Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Goed, dat ze net lekker wat gedronken heeft. Straks wil ze misschien wel voorzichtigjes zelf de bench uit komen.
Je kunt toch moeilijk aan haar gaan sjorren. Ik kan me goed voorstellen, dat ze niet echt graag in de benen zal willen komen.
Ze komt straks vast wel, arme hond, je kunt haar niet uitleggen, dat het moet.

Sterkte voor jullie en zeker voor haar,
Hanny
Wat fijn dat ze weer in haar eigen bench ligt. 6 weken kunnen wel lang duren maar zijn ergens ook weer zo voorbij. De kleine zal het ook niet heel leuk vinden dat er niet gespeeld kan worden zeker? Hier merkte ik dat Yilla dat wel hel snel doorhad toen Kyran was geopereerd aan LPC en hoefde ik ze niet eens zo uit elkaar te houden, hopelijk geldt dat voor jouw spikkels ook.
Die kleine smurf vindt het allemaal maar dodelijk saai. Ach ja, dat hoort erbij, bij groter worden.

Ik herinner me ineens iets belangrijks over de operatie. Yvonne Krooshof heeft van allerlei dingen in die knie aan elkaar gehecht met als doel dat dit littekenweefsel gaat vormen en dit ook mede de functie van de kruisbanden overneemt.
bloemetje schreef: Nimmie wilde toen ook niet plassen na die operatie. Ik heb haar geholpen met een handdoek onder haar door om te steunen en heb ik beetje op haar blaas geduwt en toen ging ze  :biggrin2:
Kijk dat wilde ik nu ook even posten , maar jij hebt het al gedaan . Wij deden het idd ook met een sjaal de eerste dagen . Met de grote boodschap vond Amber dat ook wel prettig die ondersteuning . Hoefde ze wat minder haar zere poot te belasten , en ze durfde te poepen
smulpaap schreef: Kijk dat wilde ik nu ook even posten , maar jij hebt het al gedaan . Wij deden het idd ook met een sjaal de eerste dagen . Met de grote boodschap vond Amber dat ook wel prettig die ondersteuning . Hoefde ze wat minder haar zere poot te belasten , en ze durfde te poepen
Nou wat later wensde ze die handdoek ook niet meer en poepen wilde ze ook niet. Toen ben ik naar de polder gereden met haar en daar wilde mevrouw wel poepen. Want ze deed het altijd daar  ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door