Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Truus schreef: :thumbsupup: en hoeveel mag je daar nou van geven per dag?
Ik las ergens 3 mespuntjes per dag (3 gram) voor een volwassene...dus ik begin maar eens met 1 maal daags een mespuntje en voer het zo snel mogelijk op (niet de emmer, maar de frequentie  :D) naar 2 mespuntjes per dag.
Hoop dat ie (en ik) niet geel uit zal slaan  8)
Zo, lekker wezen kamperen met Yuki. Zijn oogjes straalden weer van de  pret  :D  :D
Een nieuwe omgeving is altijd fijn. En kamperen ook!

Vandaag lekker gezwommen in de Maasplassen en nu net weer thuis.

Morgen wacht ons grote vriend Rutteman weer  :-X...maar dat is morgen pas  ;)  :)
Zo, we zijn weer terug.

Gelukkig was alles goed (ik dacht afgelopen week dat ik een verdikking voelde  :-X)!!
Er is een bloedanalyse gedaan en ook daarin was alles goed.
Dus weer een nieuwe behandeling; infuus Vincristine en Fluoro en Leukeranpillen mee voor de thuiszorg.
Omdat ik aangaf dat ik Yuki na de laatste keer te mat vond en de indruk had dat de behandeling nu toch wel zwaarder voor hem is, heeft Rutteman de dosering verlaagd met 15% en moeten we over 2 weken terug.

Ook heb ik aangegeven dat Yuki op de prednison een stuk beter bewoog, waarop Rutteman Tramadol voor heeft geschreven. (NSAID's hebben teveel invloed op maag en darmen (i.c.m. de chemo is dat niet handig).
Ik wacht eerst even het resultaat van de geelwortel en MSM af en ga me ondertussen verdiepen in de bijsluiter van Tramadol  ::)

Afbeelding
Yuki mocht dit keer een verbandje kiezen  :biggrin2:
(camouflageprint)
yuki11 schreef: Zo, we zijn weer terug.

Gelukkig was alles goed (ik dacht afgelopen week dat ik een verdikking voelde  :-X)!!
Er is een bloedanalyse gedaan en ook daarin was alles goed.
Dus weer een nieuwe behandeling; infuus Vincristine en Fluoro en Leukeranpillen mee voor de thuiszorg.
Omdat ik aangaf dat ik Yuki na de laatste keer te mat vond en de indruk had dat de behandeling nu toch wel zwaarder voor hem is, heeft Rutteman de dosering verlaagd met 15% en moeten we over 2 weken terug.

Ook heb ik aangegeven dat Yuki op de prednison een stuk beter bewoog, waarop Rutteman Tramadol voor heeft geschreven. (NSAID's hebben teveel invloed op maag en darmen (i.c.m. de chemo is dat niet handig).
Ik wacht eerst even het resultaat van de geelwortel en MSM af en ga me ondertussen verdiepen in de bijsluiter van Tramadol  ::)

Afbeelding
Yuki mocht dit keer een verbandje kiezen  :biggrin2:
(camouflageprint)
Hee, goed nieuws zeg!
Ik ben benieuwd hoe Yuki het op Tramadol doet. Brutus kreeg er wat gedragsveranderingen van, zullen we maar zeggen :-X. Ik hoop dat Yuki nergens last van heeft!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door