May Linn schreef:
Ik denk niet dat het alleen met de overstap naar kvv te maken heeft, haar maag moet daar wel even aan wennen.
Maar meestal is dat geen enkel probleem. Een beetje diaree kan wel komen door de overstap, ontgiften of wennen aan kivo.
Ik denk eerder dat het ligt aan dat je nu 2 ipv 3x per dag geeft, want dat doe je nog maar kort toch?
Je kunt 2 dingen doen, even aankijken of het aan blijft houden? zolang ze zich fit voelt, normaal gedraagd en alleen helder gal spuugt is dat wel een optie voor even een dag of 2.
Of je geeft haar bv voor het slapen gaan nog even iets en tussen de middag ook. Later kun je dit dan weer afbouwen.
Ze krijgt nu pas sinds 2 dagen 2 maal per dag eten, maar voorheen bestond de middagmaaltijd uit een kleine hap, hooguit een 100-150 gram. Ga het vanavond eens proberen met de geitenmelk/honing en kijk dan morgenvroeg. Dat wat ze spuwt was gisterochtend helder en vanochtend lichtgroen.
Voor de rest is er absoluut niets aan haar te merken, actief, ondeugend, eet goed, gewoon zoals ze altijd is. Dacht dat het misschien met de overgang naar KVV te maken had, dacht ergens zoiets gelezen te hebben. Maak me er geen zorgen over, wilde alleen even informeren over het hoe en wat. Vorige hond heeft nooit gal gespuwd vandaar.