Die kleden zien er beter uit dan wat ik bedoelde, wel zo aantrekkelijk in de woonkamer.
Met Brutus is het denk ik een situatie om nuchter tegenaan te kijken.
Je weet dat hij zal sterven en nu hij 14 is en met deze conditie, het niet lang meer zal duren.
Laten het dan mooie dagen zijn, waarin hij wil eten.
Ik denk dat hij zich hijgend beter voelt met interesse in eten en zijn wereld om hem heen dan vol met medicatie met al die bijverschijnselen. Ik vind het altijd zo zielig als dieren die altijd zindelijk waren zich bevuilen, volgens mij weet hij dat maar al te goed.
Succes met Frank straks, gelukkig hebben we aan hem een DA met het hart op de juiste plek, een echte dierenvriend, dus hij geeft je vast een goed advies waar je wat aan hebt.
Sterkte Lizzy, want nuchter bezien mag het helder zijn, emotioneel is het een ander verhaal...
Toch denk ik dan aan Monique met Annak, op het moment dat zij opgewekt en vrolijk deed, deed hij ook weer 'normaal'.
Nou weet ik wel dat Brutus echt wel wat mankeert, maar daarom hoeft hij zich niet ongelukkig te voelen.
Het staat er een beetje krom als ik het zo neertyp, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel?
Weet anders dat het in ieder geval goedbedoeld is