rob schreef: Of er biotine aan toegevoegd is zal zeker op de verpakking van de brokken vermeld staan.Ze loopt gewoon in de wei, dus met de voetjes door het natte gras.
Jammer genoeg dat je niet in een dier in kunt kijken......dit weer is ook bevordelijk voor zijn voeten lekker door het natte gras sjoksen...of staat ie overdag in een goed doorlatende bak....helpt dan ook weinig...denk dat er niet veel anders opzit dan proberen zo snel mogenlijk aan biotine te komen of andere brokken te voeren waar het aan toegevoegd is en wat ook belangrijk is is voldoende beweging daar veren de hoeven ook meer door en krijgt je een betere doorbloeding waardoor het ook beter zal worden...dus veel succes met het vinden van een ruiter of amazone.
Linda
En nat is het nu wel

Winter en zomer overdag buiten, dat is op het moment ook de enigste beweging die ze krijgt.
Zoek al heel lang een bijrijder, maar dat is moeilijk vinden in de uithoek waar ik woon.
Als de biotine geleverd is, kan ik het donderdag of vrijdag ophalen, en anders volgende week einde vd week.
Dus zo heel lang duurt het niet meer.
De zak van de brokken is niet meer aanwezig, de brokken zitten nu in een ton, dus dat kan ik niet nakijken.
Maargoed, zoals ik al zei, of in de brok nou wel of geen biotine inzit, de kleine hoeveelheid die ik voer, zal wel niet genoeg zijn qua hoeveelheid biotine ze nodig heeft.