Moderator: Lizzy
bloemetje schreef: Nimmie wilde toen ook niet plassen na die operatie. Ik heb haar geholpen met een handdoek onder haar door om te steunen en heb ik beetje op haar blaas geduwt en toen ging zeKijk dat wilde ik nu ook even posten , maar jij hebt het al gedaan . Wij deden het idd ook met een sjaal de eerste dagen . Met de grote boodschap vond Amber dat ook wel prettig die ondersteuning . Hoefde ze wat minder haar zere poot te belasten , en ze durfde te poepen![]()
Hitam schreef: Misschien moet je haar ook wat sterkers pijnstillends geven dan alleen de cox comp.Ze krijgt nu ook NSAID. Ze krijgt beide.
smulpaap schreef: Kijk dat wilde ik nu ook even posten , maar jij hebt het al gedaan . Wij deden het idd ook met een sjaal de eerste dagen . Met de grote boodschap vond Amber dat ook wel prettig die ondersteuning . Hoefde ze wat minder haar zere poot te belasten , en ze durfde te poepenNou wat later wensde ze die handdoek ook niet meer en poepen wilde ze ook niet. Toen ben ik naar de polder gereden met haar en daar wilde mevrouw wel poepen. Want ze deed het altijd daar ::)