Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Robian schreef: Super joh. Dat langzamer toedienen zoveel verschil kan maken hè.
Dikke knuffel voor Yuki en jou  :-*
Nou ja, dat staat gewoon in de bijsluiter, die ik dus van internet pluk, maar meneer Rutteman toch, naar ik mag hopen, inmiddels wel uit zijn hoofd zal kennen???  ::)
yuki11 schreef: Nou ja, dat staat gewoon in de bijsluiter, die ik dus van internet pluk, maar meneer Rutteman toch, naar ik mag hopen, inmiddels wel uit zijn hoofd zal kennen???  ::)
Klaarblijkelijk dus niet want dan zou hij het standaard wel doen i.p.v. je nog 5 minuten extra tijd in rekening te brengen  :-X
yuki11 schreef: Nou ja, dat staat gewoon in de bijsluiter, die ik dus van internet pluk, maar meneer Rutteman toch, naar ik mag hopen, inmiddels wel uit zijn hoofd zal kennen???  ::)
Maar je weet het hé? Altijd zelf blijven nadenken. En daardoor ben je zover gekomen omdat je je niet van de wijs laat brengen!  :-*
yuki11 schreef: Hier mijn knappe vent aan t infuus:
Afbeelding
en hier mijn topper met zijn tractatie
Afbeelding
:biggrin2:
Ach, wat is het toch een SCHAT!! :smitten: :smitten: :smitten:
Hij heeft zo'n ontzettend lief koppie, en naar ik begrijp ook nog eens een geweldig karakter...(wat een droomvent hé haha  ;))
Ben blij dat het deze keer een stuk beter is gegaan, zo wel bij het toedienen als de na werking.
Toppers zijn jullie! :bigarmhug:
De diarree is sinds gisteren weer 'under control'!  :D

Ik merk wel dat zijn weerstand nu minder is....gisteren kwam er prut uit zijn rechter oog (niet van dat zwarte, droge spul, maar van die creme-achtige slierten, die dan is de ooghoek zitten..hoe noem je zoiets??  :-\)...meteen met kamillethee gespoeld en het is nu weer over. Hij likt aan de plekken op zijn poten, waar de infusen gezet zijn...op 1 poot zit nu een rauw plekkie.
Dus in de weer met echinaceaforce zalf en honingzalf.

De stemming is niettemin goed!!  8)  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door