Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door MarijeJoanne
rob schreef: Of er biotine aan toegevoegd is zal zeker op de verpakking van de brokken vermeld staan.
Jammer genoeg dat je niet in een dier in kunt kijken......dit weer is ook bevordelijk voor zijn voeten lekker door het natte gras sjoksen...of staat ie overdag in een goed doorlatende bak....helpt dan ook weinig...denk dat er niet veel anders opzit dan proberen zo snel mogenlijk aan biotine te komen of andere brokken te voeren waar het aan toegevoegd is en wat ook belangrijk is is voldoende beweging daar veren de hoeven ook meer door en krijgt je een betere doorbloeding waardoor het ook beter zal worden...dus veel succes met het vinden van een ruiter of amazone.

Linda
Ze loopt gewoon in de wei, dus met de voetjes door het natte gras.
En nat is het nu wel ;D .
Winter en zomer overdag buiten, dat is op het moment ook de enigste beweging die ze krijgt.
Zoek al heel lang een bijrijder, maar dat is moeilijk vinden in de uithoek waar ik woon.

Als de biotine geleverd is, kan ik het donderdag of vrijdag ophalen, en anders volgende week einde vd week.
Dus zo heel lang duurt het niet meer.

De zak van de brokken is niet meer aanwezig, de brokken zitten nu in een ton, dus dat kan ik niet nakijken.
Maargoed, zoals ik al zei, of in de brok nou wel of geen biotine inzit, de kleine hoeveelheid die ik voer, zal wel niet genoeg zijn qua hoeveelheid biotine ze nodig heeft.
Door rob
Neem aan dat je ook niet maar zo iemand op je lieveling wilt hebben te rijden. Weet wel niet waar je woont maar normaal gesproken zouden er genoeg meiden moeten zijn die dat willen.....maar rijden voor een ander is ook niet altijd een pretje.....weet er alles van en voor jouw is dat ook zeker niet makkelijk een ander te zien rijden.......blij dat het toch gelukt is met de biotine en gewoon volhouden nu en van de dieren genieten....ben even op je site geweest ziet er goed uit.

Linda
Door MarijeJoanne
rob schreef: Neem aan dat je ook niet maar zo iemand op je lieveling wilt hebben te rijden. Weet wel niet waar je woont maar normaal gesproken zouden er genoeg meiden moeten zijn die dat willen.....maar rijden voor een ander is ook niet altijd een pretje.....weet er alles van en voor jouw is dat ook zeker niet makkelijk een ander te zien rijden.......blij dat het toch gelukt is met de biotine en gewoon volhouden nu en van de dieren genieten....ben even op je site geweest ziet er goed uit.

Linda
Moet idd wel eentje zijn die een beetje kan rijden, Chriss is niet de makkelijkste.
Maar genoeg aanbiedingen gehad van die wel wouden, maar de afstand te ver vonden.
En diegeen die de afstand dan niet te ver vonden, konden dan weer niet rijden, haha.

Maarruh, de biotine kwam sowieso al hoor, ze moesten alleen bestellen en dat kon wel eventjes duren.
Maar ga er van uit dat ze het nu wel een keertje hebben, dus ik het kan ophalen (moet ik alleen nog zorgen voor tijd om het op te halen, maargoed).
Mijn vraag was voor in de tussentijd, wat ik zou kunnen voeren tot ik het poeder te pakken had.
Maargoed, heb dat tot nu toe nog niet gedaan, spul hadden we niet meer in huis en als het toch niet voldoende zou werken omdat je een behoorlijke hoeveelheid nodig zou hebben...

Mijn site moet ik eens een keer updaten (kheb geen berichtje in mn gastenboek gezien ::) ;D ), wat nieuwe fotos erop zetten enzo.
Fotos van mij zijn jaren geleden, net als van Chriss en van Gizmo, en Max staat er nog helemaal niet op.
Maargoed, het behoorlijk offtopic in een topic dat er eigenlijk toch al niet hoort ::) 8) .
Door rob
Het enigste wat je in tussentijd had kunnen doen is het overstappen op andere brokken met biotine, maar dat wilde je niet en je moet nog uitkijken omdat je lieveling weinig doet dat ie niet te dik wordt en nog eens erg "vrolijk" en wat die groentes betrefd had je dan wel een hele grote groententuin mogen aanleggen en dan nog.......denk dat je er zo goed aan doet om op deze maniet biotine bijvoert.....en wat betreft je site en een reaktie....ben niet iemand die overal op reageert....gun iedereen altijd het beste en op minder fijne dingen weet ik niet altijd wat ik zeggen moet...
Hoop voor je dat je gauw iemand vind om op het beesie te rijden......

Linda
Door MarijeJoanne
rob schreef: Het enigste wat je in tussentijd had kunnen doen is het overstappen op andere brokken met biotine, maar dat wilde je niet en je moet nog uitkijken omdat je lieveling weinig doet dat ie niet te dik wordt en nog eens erg "vrolijk" en wat die groentes betrefd had je dan wel een hele grote groententuin mogen aanleggen en dan nog.......denk dat je er zo goed aan doet om op deze maniet biotine bijvoert.....en wat betreft je site en een reaktie....ben niet iemand die overal op reageert....gun iedereen altijd het beste en op minder fijne dingen weet ik niet altijd wat ik zeggen moet...
Hoop voor je dat je gauw iemand vind om op het beesie te rijden......

Linda
Zoals ik al zei, brokken was geen optie.
Van berichtje achterlaten was een grapje, ik verplicht niemand daartoe, was volgens mij ook wel te zien aan de smilies dat het als grapje was bedoeld.
Vind het alleen wel leuk om reacties in mijn gastenboek te lezen, daarom ook die opmerking als grapje.

Maargoed..., bedankt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door