Moderator: Lizzy
pienkeestip schreef: Fijn dat het langzamer werd toegediend en Yuki nergens last van hadIk kreeg wel een extra post op de factuur; 5 min. extra toediening chemo
![]()
![]()
![]()
Robian schreef: Super joh. Dat langzamer toedienen zoveel verschil kan maken hè.Nou ja, dat staat gewoon in de bijsluiter, die ik dus van internet pluk, maar meneer Rutteman toch, naar ik mag hopen, inmiddels wel uit zijn hoofd zal kennen???
Dikke knuffel voor Yuki en jou
yuki11 schreef: Nou ja, dat staat gewoon in de bijsluiter, die ik dus van internet pluk, maar meneer Rutteman toch, naar ik mag hopen, inmiddels wel uit zijn hoofd zal kennen??? ::)Klaarblijkelijk dus niet want dan zou hij het standaard wel doen i.p.v. je nog 5 minuten extra tijd in rekening te brengen :-X
yuki11 schreef: Nou ja, dat staat gewoon in de bijsluiter, die ik dus van internet pluk, maar meneer Rutteman toch, naar ik mag hopen, inmiddels wel uit zijn hoofd zal kennen???Maar je weet het hé? Altijd zelf blijven nadenken. En daardoor ben je zover gekomen omdat je je niet van de wijs laat brengen!![]()
yuki11 schreef: Hier mijn knappe vent aan t infuus:Ach, wat is het toch een SCHAT!!
en hier mijn topper met zijn tractatie
![]()