Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Anne in Duitsland schreef: Waren jullie niet al onderweg naar Zweden, Dian en jij?! Denk erom, ik heb straks 160 kg barfmateriaal dat op moet; daar kunnen we Rakkers hulp goed bij gebruiken! :P
Heppie ook een ketel en een vuurtje  :biggrin2:

Wanneer kennuh wu aanschuifuh??
Dian en ik gaan met de heli, dus we zijn er zo!  :D
yuki11 schreef: De stemming zit er in ieder geval goed in, en we genieten nog elke dag van leuke spelletjes, dolle momenten, zwemsessies, bosslaapjes, vreetfeestjes, katte ( :naughty: )-kwaad, honden- en mensenvriendjes en -vriendinnetjes, knuffelminuten, zonneschijn en regendruppels...

Joh, het leven is zooooooo fijn met Yuki!!!  :)  :)
Doe mij ook zo'n Yuki  :D!
Saille schreef: Nou jaaa zeg, had ik helemaal de laatste ontwikkelingen gemist, tssss  ???

Maar fijn te lezen dat het zo goed gaat :)  :-*

en ik wil ook wel zo'n Yuki trouwens, waar kan je die bestellen??
Lang, laaaaaang, geleden is het laatste exemplaar over de toonbank gegaan...helaas ::)
Zo, vandaag weer naar 'Rutteman' geweest!!

'Rutteman' i.p.v. Rutteman, omdat de beste man zelf in Barcelona zit en we dus een vervanger troffen. Het protocol ging dus even iets anders. Allereerst stonden de stoelen nu naast zijn stoel, zodat ik niet tegen een rug aan hoefde te praten (de arts noteert tijdens het gesprek de bijzonderheden meteen in de computer). Hij stelde heel veel vragen en heeft Yuki grondig onderzocht/bevoeld. Vervolgens wilde hij Yuki graag op de tafel; maar dat wilden wij niet  ::), dus gelukkig mocht ie op de grond blijven.

Helaas prikte de beste man niet goed, bij het zetten van t infuus. Dus van rechtsvoor gingen we naar linksachter; Yuki in grote stress  :(
Ook daar ging het niet goed, dus toen maar even pauze. De assistente zag aan mij dat ik het, op zijn zachts gezegd, niet grappig vond en toen de arts even de chemo aan t halen was, zei ze dan ook dat ik maar moest zeggen als ik er niet mee verder wilde.
Ik zei dat ik had begrepen van de arts dat ie nog 1 keer de rechter voorpoot wilde proberen en dat daar nog mee akkoord ging. Mocht dat mislukken, dan zou het voor mij klaar zijn.

Gelukkig ging het uiteindelijk goed. Het infuus zat, dus de Doxo kon toegediend worden. Ik had al verzocht om het langzaam toe te dienen (i.v.m. de bijwerkingen), maar dat vond de beste man logisch. Toch reageerde Yuki elke keer als hij weer een beetje toediende...

Het was een bezoek om heel snel te vergeten...  :'(
Het goede nieuws is; we zijn er weer even vanaf.  :)
Over 2,5 week terug komen.  :P
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door