Ik hoop dat er snel wat duidelijkheid komt.
Gelukkig voelt ze zich wel goed.
Groetjes Rian
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Erna, weet jij nog wat de waardes van Fleur zijn geworden, na haar nier-ellende?PFFFTT Da's een goeie. Ik heb nooit meer de moeite genomen om bloed te laten onderzoeken nadat ze weer in orde was. Eigenlijk zou ik dat weleens moeten laten doen. Als het goed is moeten de waardes van Fleur hier nog ergens op BP staan maar ik ben zo slecht in het zoeken op barfplaats.
Erna schreef: PFFFTT Da's een goeie. Ik heb nooit meer de moeite genomen om bloed te laten onderzoeken nadat ze weer in orde was. Eigenlijk zou ik dat weleens moeten laten doen. Als het goed is moeten de waardes van Fleur hier nog ergens op BP staan maar ik ben zo slecht in het zoeken op barfplaats.Astu http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 692.0.html
Wat ik heb meegekregen van Fleur haar ellende is dat ze opgeknapt is maar dat haar nieren wel een opdonder hebben gehad waarvan ze toen niet in konden schatten hoe ernstig de schade zou zijn. De kans was/is groot dat we daar pas achter komen wanneer Fleur een stuk ouder is en sowieso wat mankementen gaat vertonen.