Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Bedankt voor het vragen :-*. Ja, hetzelfde eigenlijk. Gisteren heeft ze 800 ml gedronken. Het is zo'n beetje rond de liter per dag wat ze drinkt. Klinisch is ze nog steeds heel goed. Ze heeft dikke pret met Biscuit. Ze is alleen zo incontinent als de pieter geworden :-\
Door Lizzy
*Dorothea* schreef: Hmm een beetje hetzelfde dus. Krijgt ze al verikan?
Nee. Ik durf het haar niet te geven. Ze is natuurlijk nog zo jong en ik hoop dat het uit zichzelf verbeterd :-\
Lizzy schreef: Ja. Volgende week.
ALs die dan hetzelfde zijn, of nog beter, kan er dan aangenomen worden dat Linga lichamelijk gezien in orde is, ook al blijft ze meer drinken dan normaal?
En incontinent door het drinken bedoel jij?
Door Lizzy
Bernie schreef: ALs die dan hetzelfde zijn, of nog beter, kan er dan aangenomen worden dat Linga lichamelijk gezien in orde is, ook al blijft ze meer drinken dan normaal?
En incontinent door het drinken bedoel jij?
Ik weet het eerlijk gezegd niet. De CREA is aan de hoge kant en bovendien krijgt Linga nog AB + Solidago. Dus daar zouden we dan ook eerst mee moeten stoppen, alvorens dat aan te kunnen nemen, denk ik. Maar, ik speel de vraag ff door aan Dorothea :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door