Best komisch om dit eens zo allemaal te lezen, de een denkt dit de ander dat.
Het wordt ook steeds "erger" gemaakt dan dat het is.
De foto geeft zo'n verteken beeld, want ik zat er heel dicht op hield met de ene hand Chasey's kop vast en met de andere de digi, die dus waarschijnlijk ook bewogen is. Heb geen trilvaste handen namelijk, tril altijd

.
geplaatst door: Kick4Toi geplaatst op: Oktober 15, 2004, 23:25:27 pm
Hoi Jolly,
Zoals je het omschrijft lijkt het op een schimmel (ringworm). Ik heb het meegemaakt met paarden en asielkatten, maar nog niet eerder bij honden. Ringworm bestaat in twee varianten; ééntje is vervelend en behandelbaar met teershampoo; iedere dag de ontstoken plekken behandelen en iedere dag je huis schoonboenen met iets ontsmettends (Citronella of zoiets). De andere variant is zeer hardnekkig en echt "bad shit", daar moet je echt een kuurtje voor halen bij de DA. Het is ook zeer besmettelijk voor dieren en mensen. Ik heb twee asielkatten gehad met de zwarevariant. Ik kreeg er ook uiteindelijk last van (rode jeukende plekken, die in het midden wit werden, dus met een rode ring van ontstoken huid erom heen).
Suc6 ermee!
Ik ken de ringworm maar al te goed , helaas door mijn oude werk met kinderboerderijdieren zoals koeien, schapen, geiten, ezels etc etc en mijn kamerbewoning op een melkveebedrijf, heb ik deze "fijne" schimmel (niet dus) ook idd een aantal keren zelf mogen ondervinden. Ik ken het dus maar al te goed en kan daarom bijna met 97% zekerheid zeggen dat dit het dus niet is.
geplaatst door: diana geplaatst op: Oktober 15, 2004, 21:21:12 pm
Boy heeft zoiets gehad
, maar achteraf wist ik waar het van was
hij was dwars dor de bereklauwen heengelopen
achter een kat aan
dus cats claw zou kunnen helpen haha grappige combinatie
ik heb trouwens calendulan EMULSIE ontdekt dat trekt meteen in
, want ze vonden de zalf hier nogal lekker .
Wij dachten ook idd aan zoiets, want hij is wel mee geweest het bos in vorige week zaterdag en daar struint hij alles af.
Hahaha hier is de emulsie veel lekkerder dan de creme, komsich, maar gelukkig kan hij er hier niet bij.
Zodra Chasey terug is van het bedrijf zal ik eens kijken hoe het vandaag eruit ziet, gisteravond waren de bultjes op zijn hoofd al heel flink veminderd.
In ieder geval zal ik als "de grote plek" maandag niet is veranderd, ff bij de Da langs gaan om zijn nieuwe auto te spekken
Ik ben blij dat jullie allemaal de moeite nemen om te reageren.