacht, met kop en alle vlees er nog aan met hart, longen, lever en niertjes, € 4,50 per kilo Verder heeft hij alles van kip en allerlei lam-schaap-en geitedingen. Eend is er ook altijd. Wild in het seizoen. Maar tegen consumptieprijzen, wel een stuk goedkoper dan bij de slager of in de supermarkt. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Anadolu Kasabi Islamitische Slagerij Turfhaven 7 1621GC Hoorn nh 0229-214318Anour Islamitische Slagerij Nieuwland 17 1621HJ Hoorn nh 0229-272528Producten helaas nog onbekend ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Any Animal Westerweg 291 1852 AH Heiloo 072-533 93 36 Producten : Lamskoppen lamsrug met ribben lamsribben lamspens lamslever lamshart lamslong runderpens runderstrotten kopvlees rundvlees met vet kalfsstaarten runderlong runderhart dwerggeitribben dwerggeitrug dwerggeit poten kippennekken kipkarkas met vlees kippenbouten kippenvleugels eendennekken eendenkarkas met vlees eendenvleugels duif patrijs haas Heel konijn Ervaringen en tips:Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 9.30u-18.00u zaterdag van 9.30u-17.00u zondag van 12.00u-17.00u ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Amstelveen, poelier op de markt vrijdag van 08.00 tot 16.00 uurPoelier Kukeleku voor meer info zie Woerden, provincie Utrecht ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Amsterdam, poeliersbedrijf G. van Nieuwehuizen Dinsdag, vrijdag en zaterdag op de Dappermarkt. Hij staat op de hoek van de Commelinstraat hij komt uit Putten: 0341-353552 Producten : kipnekken € 0,70 per kilo Ze verkopen ook eend, boutjes en nog iets met veel vlees. Wel bevroren, veel vlees eraan. Ervaringen en tips:Voor kipnekken kun je het beste vroeg in de ochtend gaan. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ De Poelier op de Bos en Lommermarkt AmsterdamProducten: Hele kip Kippenpoten kalkoenvleugels Ervaringen en tips:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pieter van Meel Groothandel (in wild en gevogelte) Jan van Galenstraat 4 Amsterdam Tel. 020-6840201 Producten Konijnkop voorstuk (schouder) KipNekken Karkassen KwartelDuifEendNekken Karkas Vleugel HaasKarkas Ervaringen en tipsBijna alles op voorraad maar als je belt zetten ze het vast voor de volgende dag voor je klaar. Om op het Foodcenter te komen heb je eigenlijk een pasje nodig. Als je geen pas hebt moet je zeggen dat je een afspraak hebt met Pieter van Meel of Jimmy (van idem bedrijf) en dan kom je er ook binnen. Er is geen minimum afname! edit Roellie: Ik belde daar naar toe, om een bestelling te doen voor hazenkarkas en kwartels. Maar ze leveren niet aan particulieren. Alleen aan bedrijven/restaurants. Er staat wel gemeld dat je een pasje moet hebben voor t Foodcenter, maar ze vertelde mij dat ze niet konden verkopen aan mij. Misschien had ik iets meer overredingskracht moeten gebruiken. Maar ik kon er geen speld tussen krijgen. Maar tis misschien wel handig om even te vermelden op de website. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Islamitische Slagerij Javastraat, AmsterdamProducten kipkarkassen kipnekken kipvleugels geitennek geitenrib lamsrib lamshart lamsnek kalfshart: orgaantjes en dan heeft hij nog botten ik heb zo'n vermoeden dat het dragende botten zijn Ervaringen en tips~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ’t Hoefijzertje Reiger 13 Hoorn Tel 0229-262626 info@hethoefijzertje.nl Producten Op dit moment hebben zij nog niet zo wild veel diverse kipmateriaal, lamsribben, kalfsribben en zij zijn op zoek naar meer. Alles is lekker zacht geprijsd. Ervaringen en tipsDit punt wil niet alleen voor de grotere afname's gaan maar ook voor diegene met een kleine beurs danwel voor de mensen die af en toe hun hond en/of kat willen verwennen. Het is een bedrijfje wat echt een reform is voor dieren.] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Islamitische kipslager Hilal Ten Katestraat 20 A Amsterdam Producten Kalkoendij (te hard om te voeren?) Kalkoenfilet Kipfilet Kippendijen Kipgehakt Kippennekken Kippenlevertjes, -hartjes, -maagjes Soeppakket (stukken kippendij met bot) Ervaringen en tipsZe hebben nog veel meer producten ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Voor Amsterdam: - kipboer op de dappermarkt (staat redelijk op het dapperplein, tegenover de blokker ongeveer) hij verkoopt kipdelen (hele kippen, maar ook poten en soms nekken) en wat orgaan (hartjes, levertjes en soms maagjes). is niet heel duur. - islamitische slager in de dapperstraat (staat achter de kipboer) verkoopt verschillende soorten spiervlees, en wat eenvoudige organen (kiporganen en lamshart). erg goedkoop, maar wat beperkt assortiment. - visboer op de dappermarkt (hoek dapperplein en 2e van swindenstraat) ze verkopen allerlei vissen, en meestal ook zalmkoppen en graten. sardienen hebben ze meestal ook wel. op sommige dagen staat naast deze kraam ook een viskraam. als de ene het niet heeft, heeft de andere het vaak wel. Soms krijg je gratis zalmkoppen - genco islamistische super (heeft een aparte vleesafdeling), 1e van swindenstraat, 2 deuren verder richting linnaeusstraat van de AH vandaan redelijk groot assortiment, alleen beperkt in gevogelte (alleen kip en onderdelen). ze verkopen er rund, lam, kalf, geit en kip. van alle diersoorten is bijna alles te koop: vleesbotten, halve grazers (dus een heel half lam), organen (hart, nier lever,maag), tong e.d. ik koop er zelf lamsharten (ze hebben ook rund. kalf en kip), lamsnier (ze hebben ook rund en kalf) en soms wat kipvleugels. vrij goedkoop, en vriendelijke mensen. - c1000 javastraat verkoopt bijna altijd kippenvleugels, maagjes en levertjes. erg goedkoop - AH 1e van swindenstraat verkoopt hele kippen (soms) en runderhart (in stukjes). ze hebben er geen kipvleugels (of ze zijn gemarineerd)! ze hebben ook wat verse en bevroren vissen. goedkoop is anders natuurlijk. - zoo natuurlijk in de van woustraat verkoopt wat barfonderdelen (verschillende karkassen) en wat prooidiertjes (kuikentjes, muizen, etc). ik ben er zelf nog niet geweest. - vlakbij zoo natuurlijk zit nog een genco (ik geloof in de rijnstraat). deze verkoopt ook wat dingen als kwartel. ik ben er zelf nog niet geweest. - albert cuijp hier zit ergens een poelier die kwartels en parelhoenders verkoopt. ik neem aan dat er ook wel een visboer zit. ik ga hier binnenkort eens naartoe. - jumper dierenspeciaalzaak vlakbij het oosterpark verkoopt kuikentjes en wat hondendingen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hond en kat aan de Zaan Westzijde 68 1506 EG Zaandam tel: 075 6702494.productenVuile pens, zowel lams als runder, lappen en gemalen. Runderstrotten kippennekken Kipkarkassen Kippenvleugels Eendenekken Kuikens Schapenkoppen lamshart Andere producten zoals bijv. kopvlees en lamsribben zijn wisselend op voorraad. ervaringen en tips:Het is een natuurlijke dierenwinkel voor honden en katten. De prijzen zijn volgens mij redelijk normaal. De openingstijden zijn: di-vrij 10:00-18:00 uur. Zaterdag 10:00-17:00 uur. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Islamitische slagerij en slachthuis Loodijk 15 1243JB 's-Graveland 035-6564155producten:Vuile pens geitenvlees lamsvlees botten kopvlees ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Islamitische Supermarkt Eerste van Swinderenstraat Amsterdamproducten:Islamitische supermarkt met slagerij erbij. Prijzen zijn redelijk en als je veel afneemt valt er nog wat te onderhandelen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Turkse slager Melis: De Bloemkorf 1, (winkelcentrum poelenburg) Zaandam, 075-6145344.producten:Mooi lams- en rundvlees, tevens allerhande organen. ervaringen en tips:Maandag slachten ze alles daar vers, dus op dinsdag kun je alle "restanten" ophalen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ivy's League Lorentzkade 152 2014 CD Haarlem 023-8443046 www.ivysleague.nlVoor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 28, 2010, 10:41:41 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
Overijssel Slachthuis Haaksbergen BV Spoelsterstraat 53 7481 KE Haaksbergen 053-5721806 Producten : kopvlees met hart en lever (gemalen) runderhart ongemalen kopvlees (wel aanvragen) overig orgaanvlees runderpens en -strotten vlees, ribben en organen van paard, kalf & lam indien voorradig Ervaringen en tips:het slachthuis in Haaksbergen is ook op maandag en zaterdag gesloten. Vrijdag is een goede dag om naar Haaksbergen heen te gaan. Personeel is dan blij dat het het einde van de week is en bijzonder gul! Producten die je daar koopt zijn uitstekend. Ze drogen ook pezen van runderen en die krijg je gratis. Op maandag en donderdag wordt er geslacht, dus als je pens wilt is het verstandig om op woendag te bellen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slachterij Gebroeders Beernink B.V. Kleibultweg 51 7575 BW Oldenzaal 0541-521624 Producten : schapenpens schapenorgaanvlees lams-/ schapenribben half lam geitenribben geitenvlees geitenorganen rundvlees runderpens recreatiebotten Ervaringen en tips:Ik ben hier een keer geweest en ik was er erg over te spreken. Dit wordt zeker één van mijn vaste adressen! Het slachthuis in Oldenzaal is op maandag gesloten, dan slachten ze namelijk. Dus voor extra vers vlees is dinsdag een goede dag. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ten Velde Poelier Eskerplein 19 7603 WH Almelo telefoon: 0546 492939 Ze hebben daar vanalles en erg goedkoop. Producten : kipkarkassen nekken wildkarkassen gesorteerde wildkarkassen hart,maag, lever kipgehakt kipafsnijsel[voornamelijk van filet] kippenpoten kipdij met rug kipdijvleesbotjes kipkarkassen en nekken b.v. € 0,50 p.kg ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ kipdelen regio Zwolle-Hattem-Kampen te bestellen via japiejoo@planet.nlProducten : Ik lever op dit moment alleen nog maar verse kipdelen. kip-botjes, kip-vleugels, kip-karkassen, kip-bot met daaraan stukjes kip-vlees, kip-orgaan en kip-huid/vel. Voor verse kipdelen 1 week van te voren bestellen op japiejoo@planet.nl. De kip wordt bij mij altijd op maandagmorgen gebracht vers van de slacht uit het weekend. Let op het verschilt van emmer tot emmer wat erin zit, ik heb daarzelf geen invloed op. Het merendeel wat in de emmers zit zijn kipkarkassen. Uiteraard gebruik ik het zelf ook voor mijn hond en het bevalt me uitstekend. Ervaringen en tips:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juli 26, 2010, 19:32:39 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
Utrechtwww.Hondenvoer-natuurlijk.nlHenny Verhoeven Margrietstraat 20 3417 BH Montfoort 0348-446630 Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Van Kooten vleesgroothandel BV Oeverweg 3/5 3417XK Montfoort 0348-473048 Producten : Lamsvlees, geitenvlees, pens en hart Ervaringen en tips: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ www.andersvoer.nlMirjam den Braber Lingedijk 77, 4247 EG Kedichem. Tel. 06-18647017 Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Montfoort, poelier op de markt Dinsdag van 08.00 tot 13.00 uurPoelier Kukeleku voor meer info zie Woerden ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hoi In Veenendaal ziet een halal-slagertje aan de Nieuweweg waar ik wel eens half of heel lam, pens, lamsbotten, kalfsbotten, lever, hart en nier heb gehaald. Hij is niet echt goedkoop maar doet niet moeilijk als je rare dingen komt kopen Hij slacht alleen lammeren, schapen en kalveren, voor koeien is de slachterij te klein. Olga ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poelier Kukeleku Kuipersweg 8 3449 JA Woerden telefoon: 0348-412440 fax: 0348-422500 poelierkukeleku@wanadoo.nl
Producten : kipkarkassen nekken wildkarkassen gesorteerde wildkarkassen hart,maag, lever kipgehakt hondengehakt kipafsnijsel[voornamelijk van filet] kippenpoten kipdij met rug kipdijvleesbotjes Ervaringen en tips:Op onze site kunt u zien op welke markten we staan en bij de groothandel op de kuipersweg 8 in Woerden zijn wij doordeweeks van 8 uur tot 15.00 uur aanwezig. Voor de marktkramen is het wellicht handig om van tevoren te bestellen (met name grote hoveelheden) Je kunt via e-mail een bestelling doen (2 dagen van tevoren) dan nemen ze het voor je mee naar de gewenste markt. Standplaatsen op de markten van: dinsdag:Montfoort van 08.00 tot 13.00 Oegstgeest van 08.00 tot 16.00 WoensdagPijnacker van 08.00 tot 12.30 Barneveld (veluwehal) van 08.30 tot 13.00 Ter Aar van 13.30 tot 17.00 Vianen van 08.00 tot 16.00 DonderdagHazerswoude(r-d) van 11.30 tot 17.00 VrijdagAmstelveen van 08.00 tot 16.00 Hazerswoude(dorp) van 11.30 tot 17.00 ZaterdagBoskoop van 08.00 tot 16.00 Meerkerk van 08.00 tot12.00 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Marktpoelier W.J. Habben Jansen. Dinsdag in Loenen a/d Vecht (U) Woensdag in Sommelsdijk (ZH) Donderdag in Mijdrecht (U) Vrijdag in Voorhout (ZH) Producten kipkarkassen kippennekken kippenmaagjes kippenhartjes kippenlevertjes ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Grootslagerij Arie met vestigingen in -Apeldoorn -Gorinchem -Hoogland -Maarssen -Nieuwegein -Nunspeet -Putten -Utrecht -ZeistProducten Wekelijks wisselende aanbiedingen: zie http://www.grootslagerij-arie.nl/aanbiedingen.htm~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poelier Arie Doppenberg Zaterdagmarkt Utrecht 0653418948 Producten Kippenruggen Kippennekken Kiporgaantjes Ervaringen en tipsEnige nadeel is dat de markt midden in de stad is en dus moeilijk bereikbaar met de auto. Ik scheur dan om 06.45u. daarnaar toe en parkeer dan even bij de markt. Hij heeft onder aan zijn kraam een doek met zijn naam erop. (staan meer poeliers). ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ In utrecht: Schuurman de molen bestaat niet meer. Zij zijn overgenomen door Pets place. Nieuw adres is: Dijnselburgerlaan 1-1. Producten Pens Hart Kopvlees Kippen- en Eendennekken/karkassen Ervaringen en tipsHet beste is het om van tevoren te bestellen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ C.M. Vlot Vee- en Vleeshandel Zandweg 1 - 3956 NG - Leersum Tel. 0343-413280 Producten Vuile Pens Runderstrotten Kopvlees Rundersnippers Runderorganen Recreatiebotten Ervaringen en tipsGoede kwaliteit (en krijg altijd meer dan ik hoef af te rekenen ) Wel van te voren bellen want er wordt niet elke dag geslacht en hij heeft niet altijd wat op voorraad. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ www.Diervoeder-Online.nl E.F. van den Banweg 17 1333 JA Almere.Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ www.dog4u.nl Hondendagopvang Dog4U Olga van den Engel Geopend: Ma t/m za Ma en Wo 8.15 tot 22.00 Di Do en vr 8.15 tot 18.30 uur Zaterdag 8.30 tot 14.00 uur
Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
www.versdier.nl bezorging en afhalen op afspraak afhalen in Zeist www.versdier.nl Karin van Elst 06-47310631 versdier@gmail.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
www.carnivers.nl Bezorging en afhalen op afspraak. Afhalen in Soest Da Costalaan 8 Josien van der Laan 06-18332231 info@carnivers.nl
Elbertse diervoeders Prinses Christinalaan 14 3454 AM De Meern 06-50270593 www.elbertsediervoeders.nl
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 28, 2010, 10:49:39 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
ZeelandPoeliersbedrijf Zeevla Schansestraat 1/3 4515 RN IJzendijke 0117-301476Producten Kippennekken en kipkarkassen Ervaringen en tipsJe moet 10 kg per keer afnemen. Staat op vrijdag op de Zuidpolder en op woensdag in het centrum van Terneuzen, op donderdag in Middelburg en op vrijdag in Vlissingen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Maros Vlees Goes, Kamperfoeliestraat 8 Schijndel, Hoofdstraat 166 Waalwijk, Grotestraat 103 Oosterhout, Zuiderhout 13 Roosendaal, Voltastraat 9 Breda, Cypresstraat 7 Made, Den Deel 4 Producten Betreft een ‘gewone’ slagerij die regelmatig mooie aanbiedingen heeft. Ervaringen en tipsVoor de weekaanbiedingen zie http://www.maros.nl/flash/index.html~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Huis Termee Rijnsburgseweg 2 4356 EE Oostkapelle Tel 0118 596134 Info: termee@zeelandnet.nl Producten kippenvleugels en kippenkarkassen Het zijn biologische producten! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Laura Loeve Stoofweg 60 4326 SJ Noordwelle Tel. 0111-463864 (gaarne bellen van te voren) Mobiel: 06-51214219 http://www.sierrade.nl/ Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dogshape Gankelweg 1 4698 PC Oud-Vossemeer info@dogshape.nl www.dogshape.nl T : 0166-677591 M: 06-20600585Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 28, 2010, 10:50:44 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
Zuid-HollandIslamitische slagerij Islam Center BV Wolphaertsbocht 224 3083 MT Rotterdam tel: 010-4828997 fax: 010-4836172 http://www.slagerij-islamcentrum.nl/ Prijslijst IC http://www.slagerij-islamcentrum.nl/producten.html hier zie je een overzicht van de producten en kun je doorklikken naar de prijslijsten er product.Prijslijst BARF-producten 2010 KLIK HIERErvaringen en tips:Uitstekende producten tegen een prima prijs. Op zaterdag is het er erg druk. Als je veel spullen nodig hebt kun je beter van tevoren je bestelling doorgeven (telefonisch of per fax) Let op: Op maandag gesloten. Voor je bestelling kun je het beste vragen naar de juiste persoon, de heer Reyani, en vragen om ribben van jonge geiten. Zo kun je voorkomen dat je té harde ribben krijgt voor je hond. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slagerij Stefan Haak Pucinni passage 22-26 2901 GK Capelle a/d IJssel s' Gravenland Tel: 010-2022227 Fax: 010-2022931 info@slagerijstefanhaak.nlProducten : verkoopt een soort compleet hondenvoer, dat stelt niets voor. Je kunt echter ook bij hem voor losse BARF onderdelen terecht. Kopvlees, konijn en kipkarkassen voor een redelijke prijs. Zie prijslijst op de website Ervaringen en tips:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Clazing Exportslachterij BV Bierhoogtweg 17 2761 JH Zevenhuizen zh Tel. 0180-632247 Fax.0180-631007 www.clazing.nlProducten : Kipnekken en ruggen kippenpoten Producten uitsluitend per 10 kilo te koop? Ervaringen en tips:De karkassen zijn uitstekend bevleesd Je kunt gewoon langsgaan het is niet nodig om eerst te bellen om te bestellen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ DelftOp de papsouwselaan 214-216 heeft de OZ Halk supermarkt een slagerij afdeling die o.a. kippennekjes (2/kg) en kippenorganen (2.75/kg) heeft en nog veel meer kippenonderdelen. Hij heeft ook meer liggen aan organen volgens mij vooral kalfsvlees. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slagerij Rijnmond Winkelcentrum Hoogvliet Binnenban 184 telefoon: 010 4161165Paardenvlees ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ MissX’s Natuurvoeding Jhr. van Riemsdijklaan 164 2497 BW Den Haag (Ypenburg) Tel: 06-40093622 Email: info@missx-natuurvoeding.nlWebsite: www.missx-natuurvoeding.nlVoor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Tara's HOme VersvoerEmail : taratyson@live.nltelefoon : 06-57252202 woonplaats : hellevoetsluis zuid holland Diverse BARFprodukten Bestellijst en voorwaarden aan te vragen via bovenstaand emailadres. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Halimas Halal Lekstraat 166a 2515 VZ Den Haag 070-364 46 12Producten :Lamspens Geitenpens Maagjes kip Hart kip Kippevellen Kippennekken Kippenrug Lever kip Long Testikels Kalfsspareribs Lamsskoppen Kipgehakt Kippenvleugels Kipkarkassen Kippenbotjes Kippenpoten Kipdijvlees Kalkoendij Lamsnekken met been Lamsnekken z been Lams/geitenribben in de been Racks Eendenkarkassen/vleugels Geitenvlees Hazenkarkassen Tips en ervaringen:Je moet even van tevoren bellen om je bestelling door te geven. Er is GEEN mogelijkheid tot pinnen. Ik ben tevreden over dit afleveradres. Van te voren prijs afspreken en niet direct van hun prijslijst uitgaan...... Doe ik nu ook niet meer. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kippenslachterij Nootdorp (nu in Zevenhuizen_ Veldhoven Grooth in Kip/Kipprod Gebr Wollefoppenweg 65B 2761 dj zevenhuzien tel. 010-4204350 Producten :Kipkarkassen levertjes,maagjes hartjes kippen nekken kipvleugels kippenpoten drumsticks Eend Konijn Haas Parelhoen Eendenlever Konijnenlever tips en ervaringen:Je kan een dag van te voren bellen en dan staat het dus de volgende dag klaar. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ vof Meurs Slagerijen Hobbemaplein 61 2526 JC Den Haag 070 3801118 Producten : geitenribben Ervaringen en tips:Eventueel zit MEURS ook op de Dierenselaan in Den Haag, daar is het een stuk rustiger om je bestellingen te doen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Meerkerk, poelier op de markt zaterdag van 08.00 tot 12.00 uurPoelier Kukeleku voor meer info zie Woerden, provincie Utrecht ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Boskoop, poelier op de markt zaterdag van 08.00 tot 16.00 uurPoelier Kukeleku voor meer info zie Woerden, provincie Utrecht ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hazerswoude dorp, poelier op de markt vrijdag van 11.30 tot 17.00 uurPoelier Kukeleku voor meer info zie Woerden, provincie Utrecht ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hazerswoude Rijndijk, poelier op de markt donderdag van 11.30 tot 17.00 uurPoelier Kukeleku voor meer info zie Woerden, provincie Utrecht ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ter Aar, poelier op de markt woensdag van 13.30 tot 17.00 uurPoelier Kukeleku voor meer info zie Woerden, provincie Utrecht ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pijnacker, poelier op de markt woensdag van 08.00 tot 12.30 uurPoelier Kukeleku voor meer info zie Woerden, provincie Utrecht ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Oegstgeest, poelier op de markt dinsdag van 08.00 tot 16.00 uurPoelier Kukeleku voor meer info zie Woerden, provincie Utrecht ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Vleeschhouwerij Franselaan Franselaan 279-A 3028 AD ROTTERDAM tel. 010-4151581 Producten : paardensnijlingen Ervaringen en tips:ervaringen: Ik zal wel even van te voren bellen. Vandaag kwam ik er langs en ging er even naar binnen. De man die nu in de winkel stond keek me aan alsof ik van een andere planeet kwam! Paardensnijlingen? Snijlingen hij had er nog nooit van gehoord. Ik bleef volhouden, want ik zag ze achter hem op de snijtafel liggen en uiteindelijk kreeg ik 300 gram mee. edit Marga: Het kostte mij , € 2,75 per kilo. het kan wel schommelen de prijs zei hij maar het scheelt nooit meer dan 50 cent meer. ik had gister opgebeld en het lag vanmorgen al klaar voor me. Erg aardige man, hij is wel een kletskous, en hij vond het geweldig dat er iemand van Barfplaats kwam. En hij was er ook trots op dat hij een klant uit Zoetermeer had, haha Even een paar dagen van te voren bellen en dan weet je of hij genoeg heeft . Hij snijdt zijn paardenbiefstuk en de stukken die minder mooi zijn doet hij in een zak en is die vol dan gooit hij het in de vriezer. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jarco Hondenvoeders Hoenderstraat 10 5846AE Ledeacker Tel: 0485 382324 Fax: 0485-384349 producten Hier verkopen ze diegevroren runderspiervlees. ervaringen en tips~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Uitbenerij Jeroen de Vlieger Boskade 10 2355 CD Hoogmade 06 51108243 Producten Lamspens Geitenvlees met bot runder lever runder nier schapen koppen kale ruggen wervels van lam, schaap, rund Ervaringen en tipsvoor klanten alleen op zaterdag tot 3 uur het is een uitbener en van te voren even bellen om te bestellen of om te vragen wat hij heeft soms kom je voor niets ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Falconiformes BV Kleihoogt 42 2651 KV Berkel en Rodenrijs Tel 0031 (0)10 5199 382 Fax 0031 (0)10 5199 381 www.falconiformes.nl Producten Kiezenbrink-assortiment. Je kan ze een email sturen of ze bepaalde dingen hebben en dan bestellen en je moet het zelf ophalen. Ze verkopen alles met huid en haar!!! Ervaringen en tips~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ranzijn Hoogmadeseweg 60/A 2351CV Leiderdorp Producten eendagskuikens kopvlees pens Ervaringen en tips~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ John's BV Poeliersbedrijf Bierhoogtweg 27 2761 JH Zevenhuizen zh 0180-632322 Producten kipvleugels pootjes orgaantjes kipnekken Ervaringen en tips~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Slachthuis Van der Mark Zuidelijke Dwarsweg 3 2913 LM Nieuwerkerk a/d IJssel (op de grens met Zevenhuizen) 0180 632351 http://www.markt-plein.com/ Producten Ervaringen en tipsVanaf 50 kilo geven ze korting. Voor bestellingen contact opnemen met Daniël van der Mark (06 - 22040943, na 16.00 uur bereikbaar). De ervaringen zijn wisselend, zo is het wel voorgekomen dat bestellingen er niet waren of de prijzen ineens heel anders waren dan afgesproken. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Den HaagSupermarkt/slagerij "Oz euro" op de copernicuslaan heeft goedkope kip. Ook heeft hij lamsribben, schapennek + diverse lam/schaap. Op de haagse markt kan je organen kopen, aan het einde bij de vis. Runderlever, nieren, hart etc etc. Ook hele duiven voor weinig, rundertong en lamsnek. Er is ook een kraampje (beetje in het midden) waar ze af en toe diepvries schone pens hebben in blokken van een kilo ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Marktpoelier W.J. Habben Jansen. Dinsdag in Loenen a/d Vecht (U) Woensdag in Sommelsdijk (ZH) Donderdag in Mijdrecht (U) Vrijdag in Voorhout (ZH) Producten kipkarkassen kippennekken kippenmaagjes kippenhartjes kippenlevertjes ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Grootslagerij Arie met vestigingen in -Apeldoorn -Gorinchem -Hoogland -Maarssen -Nieuwegein -Nunspeet -Putten -Utrecht -ZeistProducten Wekelijks wisselende aanbiedingen: zie http://www.grootslagerij-arie.nl/aanbiedingen.htm~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Islamitische winkel Griegstraat Delft. Producten In Delft heb je aan de Griegstraat (postcode 2625AN) een klein winkelcentrumpje zitten met o.a. een C1000. Er zit in dat winkelcentrumpje ook een islamitisch/turks supermarktje waar de kippenbouten & vleugels vriendelijk geprijsd zijn. De precieze naam of het huisnummer van de winkel weet ik niet, maar er zit daar maar 1 zo'n winkel. Tipje voor de barfers uit (of uit de buurt van) Delft? Het is maar een klein winkeltje en zijn assortiment is niet zo heel erg groot. Hij heeft ook lamsvlees maar daarmee issie vrij aan de prijs. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Maros Vlees Goes, Kamperfoeliestraat 8 Schijndel, Hoofdstraat 166 Waalwijk, Grotestraat 103 Oosterhout, Zuiderhout 13 Roosendaal, Voltastraat 9 Breda, Cypresstraat 7 Made, Den Deel 4 Producten Betreft een ‘gewone’ slagerij die regelmatig mooie aanbiedingen heeft. Ervaringen en tipsVoor de weekaanbiedingen zie http://www.maros.nl/flash/index.html~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Diertotaalservice DTS Kortgenestraat 30 3086 JK Rotterdam Telefoon: 010 - 483 58 58 Fax: 010 - 293 05 47 Mobiel: 06 - 128 80 120 E-mail: info@diertotaalservice.nl www.diertotaalservice.nlVoor assortiment en leveringsvoorwaarden, zie website Ervaringen en tipsHet is prima spul en zit keurig verpakt Vooral bij "diepvries" zit misschien iets interessants bij. Ik heb er de laatste keer buiten spullen voor de ratten, pens besteld, en dobbelsteentjes hart voor onze kat. Als je een mailtje stuurt met je postcode, hoor je wanneer de bezorgdag is ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kruyning Dierenvoeding De Ruyterstraat 16 1271SV Huizen 035-525 49 27 Producten : Verkoopt naast KVV ook pens, hart, kopvlees en ander spul Ervaringen en tips:25 minuten van Utrecht, 20 minuten van Amersfoort. Bezorgen doet hij alleen vanaf grote hoeveelheden ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Huizen, Winkelcentrum Oostmeent vishandel "het vrolijke visje"producten zalmkoppen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Visgroothandel Roeleveld Dr. Lelykade 158 2583CN ’s-Gravenhage 070-3063480 Producten ongezouten panharing Ervaringen en tipswel bellen van tevoren anders wordt het gebakken. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jotto Voer Zilverschoon 22 2771 KV Boskoop www.jotto-voer.nl / info@jotto-voer.nl 06-13284229Voor assortiment en leveringsvoorwaarden, zie website ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dijkshoorn Poeliersbedrijf Capelseweg 140 2907 XC Capelle ad IJssel 010-450 66 10 06 10 13 20 38 productenPoelier. Levert ook parelhoenkarkassen van uitstekende kwaliteit. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Janie Dogsupport Janie Meiburg Sterrebos 1 Abbenbroek 0181-664261 - in het weekend of doordeweeks na 18.00 uur of antwoordapparaat inspreken email: janiedogsupport@online.nlproducten:kalkoennekken eendennekken zalmkoppen groentenmixen geitenribben eendenkarkassen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Paws and Claws Caracasstraat 11 2622 BS Delft 06 – 2808 3156 www.pawsandclaws.nl contact@pawsandclaws.nlVoor assortiment en leveringsvoorwaarden, zie website ****************************************************** Slagerij R'dam West Schiedamseweg 157A 3026 AK Rotterdam Tel/Fax: 0104781290 E-mail: slagerijwest@hotmail.comOpen van maandag tot en met zaterdag van 08.30uur tot 18.00uur. Bestellingen kan je telefonisch of per mail doorgeven. Orgaanvlees: Normale prijs: Barfprijs per kilo: Lamslever 2,50 2,- Lamshart 2,98 2,50 Lamslong 1,- 0,75 Lamspens 1,50 1,- Lamscompleet (hart-lever-long) 2,- 1,50 Lamskop 2,- 1,50 (per stuk) Lamstesten 2,49 2,- Geitenlever 2,50 2,- Geitenhart 2,98 2,50 Geitenlong 1,- 0,75 Geitenpens 1,50 1,- Geitcompleet (hart-lever-long) 2,- 1,50 Geitenkop 2,- 1,50 Kalfslever 6,49 6,- Kalfshart 2,49 2,- Kalfspens(schoon) 3,49 3,- Kalfsmilt 2,49 2,- Runderlever 2,49 2,- Runderhart 2,49 2,- Runderpens 3,- 2,- Strotjes lams/geit: 2,49 Andere vleessoorten dat voor ons interessant lijkt voor de barfers: Kalfs: Barf-prijs per kilo kopvlees 2,50 Kalfskopvlees 5 kilo voor 10,- kalfstaart 5,50 kalfsborst 4,- kalfsnippers 3,- Lams: Lamsribben 4,- Lamssnippers 3,- Lamsbotjes 0,50 (gratis bij elke besteding boven de 30,-) Lamsnekken 5,- Lamsstaart 4,- Lamsvet 1,- Schaap: Schapenrib 2,- Schapensnippers 2,50 Schapennek 3,50 Schapenschouder 4,- Schapenbout 5,- Geit: Geitenrib 1,50 Jonge geitenribben 2,25 kg. Geitensnippers 2,- Geitenstukjes 2,50 Geitennek 3,- Geitenrug 3,- Jonge geit(heel) (3 a 4 kilo) 5,50 Jonge Geitenribben 5 kilo voor 10,- Jonge Geitennek 3,- per kilo 5 kilo voor 12,50 Strotjes lams/geit 5 kilo voor 10,- Gevogelte: Kipnekjes 1,- Kipkarbonade 1,50 Kiplever-maag-hart 2,50 Kipsnippers 2,50 Soepkip 2,50 En nog veel meer..... Voor vragen over overige produkten kunt U contact opnemen met ons..
|
|
|
|
« Laatste verandering: Augustus 12, 2010, 12:22:07 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
BelgiëHallo, Omdat er blijkbaar weinig Belgen zijn die pens kunnen krijgen, ik heb er eentje gevonden! In Zele (bij Hamme en Lokeren), kan je pens kopen bij de firma Druwel. Ze vragen 1.5 euro voor een vuile pens . Ik ga er me vrijdag twee halen, dus qua gewicht kan ik nu nog niets zeggen. 't Is een runderslachterij. (met dank aan Lies (Dinah)) Als het een runderslachterij is, dan hebben ze vast ook: runderkopvlees runderhart runderstrotten rundernieren rundertong edit: Ik heb ervaring met dit slachthuis in Zele. De pens kost daar inderdaad 1,5 euro/stuk en wegen zo om en bij de 10 kg het stuk. Er hangen er steeds een aantal die al afgespoten zijn met water, maar als je het vraagt, krijg je echt ook wel een ongekuiste mee. Wat ander runderstukken betreft moet je juist naast de deur van het slachthuis zijn: Daar zit een groothandel waar je andere stukken vlees kunt kopen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ja hoor, ben gisteren bij Salembier geweest aan de slachthuislaan in Antwerpen...Ben met veel te veel buitengekomen voor één klein shih-tzutje maar ik had nog wel wat in de vriezer steken ook. (beetje misrekend) Ze zijn er heel sympathiek en de prijzen zijn echt wel ok.Je kan er alles van lam,rund,kip en konijn krijgen en er hangt een hele lijst uit met de prijzen.Groot voordeel is dat er geen varkensvlees verhandeld word want alles is ook voor islamieten bedoelt als je dus vleessnijsels vraagt ben je zeker dat er geen varken bijzit. Ik ben in elk geval opgetogen maar moet een vriezertje bijkopen na de vakantie Die pens neemt vooral een hoop plaats in... Oh ja nog even bijvermelden..;ze zijn open van dinsdag tot vrijdag dus niet in het WE en maar tot 16u (openingsuur ben ik vergeten maar was 08u ofzo geloof ik) (met dank aan Lieve14) * lamshart * lamsnieren * lamspens * lamsribben * snijlingen (met slechts +/- 10% vet) * rundslever * schenkels (ik schat 80% vlees - een mooie ronde plak van een cm of 3 dik) en ze hebben ze zelfs al mooi doormidden gezaagd. Zo kan elk van m'n twee honden de helft hebben én bovendien kunnen ze het merg ervan aflebberen zonder dat ze het bot moeten afknagen. edit mei 2007: Ben dinsdag naar Salembier geweest, en eerlijk gezegd zijn de prijzen duur én je moet geluk hebben dat wat je vraagt in voorraad is. Vorige keer had ik mijn vader op donderdag gestuurd en toen hadden ze hoegenaamd niets meer, ze raadden hem aan om op een dinsdag eens terug te komen. Dat heb ik dus afgelopen dinsdag gedaan. Ik vroeg naar vlees voor de hond/kat (staat opgeschreven op de lijst vooraan), hadden ze niet meer, ik vroeg naar lamskorteletjes (hadden ze niet meer). Heb dan maar runderhart meegenomen (2.5 Euro de kg, valt wel mee denk ik) en dan lamsribben (4.5 eu de kg). Ze hadden nog wel honden/kattenvlees aan 2.5 Euro de kg, heb ik niet genomen aangezien ik dat duur vond, op de lijst vooraan stond 1.5 euro de kg geschreven). Heb op de DDD dag heel wat vlees kunnen inslaan. En heb vrienden uit NL die af en toe wat meebrengen voor mij. Is er geen poelier bij jou in de buurt? Daar kom je waarschijnlijk wel aan heel wat vogelproducten. Ook geen gespecialiseerde slagers? Ik heb hier een slager in Puurs die paardensnippers en kopvlees verkoopt. Ben er nog niet geweest, en moet nog kijken hoe het er allemaal uitziet. Maar de prijs valt wel mee 1 Eu de kg, misschien kan ik ook aan orgaan geraken, dat weet ik nog niet. Voor de rest zoek ik nog steeds naar goede adressen~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ adrespluimveeslachterij De Jongh Klein Gammel 6 Rijkevorssel ( Begië) tel: 0032 33146132 Producten: konijn- en kipkarkassen Ervaringen en tips:Nog geen ervaringen bekend. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ pluimveeslachterij Declerck Ingelmunstersteenweg 142 8780 Oostrozebeke tel: 056/ 66 65 46 Producten: nog niet bekend Ervaringen en tips:Particuliere verkoop tijdens werkdagen is wel eens bezocht door mensen van BP. Heeft iemand er ervaring mee? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kiezebrink België Kerkstraat 2 B-9160 Lokeren Telefoon: +32 496 254 444 Fax: +32 93 284 628 www.kiezebrink.nl E-Mail: kiezebrink.belgie@pandora.be Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Degomeat vlees voor kat en hond Langestraat 107 9300 Aalst www.degomeat.bePrijzen zijn wel mooi. Alles is gemalen maar de samenstelling is niet duidelijk. Misschien kan je het ook ongemalen verkrijgen? Kan interessant zijn voor iemand die daar in de buurt woont. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Af te halen in Westmalle in principe wekelijks, bestellen voor woensdagmorgen 10 uur afhalen donderdag tussen 17:00 uur en 20:00 uur tel. 0032 478312170 Producten en prijzen:kippenekken, kipperuggen, bot + vlees gemalen kippekarkassen, (soort grof gehakt) bot + vlees runderlever, runderhart runderlippen, runderslokdarm, (=zuiver spiervlees) runderstrot (kraakbeen + spiervlees) Ervaringen en tips:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Noordvlees Van Gool Kalmthout NV Bloemstraat 56 2920 Kalmthout 03/6667080 kalmthout@van-gool.be[productenslachterij van varkensvlees, gevogelte, lamsvlees en paardenvlees ervaringen en tips:een telefoon of mailtje en je bestelling staat klaar. Normale prijzen en vriendelijke mensen. Recreatie bot krijg je gratis mee ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ www.hondjegezond.be Smidsestraat 15. B9200 Dendermonde Voor assortiment en leveringsvoorwaarden: zie website
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 28, 2010, 10:52:57 door Angelique »
|
|
|
|
|
|
Angelique
|
DuitslandBullekes gaat wel eens naar Duitsland naar het slachthuis: Mario Schatteman Hundefutter Gerberstraße Am Parkplatz Viersen Tel. 0049 - 21 62 31 292 producten en prijzen:Voornamelijk rund, heel af en toe kip, schaap of paard. Veel orgaanvlees, spiervlees, botten. ervaringen:Je kan bellen van te voren want hij heeft niet altijd alles.. Hij heeft wel bijna altijd pens, hart en rundvlees. Botten zijn daar best wel hard tenminste voor mijn franse bullen. Qua botten heeft hij vaak ribbengedeelte.. Hoop da tje goed duits kan Ik heb ook nog niet alles geprobeerd daar omdat ik niet goed udits kan kom ik er moeilijk uit... Maar qua orgaanvlees is het daar top! TOng, long, pens, hart, nieren, boekmaag. Ook runderstrotten heeft hij soms Ik ben er erg tevreden mee. De man zelf is misschien niet al te netjes (niet zo als bij een slager) EN je kan het gemalen krijgen maar ook hele stukken dit moet je wel zeggen De prijzen vallen ook wel mee. voor runderlappen betaalde ik 2 euro de kilo en voor hart en pens 1 euro de kilo de rest heb ik nog niet geprobeerd. openingstijden: di - vrij van 9.00 tot 18.30 zaterdag van 9.00 tot 14.00 Er wordt alleen duits gesproken ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Lil bestelt samen met andere mensen van de hondenclub wel eens wat in Duitsland, het wordt dan thuisbezorgd. https://www.das-tierhotel.de/act/shop.htmwww.futter-service.de (nadat er van de zomer een melding stond dat ze vanwege de temperatuur niet deden verzende, vind ik de categorie versvlees helemaal niet meer terug.) Klik hier voor ssl.kundenserver.dewww.fleisch-shop.dewww.pansen-express.de~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Duitse supermarkt "Extra" ganzekeule ongeveer 1,80 euro, maar afhankelijk van het seizoen ook 0,80 euro voor een pakje van 750 gram. Hier hebben ze ook eend e.d. in de vriezer, maar dit is voor mij meestal te prijzig (met dank aan Lil) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Supermarktketen Familia DuitslandProducten en prijzen: Diepvries eenden ca. 2 kilo € 5,49 per stuk Nekjes en orgaantjes zitten in de eens. braadkippetjes ongeveer 1200 gram € 1,69 Ervaringen en tips:Goed adresje voor de mensen die in de grensstreek wonen of in Duitsland op vakantie gaan Met dank aan Antonia ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Lidl in Duitsland:Gänse klein: Reststukjes gans voor in de soep of ragout. Ideaal voor honden en katten: het zijn kleine botjes met voldoende vlees en een beetje vet. prijs: tussen € 1,50 en € 2,00 per kilo ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ stef@nie: zoekmachine voor vleesadressen in DuitslandIk ben nog steeds hard op zoek naar een adres bij mij in de buurt met BARF-producten. Ik woon vlak aan de grens en heb daarom ook even in het Duits gegoogled. Ik kwam uit bij een zoekmachientje en dat lijkt me heel handig voor de mensen die ook bij de Duitse grens in de buurt wonen. Ik heb nog geen adressen gecheckt, maar het leek me toch wel zinvol om de link alvast door te geven: http://www.gh.cdiem.de/meat.phpJe moet op het eerste nummer van een Duitse postcode zoeken. De postcodes die een beetje aan de Nederlandse grens liggen beginnen met een 4 of een 5. Dat is wel handig om te weten natuurlijk ! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ T.Tomassen Rochling strasse 25 49733 Haren Duitsland Tel.0049(0) 5934704065 ttmssng@t-online.de Producten en prijzenallehande kipproducten, tevens karkassen Ervaringen en tipsHet is een nederlander die net over de grens in Duitsland woont. Hij staat ook op de markt in Schoonebeek en Emmen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1]
|