Lizzy schreef: Oh ja, die kon wel he. Pfft, ik kan het soms allemaal niet meer goed volgen hoor.... Te ingewikkeld. Maar ja goed, dit kan het dus geweest zijn maar dan is het weer zo'n slappe term, nefrogene diabetes insipidus. Leuk maar dan weet je dus nog niks want dan kan het dus nog steeds gif zijn geweest (het probleem is dat ik dit qua beeld wel waarschijnlijk vind maar ik het heel onwaarschijnlijk vind dat Linga iets binnen heeft gekregen. Als er 2 mensen voorzichtig zijn met de honden, dan zijn wij het. Ze heeft daar nergens los gelopen, we letten altijd onwijs goed op. Dat blijft dus gewoon heel raar), dan kan het acuut nierfalen zijn geweest maar wat moet daar dan de onderliggende oorzaak van zijn en het kan uitspoelen van zouten zijn geweest. Maar in dat laatste geval: waarom zou ze ineens zou idioot veel zijn gaan drinken? Dat moet ook een reden hebben. En dan blijf je je ook afvragen of het genoeg was (de hoeveelheid water die ze gedronken heeft) om de zouten uit te spoelen.....Kan Linga misschien niet iets hebben binnengekregen via haar Barf-voer?? iets van medicijnen die in organen zijn blijven hangen of zo??
Ik denk maar wat hoor want ik ken van barf nog héél weinig, net als van de binnenkant van een hond