Moderator: Lizzy
Alba schreef: Ik vind het heel knap hoe jullie ermee om gaan, ik hoop dat als Alba's einde in zicht komt ik ook zo eerlijk voor haar kan zijn!Dat ben je verplicht tegenover je hondjes die altijd op je rekenen,je vertrouwen en als het zover is kan je het ook,je voelt je schuldig
nikèdog2000 schreef: ik vind het hele mooi tapijtenNou, echt leuk staat het niet hoor maar ja, dat stond dat stuk vloerbedekking ook niet. En gut, het is maar voor 1 jaar
lust brutus zalm?
wat ik vrijdag ga halen is half rauw
misschien vind hij dat ook lekker
mensen worden op medicijnen ook heel ziek en misselijk
sterkte met je ouwetje
Sella schreef: Ik heb erg goede ervaringen met meidoorn, ook bij oude mensen die hartfalen hebben.Kijk, dat zijn goede berichten! Ik hoop dat het voor Brutus ook wat doet.
Die gaan opeens wel plassen, wat ze op de hoge dosering plas tablet niet deden.
Ik hoop dat brutus een hoop vocht kan uitplassen en dat het hart het hier een stuk makkelijker door krijgt,
Tossi schreef: Dat ben je verplicht tegenover je hondjes die altijd op je rekenen,je vertrouwen en als het zover is kan je het ook,je voelt je schuldigHelemaal met je eens, maar het is moeilijk in te schatten hoe je gaat reageren als het 'moment' daar is... Tot nu toe ben ik best heel nuchter geweest bij de diverse dieren, maar eerlijk gezegd hou ik van Alba onnoemelijk meer nog dan van die dieren. Hopelijk is het voor mij nog lang niet aan de orde!
maar je weet wanneer het genoeg is en dat verdienen ze ook dat je ze niet verder laat lijden.
Zo moeilijk,zo verdrietig
Sterkte!
Alba schreef: Helemaal met je eens, maar het is moeilijk in te schatten hoe je gaat reageren als het 'moment' daar is... Tot nu toe ben ik best heel nuchter geweest bij de diverse dieren, maar eerlijk gezegd hou ik van Alba onnoemelijk meer nog dan van die dieren. Hopelijk is het voor mij nog lang niet aan de orde!Ik voel wat je voelt. Ik herken het ook. Maar toch, als Alba een prachtig lang en vol leven heeft gehad en ze is oud en versleten en de dagen moe........... Dan is dat toch anders dan als je nu denkt aan de dag die ooit komen gaat. Nu ze nog volop gezond en krachtig in het leven staat. Brutus is natuurlijk geen jonge Adonis meer. Hij heeft al jaren last van artrose in zijn voorpootjes, LSI in zijn rug en slappe achterpoten (een paar maanden geleden lag hij nog verlamt in de kamer en dachten we dat het over en uit was! We hadden niet gedacht dat hij de komst van Biscuit nog mee zou maken! Biscuit is ondertussen vandaag precies een half jaar geworden!). Deze hartproblemen komen erbij. Er bovenop. Dan ga je op een gegeven moment optellen en kom je tot de slotsom dat als je iets niet wilt voor je schat, waar je zoveel van houdt, is dat hij/zij zich elke dag naar en brak en ellendig voelt.
Lizzy, wat fijn dat hij in elk geval weer lekker eet!
Bijwerkingen In zeldzame gevallen kunnen een matig positief chronotroop effect en braken optreden. Deze effecten zijn echter dosisafhankelijk en kunnen, in dergelijke gevallen, vermeden worden door een verlaging van de dosis. Mogelijkheid van verslapping van de stoelgang.Dat is dus in zeldzame gevallen, dus daar zal hij wel last van krijgen....
Lizzy schreef: Kijk, dat zijn goede berichten! Ik hoop dat het voor Brutus ook wat doet.Ach wat heerlijk dat ie weer alert is
Voorlopig heeft hij net zijn 2de maaltijd met smaak gegeten. Zijn eerste lading meidoorn zit er in, evenals het poeder van Erwin/Edith. We hebben net gewandeld, daarna was hij een kwartier echt heel hijgerig maar nu ligt hij weer rustig in zijn mand. Wel zeer alert om zich heen te kijken. Dat heeft hij al in geen dagen gedaan.