Moderator: Lizzy
yuki11 schreef: en de volgende vraag; waar slaan we 'em op...en wanneer???Waren jullie niet al onderweg naar Zweden, Dian en jij?! Denk erom, ik heb straks 160 kg barfmateriaal dat op moet; daar kunnen we Rakkers hulp goed bij gebruiken!![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef: Waren jullie niet al onderweg naar Zweden, Dian en jij?! Denk erom, ik heb straks 160 kg barfmateriaal dat op moet; daar kunnen we Rakkers hulp goed bij gebruiken!Heppie ook een ketel en een vuurtje![]()
yuki11 schreef: Heppie ook een ketel en een vuurtjegaanne we lekker barbeknoeien daar
Wanneer kennuh wu aanschuifuh??
Dian en ik gaan met de heli, dus we zijn er zo!![]()
yuki11 schreef: Heppie ook een ketel en een vuurtjeKetel - check.
Wanneer kennuh wu aanschuifuh??
Dian en ik gaan met de heli, dus we zijn er zo!![]()
yuki11 schreef: De stemming zit er in ieder geval goed in, en we genieten nog elke dag van leuke spelletjes, dolle momenten, zwemsessies, bosslaapjes, vreetfeestjes, katte (Doe mij ook zo'n Yuki)-kwaad, honden- en mensenvriendjes en -vriendinnetjes, knuffelminuten, zonneschijn en regendruppels...
Joh, het leven is zooooooo fijn met Yuki!!! :) :)
Saille schreef: Nou jaaa zeg, had ik helemaal de laatste ontwikkelingen gemist, tssss ???Lang, laaaaaang, geleden is het laatste exemplaar over de toonbank gegaan...helaas
Maar fijn te lezen dat het zo goed gaat![]()
en ik wil ook wel zo'n Yuki trouwens, waar kan je die bestellen??