yuki11 schreef: 1 kilo geelwortelpoeder gescoord en een pot MSMtabletten.
Die geelwortel gaan we maar dagelijks van snoepen allebei 8)

Moderator: Lizzy
yuki11 schreef: 1 kilo geelwortelpoeder gescoord en een pot MSMtabletten.
Die geelwortel gaan we maar dagelijks van snoepen allebei 8)
Truus schreef:Ik las ergens 3 mespuntjes per dag (3 gram) voor een volwassene...dus ik begin maar eens met 1 maal daags een mespuntje en voer het zo snel mogelijk op (niet de emmer, maar de frequentieen hoeveel mag je daar nou van geven per dag?
Truus schreef: Als het maar helpt tochDank je wel, Truus....je weet hoe dat werkt hè; alles voor onze beestjes? Respect voor alles wat jij voor Yukje doet
![]()
yuki11 schreef: Dank je wel, Truus....je weet hoe dat werkt hè; alles voor onze beestjesEn zo is 't maar net ! Ik eet nog liever zelf droog brood maar onze beestjes...![]()
yuki11 schreef: Zo, we zijn weer terug.Hee, goed nieuws zeg!
Gelukkig was alles goed (ik dacht afgelopen week dat ik een verdikking voelde :-X)!!
Er is een bloedanalyse gedaan en ook daarin was alles goed.
Dus weer een nieuwe behandeling; infuus Vincristine en Fluoro en Leukeranpillen mee voor de thuiszorg.
Omdat ik aangaf dat ik Yuki na de laatste keer te mat vond en de indruk had dat de behandeling nu toch wel zwaarder voor hem is, heeft Rutteman de dosering verlaagd met 15% en moeten we over 2 weken terug.
Ook heb ik aangegeven dat Yuki op de prednison een stuk beter bewoog, waarop Rutteman Tramadol voor heeft geschreven. (NSAID's hebben teveel invloed op maag en darmen (i.c.m. de chemo is dat niet handig).
Ik wacht eerst even het resultaat van de geelwortel en MSM af en ga me ondertussen verdiepen in de bijsluiter van Tramadol ::)
Yuki mocht dit keer een verbandje kiezen :biggrin2:
(camouflageprint)
Lizzy schreef: Hee, goed nieuws zeg!Owwww, wat deed hij dan???
Ik ben benieuwd hoe Yuki het op Tramadol doet. Brutus kreeg er wat gedragsveranderingen van, zullen we maar zeggen. Ik hoop dat Yuki nergens last van heeft!