*Natasja* schreef: Ik heb Vetramil, en vind die heerlijk ruiken. Misschien heb jij een ander merk?ik heb klinion, komt bij de apotheek vandaan

Moderator: Lizzy
*Natasja* schreef: Ik heb Vetramil, en vind die heerlijk ruiken. Misschien heb jij een ander merk?ik heb klinion, komt bij de apotheek vandaan
*Natasja* schreef: Ik heb Vetramil, en vind die heerlijk ruiken. Misschien heb jij een ander merk?Ik ook, ik ook en Yuki ook
lidija schreef: willson had ook dit soort plekken na een narcose van het infuus ik heb er van alles op gesmeert maar niets hielpDan zou 't hier olijfolie worden. Ik moet zeggen dat ik dat zelf ook regelmatig als body lotion gebruik. Lekker zuiver, prima spul!!
uiteindelijk tijdens het koken zag ik de fles zonnebloemolie ....dat erop gedaan en dat hielp.
Misschien helpt het bij yuki ook...succes
Borke schreef: Het enige waar Sofi vanaf blijft (alles verder geprobeerd) is Rescue gel, ik denk omdat het verkoelend werkt.Ah, da's ook een goeie. Morgen maar even scoren dan...er kan nog best een tube bij
*anna* schreef: ik wist niet dat er gel bestond , ik heb altijd standaard de creme, het helpt echt!Yupz, ze breiden steeds verder uit, gel, rescue kids (zonder alcohol op glycerine basis) en binnenkort komt er ook een pets versie...