tieneke schreef:Ditzelfde had ik ook al aan je geantwoord in de topic die verwijdert is Syl
Nogmaals,ik heb niet gezegd dat ze ALLEEN vers vlees voerde maar een enkele KEER per week!
Dat stond er ook duidelijk
Goed lezen allemaal!

Moderator: Lizzy
tieneke schreef:Ditzelfde had ik ook al aan je geantwoord in de topic die verwijdert is Syl
Nogmaals,ik heb niet gezegd dat ze ALLEEN vers vlees voerde maar een enkele KEER per week!
Dat stond er ook duidelijk
Goed lezen allemaal!
An schreef: .?????????? Ben ik nou gek of........
Duck mag zeker niet meer, dat is goed voor grote honden maar voor kleine honden zitten daar teveel bacterieën in volgens meneer.
Nelly schreef: ?????????? Ben ik nou gek of........Ja Nelly het zal je Da maar wezen![]()
![]()
laura schreef: Ik weet niet hoor, maar zou hij niet jonge hondjes bedoelen ??De hond is 11 jaar
Bij die redenatie kan ik me nog iets voorstellen, aangezien het immuunsysteem misschien nog niet helemaal ontwikkeld is....
laura schreef: Ik weet niet hoor, maar zou hij niet jonge hondjes bedoelen ??En de darmflora is ook nog niet ontwikkeld,daarom is het zo goed om een pup meteen vers te geven
Bij die redenatie kan ik me nog iets voorstellen, aangezien het immuunsysteem misschien nog niet helemaal ontwikkeld is....
Duck mag zeker niet meer, dat is goed voor grote honden maar voor kleine honden zitten daar teveel bacterieën in volgens meneer.Oooooh, dáárom veegt Bas (Duck-gebruiker) altijd zijn bek af als hij gegeten heeft. Dat is natuurlijk om al die vieze bacterieën van zijn smoel te vegen.
Ineke schreef:
Oooooh, dáárom veegt Bas (Duck-gebruiker) altijd zijn bek af als hij gegeten heeft. Dat is natuurlijk om al die vieze bacterieën van zijn smoel te vegen.
Ik moet wel zegen dat Bas er wat witjes uitziet
Mufasa krijgt geen Duck. Die heeft veel meer kleur.
balupa schreef: Duck word ook gebruikt bij het afspenen van pups zelfs door mensen die later brokken gaan voeren.Deed ik altijd, begon ermee als ze 3 weken waren
De ene fokker doet het met dit merk en de ander met dat ik heb een fokker ook weleens rauw tartaar zien geven.
Ivonne schreef:Dàt zal het zijn Ivonnezitten daar dan heeeeeele grote bacterien in dat dat niet voor kleine honden mag maar wel voor grote honden want anders passen die bacterien niet ??? ???
![]()