- ma 24 mei 2010, 12:20
Honden zijn wolven en wolven eten geen groentes.
hallo
over bovenstaande hoeven we niet meer te discusseren. TEMINSTE IK NIET
Ik heb namelijk diverse MOOIE GECOPIEERDE SPEELFILMS bekeken over wolven de afgelopen perioden ja moet wat te doen hebben e,,h de geheledag met me notebook op het strand aanwezig zijn gaat ook vervelen , ,,,Het, het totaal beeld kan nooit en ternimmer in een natuurafspiegeling gegeven worden , het enige wat onze huishond er nog van over hebt is dat hij ook carnivor is en een carnivor eet vlees . Maar wat wij geven is uitgebalanceerde voeding maken de keuze,s in zijn vlees soor(ten) sommige geven groete,s (l)DIT ALLES Top dat voorop gesteld,,,,,:! Maar niets in vergelijking de wolf ,, laat ik het zo anders noemen de wilde hondachtigen. Dus vergelijking is alleen nog de/het Carnivor wat het met elkander hebt
In die films komt 100% naar voren dat een in het wild levende hond nooit een groter gezond beest te pakken kan krijgen Voorbeeld evt Kip loop niet wild rond , eend vliegt weg , dus die soorten kan hij nooit eten in gezonde vorm misschien een keer eend die mank of vleugel lam is door een oorzaak,en die dan bijv wat komt drinken ook uit het meeeer tje ;D ook duif niet of vogelsoorten,,, . Wel zag je in die films met grote regelmaat dat ze een hertje of soort geitje en ik zeg met nadruk tje omdat volwassen dieren van het soort dus hert of geit op moeilijk als ze gezond zijn te pakken is/zijn . of een konijn tje geen grote konijn in gezonde toestand bijna ook niet.Dit wat ik alle,s zeg is het gegeven comentaar verslag bij die films,, Wel eet wat ik gezien heb toch soort groente,s in een andere vorm welte verstaan maar toch ,,,blad van planten gras /besssen knolgewas van planten dus ,,,,,
Maar voorop nog gesteld TOP hoe wij voeren.
GRT Henk et Thailand
Laatst gewijzigd door Exect op ma 24 mei 2010, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.