Moderator: Lizzy
Bernie schreef: Worden er ook nog een keer de bloedwaarden getest?Ja. Volgende week.
*Dorothea* schreef: Hmm een beetje hetzelfde dus. Krijgt ze al verikan?Nee. Ik durf het haar niet te geven. Ze is natuurlijk nog zo jong en ik hoop dat het uit zichzelf verbeterd
Lizzy schreef: Ja. Volgende week.ALs die dan hetzelfde zijn, of nog beter, kan er dan aangenomen worden dat Linga lichamelijk gezien in orde is, ook al blijft ze meer drinken dan normaal?
Lizzy schreef: Ja. Volgende week.Je heel vervelend moet ik weer met Biscuit knuffelen :P
*Dorothea* schreef: Je heel vervelend moet ik weer met Biscuit knuffelen :PWat een rotbaan heb je toch ook
Bernie schreef: ALs die dan hetzelfde zijn, of nog beter, kan er dan aangenomen worden dat Linga lichamelijk gezien in orde is, ook al blijft ze meer drinken dan normaal?Ik weet het eerlijk gezegd niet. De CREA is aan de hoge kant en bovendien krijgt Linga nog AB + Solidago. Dus daar zouden we dan ook eerst mee moeten stoppen, alvorens dat aan te kunnen nemen, denk ik. Maar, ik speel de vraag ff door aan Dorothea
En incontinent door het drinken bedoel jij?
*Dorothea* schreef: Je heel vervelend moet ik weer met Biscuit knuffelen :PZie je er erg tegenop?
Sanyo schreef: Fijn dat het goed gaat, maar vreemd dat ze nu ineens incontinent isJa, dat vind ik ook
Ik duim gewoon nog even door!![]()