Moderator: Lizzy
ducktails schreef: Hij zei dat het geen zin heeft omdat hij alles volgens het boekje heeft gehecht.Ik zou echt niet wachten tot vanavond. Als het werkelijk zo bloed zoals jij zegt, kan er iets niet goed zitten in die buik. De stomp kan niet goed zijn afgebonden, of er kunnen bepaalde bloedvaten zijn stukgetrokken. En dan kan alles wel "volgens het boekje zijn gedaan", maar dat is echt geen garantie! Laat in ieder geval een punctie doen om er zeker van te zijn dat er geen bloed in de buik zit! Bekijk ook haar slijmvliezen even, bijvoorbeeld het tandvlees. Hoe ziet dat eruit?
Timmy schreef:Wat dus exact gebeurd is met de teef van mijn vriendin.Bij sectie golfde het bloed door de spreekkamer.Wacht nou niet te lang.
Ik zou echt niet wachten tot vanavond. Als het werkelijk zo bloed zoals jij zegt, kan er iets niet goed zitten in die buik. De stomp kan niet goed zijn afgebonden, of er kunnen bepaalde bloedvaten zijn stukgetrokken. En dan kan alles wel "volgens het boekje zijn gedaan", maar dat is echt geen garantie! Laat in ieder geval een punctie doen om er zeker van te zijn dat er geen bloed in de buik zit! Bekijk ook haar slijmvliezen even, bijvoorbeeld het tandvlees. Hoe ziet dat eruit?
En waarom vitamine K spuiten? Weet de dierenarts zeker dat er een stollingsprobleem is?
Gr.
Linda
ducktails schreef: Gelukkig eens wat goed nieuws....Ik hoop zo dat het helemaal, zonder opnieuw ingrijpen, goed komt met haar! Ik blijf duimen voor jullie
Het drukverband van vanmiddag zit er nog om en er komt geen bloed doorheen.
Verder is ze naar omstandigheden best wel goed.
Ze loopt wel en plast en eet en drinkt......
Mocht er binnenin iets bloeden dan was het al gebeurd met haar denk ik....en was ze niet zo helder.
De DA heeft gister haar buik goed bevoeld en er was geen vocht.
Ze houdt , zoals altijd , de hele roedel goed in de gaten.
Heb nu dus twee tapes met verband helemaal om haar rug en buik gedraaid en een rol handdoek langs de wond.
Vannacht natuurlijk weer bij haar slapen en laten we hopen dat het hier bij blijft.
Ria
ducktails schreef: Het is vannacht goed gegaan.O gelukkig Ria , dat is een hele opluchting .
Het drukverband houdt nog steeds stand en ze heeft dus niet meer gebloed vanaf gistermiddag.
De spanning is bij mij een beeje weg.....
Heb gisteravond voor het eerst weer wat kunnen eten....
Jeetje, wat ben je dan wijs met zo een hond!!!
Famke at wel lekker door en ik had een zere maag van spanning.
Bedankt voor jullie lieve reakties en alle zere duimen.
Ria
ducktails schreef: Het is vannacht goed gegaan.Pfff, wat ben ik BLIJ dit te lezen!! Ik heb zeker zere duimen
Het drukverband houdt nog steeds stand en ze heeft dus niet meer gebloed vanaf gistermiddag.
De spanning is bij mij een beeje weg.....
Heb gisteravond voor het eerst weer wat kunnen eten....
Jeetje, wat ben je dan wijs met zo een hond!!!
Famke at wel lekker door en ik had een zere maag van spanning.
Bedankt voor jullie lieve reakties en alle zere duimen.
Ria