Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Oooo wat fijn Joke :D...dat is goed nieuws zeg. Dat komt mede door de positieve energie die op afstand gegeven wordt ;)
Moet je nu kleine beetjes geven, dus meerdere kleine beetjes over de hele dag?
Door ~Joke~
Truus schreef: Oooo wat fijn Joke :D...dat is goed nieuws zeg. Dat komt mede door de positieve energie die op afstand gegeven wordt ;)
Moet je nu kleine beetjes geven, dus meerdere kleine beetjes over de hele dag?
Ja ze moet veel kleine beetjes verdeelt over de dag hebben. Ze was al dun maar ze is nu superdun.
Door ~Joke~
Allemaal hartstikke bedankt! Ze heeft de knuffels gehad tesamen met haar laatste eten van vandaag. Zelf vind ik dat het eten stinkt maar zo denkt het dierenrijk er hier niet over. De katten loeren er ook al op!
Door Truus
harns49 schreef:
Ja ze moet veel kleine beetjes verdeelt over de dag hebben. Ze was al dun maar ze is nu superdun.
Met veel geduld zal ze wel weer aansterken hoop ik.
Als ze maar eet en weer fitter wordt he ;).
Door Lizzy
harns49 schreef: Allemaal hartstikke bedankt! Ze heeft de knuffels gehad tesamen met haar laatste eten van vandaag. Zelf vind ik dat het eten stinkt maar zo denkt het dierenrijk er hier niet over. De katten loeren er ook al op!
He he, ik ben zo blij dat jullie weer wat rustig kunnen gaan ademen en dat het beter gaat met haar....! Nou, dat voer vind ik ook stinken hoor, maar ik geloof inderdaad dat de meeste dieren daar anders over denken..
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 08 sep 2004, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door willemien
hoi joke,
ik zit dit net te lezen,vreselijk wat je met kleine penny heb moeten meemaken.
ik hoop toch echt dat ze snel weer beter word!!
een kus van mij :-*,en een lik van hugo :P voor penny!!
willemien
en
hugo
Laatst gewijzigd door willemien op za 18 sep 2004, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ~Joke~
willemien schreef: hoi joke,
ik zit dit net te lezen,vreselijk wat je met kleine penny heb moeten meemaken.
ik hoop toch echt dat ze snel weer beter word!!
een kus van mij :-*,en een lik van hugo :P voor penny!!
willemien
en
hugo
Bedankt Willemien! Ik weet niet of ik het al had verteld maar Penny had twee grote brokken cement in haar darmen en geen bot zoals we dachten. We zitten nl in een verbouwing en de vrijdag voordat Penny ziek werd was er buiten gevoegd. Ze heeft dus cement gegeten. Vandaag is ze voor het eerst klachtenvrij. Ik heb haar gisteren van de energique afgehaald en voer haar nu gemalen kip. Het lijkt wel of dat beter valt!
Door ~Joke~
JaDi74 schreef: Tja we lopen zoals gewoonlijk weer achter de feiten aan maar ik wilde je toch nog even sterkte wensen. We zijn wel blij dat het goed is afgelopen.

Jacqueline
Bedankt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door