Moderator: Lizzy
Ine schreef: Geer, wat je vertelt over Tedje en dat overgeven en poepen, doet mij aan onze boxer denken. Die had ineens een periode, dat hij zich af en toe ineens rot voelde. Ging altijd weer snel over, dus maakten we ons niet druk.Dat zal ik ook zeker doen! Op dit moment maakt ze het prima, ze is gewoon weer de oude stuiterted. Ik wilde gewoon niet direct naar de DA rennen omdat ik wEEt dat, althans de weekendarts die ik zou treffen, haar open zou willen maken of iets anders drastisch zou willen doen. En aangezien ik al vaker met een Teckel met een raar voorwerp in haar buik langs ben geweest terwijl dat achteraf totaal niet nodig was, heb ik het maar even aangekeken...
Na een maand of 3 begon hij weer te kotsen en kwam er ineens een rubberen stuiterbal van de kinderen uit. Zo'n bal, van een cm of 4 middellijn. Die bal waren we dus al maanden kwijt!
Houdt het in de gaten, als het regelmatig terugkomt, toch eens vragen bij Tannetje!![]()
Ine schreef: Geer, wat je vertelt over Tedje en dat overgeven en poepen, doet mij aan onze boxer denken. Die had ineens een periode, dat hij zich af en toe ineens rot voelde. Ging altijd weer snel over, dus maakten we ons niet druk.
Na een maand of 3 begon hij weer te kotsen en kwam er ineens een rubberen stuiterbal van de kinderen uit. Zo'n bal, van een cm of 4 middellijn. Die bal waren we dus al maanden kwijt!
Houdt het in de gaten, als het regelmatig terugkomt, toch eens vragen bij Tannetje!![]()
geer schreef:STUITERTED, Geer hoe kom je erop ??
Dat zal ik ook zeker doen! Op dit moment maakt ze het prima, ze is gewoon weer de oude stuiterted. Ik wilde gewoon niet direct naar de DA rennen omdat ik wEEt dat, althans de weekendarts die ik zou treffen, haar open zou willen maken of iets anders drastisch zou willen doen. En aangezien ik al vaker met een Teckel met een raar voorwerp in haar buik langs ben geweest terwijl dat achteraf totaal niet nodig was, heb ik het maar even aangekeken...![]()
Ine schreef: Geer, wat je vertelt over Tedje en dat overgeven en poepen, doet mij aan onze boxer denken. Die had ineens een periode, dat hij zich af en toe ineens rot voelde. Ging altijd weer snel over, dus maakten we ons niet druk.Zo'n verhaal ken ik van een Duitse Herder, ik was erbij toen hij een tennisbal!!! inslikkte (ja wel, in zijn geheel)
Nitus schreef:duh, wat een raar verhaal
Zo'n verhaal ken ik van een Duitse Herder, ik was erbij toen hij een tennisbal!!! inslikkte (ja wel, in zijn geheel). Een half jaar later pas is die hond met spoed geopereerd omdat die bal alles blokkeerde. Zijn baasje was wel meteen nadat zijn hond die bal inslikte naar de DA gegaan, maar ze konden op foto's niet zien waar die bal zich bevond en daarom is toen besloten om te kijken of die bal er vanzelf uit zou komen. Dat is die hond dus een half jaar later bijna z'n dood geworden.
Dus het kan bij Ted ook zijn dat ze nu last heeft van iets wat ze al een hele tijd geleden heeft opgegeten. Net zoals de boxer van Ine.
Maar fijn dat het nu al weer beter gaat met je alles-eter.
jeanne schreef: duh, wat een raar verhaalHet is ook een raar verhaal, maar ik stond er echt bij terwijl die DH die tennisbal doorslikte. Dat het baasje van die hond zich zo makkelijk bij het oordeel van die DA neerlegde snap ik ook niet (Als die DH van mij was geweest dan had ik hem elke week laten röntgen tot die bal te zien was op de foto, om hem er dan onmiddelijk uit te laten halen). Maar goed, waar het mij eigenlijk om ging is om net als Ine duidelijk te maken dat een hond ziek kan worden van dingen die hij maanden eerder heeft ingeslikt. En aangezien ik hier over Ted al eerder verhalen had gelezen dat ze vreemde voorwerpen had opgegeten, leek mij dit verhaal ter verduidelijking van de gevaren daarvan wel op zijn plaats.Als je toch weet dat je hond een hele tennisbal heeft ingeslikt en die er niet uitkomt, zou ik stappen ondernemen hoor en geen half jaar wachten
maar goed, daar heeft StuiterTed niks an
Geer, weet je al wat het is geweest, dat rubber? Waar is de rest van de Kong?