Ze krijgt er heus niets van om zich zo een tijdje rustig te houden, menig hond die zo zijn leven doorbrengt, niet leuk maar ook niet dodelijk voor de verwende dame

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: En ik ben toch iedere keer weer ZO blij dat ik mijn honden van jongs af aan heb gewend aan een bench!! In zulke gevallen is zo'n ding echt een uitkomst!Nou daar zeg je me wat, ik heb niet eens een bench.
*Dorothea* schreef: Nou daar zeg je me wat, ik heb niet eens een bench. :-\Ik kan je echt aanraden Dorothea, om je puppy wel aan een bench te wennen. Ik weet dat jij nooit gebruik maakt van een bench maar het is gewoon handig als ze het kunnen, in zo'n ding verblijven
Maar wat fijn dat het zo lekker gaat! :-*
Lizzy schreef: Ik kan je echt aanraden Dorothea, om je puppy wel aan een bench te wennen. Ik weet dat jij nooit gebruik maakt van een bench maar het is gewoon handig als ze het kunnen, in zo'n ding verblijvenJa dit zijn echt gebeurtenissen waarbij het toch verdomd handig is dat ze aan een bench gewend zijn.!
(en je kunt er altijd een van mij lenen, ik heb er genoeg).
*Dorothea* schreef: Ja dit zijn echt gebeurtenissen waarbij het toch verdomd handig is dat ze aan een bench gewend zijn.Oh ja, dat ga jij ook doen he! Nou, reden te meer 8)
En het is natuurlijk ook heel handig als je gaat showen![]()
![]()
Lizzy schreef: Oh ja, dat ga jij ook doen he! Nou, reden te meer 8)Ik laat mijn hond gewoon door z'n fokker voorbrengen.![]()
![]()
*Dorothea* schreef: Ik laat mijn hond gewoon door z'n fokker voorbrengen.Oh?! Joh! Dat zal hij/zij leuk vinden![]()
![]()
![]()
*Dorothea* schreef: Zeker weten!En wat nou als hij/zij er niks van bakt ???![]()
Lizzy schreef: En wat nou als hij/zij er niks van bakt ???nee dat gaat niet gebeuren hoor
*Dorothea* schreef: nee dat gaat niet gebeuren hoorEn de juiste onderkleding, kwestie van het juiste schoeisel. 8)