Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
Lizzy schreef: Erna, weet jij nog wat de waardes van Fleur zijn geworden, na haar nier-ellende?
PFFFTT Da's een goeie. Ik heb nooit meer de moeite genomen om bloed te laten onderzoeken nadat ze weer in orde was. Eigenlijk zou ik dat weleens moeten laten doen. Als het goed is moeten de waardes van Fleur hier nog ergens op BP staan maar ik ben zo slecht in het zoeken op barfplaats.

Wat ik heb meegekregen van Fleur haar ellende is dat ze opgeknapt is maar dat haar nieren wel een opdonder hebben gehad waarvan ze toen niet in konden schatten hoe ernstig de schade zou zijn. De kans was/is groot dat we daar pas achter komen wanneer Fleur een stuk ouder is en sowieso wat mankementen gaat vertonen.
Door Angelique
Erna schreef: PFFFTT Da's een goeie. Ik heb nooit meer de moeite genomen om bloed te laten onderzoeken nadat ze weer in orde was. Eigenlijk zou ik dat weleens moeten laten doen. Als het goed is moeten de waardes van Fleur hier nog ergens op BP staan maar ik ben zo slecht in het zoeken op barfplaats.

Wat ik heb meegekregen van Fleur haar ellende is dat ze opgeknapt is maar dat haar nieren wel een opdonder hebben gehad waarvan ze toen niet in konden schatten hoe ernstig de schade zou zijn. De kans was/is groot dat we daar pas achter komen wanneer Fleur een stuk ouder is en sowieso wat mankementen gaat vertonen.
Astu http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 692.0.html
Door Ike
Jeetje he, daar wordt je toch simpel van  :-\
Wat frusterend om niet te weten wat er loos is lijkt me, ik hoop dat er snel iets duidelijk wordt, heel veel sterkte  :bigarmhug:
Door connie63
ik hoop voor je dat ze snel er wat aan kunnen doen
want hier word je ook niet vrolijk van
heel veel sterkte en ik duim duim
ik hoop ondanks je zorgen dat je ook nog een beetje van je kleine meisje kan genieten
Jeeetje, wat moet dat frustrerend zijn!  :(  Het is in ieder geval positief dat ze zich niet ziek voelt.  :-*

Is er getest op Lyme? (sorry, ik weet dat het erg betweterig kan overkomen als iedereen mee gaat denken, maar ik las toevallig vorige week een stukje over Lyme en nierfalen). Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.......  :D

Sterkte!  :bigarmhug:
Door Evelien01
Heel veel sterkte! Mijn Bink heeft het ook gehad hoor, enige wat ie deed was meer drinken verder helemaal niet ziek en die bleek chronisch nierfalen te hebben. Nogmaals heel veel sterkte, die spanning als je lieveling zoiets heeft breekt je gewoon op, die onwetendheid!
Door Lizzy
Bedankt voor al jullie lieve reacties :-*. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er goed ziek van ben.... :'(. Dorothea is de afgelopen dagen aan 1 stuk door bezig geweest. Onderzoeken, lezen, nog meer lezen geweest en zij heeft de suggestie gedaan om een andere AB kuur te geven, eentje die ook werkt bij een Lepto besmetting. Gisteren ben ik naar Hoorn gereden en heb deze opgehaald en we zijn gelijk gestart. De symptomen van Lepto komen zeker niet allemaal overeen (hangt af per serovar) maar Dorothea heeft me een aantal artikelen doen laten lezen waarna ik ook zoiets had van "ja, dit moeten we nu direct doen". Bovendien waren de waardes al direct verbeterd nadat we met AB + Benakor waren gestart, nog voor het infuus en zijn de waardes weer verslechterd na de AB. Deze AB kuur was 6 dagen en dat zou te kort zijn bij een Lepto besmetting. Aanstaande zaterdag zullen we opnieuw bloed laten prikken. In de tussentijd monitoren we haar natuurlijk. Mocht ze minder worden, gaan we direct een afspraak maken met Paul Mandigers (internist). Maar vooralsnog is zij nog steeds goed (en ik duim en bid en smeek en hoop iedere dag dat dit zo blijft. Ik word bijna kniftig van mezelf. Ik voel 1000 keer per dag of haar neus wel nat/koud is, ik loop haar als een havik achterna om de hoeveelheid water die ze drinkt te controleren, etc). We hebben de afgelopen dagen wel precies gemeten hoeveel ze drinkt. En dat is nog steeds teveel, namelijk 1600 ml per etmaal. Het is wel minder dan het was, toen deze ellende begon. Toen ging het er aan de voorkant in en aan de achterkant weer uit.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door