Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ik vind ze niet verwend hoor. Ze krijgt normaal gesproken gewoon waar ze recht op heeft :biggrin2:. Maar ik begrijp wat je bedoeld. Het is ook voor d'r eigen bestwil. Maar leg dat maar eens uit...

Ik vind overigens dat het echt strak gaat! We lopen iedere 2 uur een stuk en elke dag maak ik de wandeling een stukje langer. En soms, zoals vandaag, heeft ze erg veel energie en lopen we 2 nog iets langere wandelingen en 4 kortere. Dat gaat prima. Ze lijkt nu ook voldoende beweging te krijgen (al is het weinig) dat ze binnen niet meer continue zoiets heeft "ik heb een heel zwaar leven, echt heeeel zwaar". Ze is in de bench heel rustig. Ik ben zo trots op mijn meis! En ik ben toch iedere keer weer ZO blij dat ik mijn honden van jongs af aan heb gewend aan een bench!! In zulke gevallen is zo'n ding echt een uitkomst!
*Dorothea* schreef: Nou daar zeg je me wat, ik heb niet eens een bench.  :-\

Maar wat fijn dat het zo lekker gaat!  :-*
Ik kan je echt aanraden Dorothea, om je puppy wel aan een bench te wennen. Ik weet dat jij nooit gebruik maakt van een bench maar het is gewoon handig als ze het kunnen, in zo'n ding verblijven :-*!

(en je kunt er altijd een van mij lenen, ik heb er genoeg).
Lizzy schreef: Ik kan je echt aanraden Dorothea, om je puppy wel aan een bench te wennen. Ik weet dat jij nooit gebruik maakt van een bench maar het is gewoon handig als ze het kunnen, in zo'n ding verblijven :-*!

(en je kunt er altijd een van mij lenen, ik heb er genoeg).
Ja dit zijn echt gebeurtenissen waarbij het toch verdomd handig is dat ze aan een bench gewend zijn.
En het is natuurlijk ook heel handig als je gaat showen  :P :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door