Wat zegt de DA? Ofwel moet ze Eukanuba gaan geven (

Duck mag zeker niet meer, dat is goed voor grote honden maar voor kleine honden zitten daar teveel bacterieën in volgens meneer.
Mijn pa belde net om dit te vertellen, ik uiteraard

Moderator: Lizzy
An schreef: Ja ik ben erg bang dat dat hondje op vlees en groenten alleen erg ziek gaat wordenJa daar kun je op wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
An schreef: Ja naar mij wordt niet meer geluisterd heIk heb hetzelfde met mijn moeder meegemaakt.Die dierenarts is 6 jaar naar de universiteit geweest he....ikke niet
![]()
uniteddogs schreef: erg lullig om er zo weer op tgerug te komen. gaat me niet alleen om deze naam ik vind van iedereen het gewoon lullig om zijn naam op het internet te zetten.Hier mijn E-mail adres:Flair@zeelandnet
zou jij het leuk vinden om je naam zo te zien staan?
denk het niet, en trouwens ben je bekend in die praktijk?
denk het ook niet. ik weet dus dat deze da wel COMPLETE versvleesvoeding goedkeurd. maar niet een dieet van enkel biefstuk,tartaar enz. en daar werd niet over gepraat. zo einde discussie voor mij nu, je weet nu hoe ik erover denk.
en dan wat die andere da zegt over duck, grote onzin natuurlijk. mischien zeggen dat een da maar iets van geloof 24 uur voedingleer krijgt in die 6 jaar?
of laat ze bellen met iemand van duck, die het wil uitleggen?
tieneke schreef: En noemde ik deze keer een naam?Tieneke met de kans dat je boos op mij wordt in de topic waar je de naam van die da wel noemde zei ik ook al dat als je moeder dit menu aan mij zou vertellen ik ook zou zeggen dat dit geen goed dieet is.
Dus mijn moeder is een leugenaar![]()
Zij weet heus wel wat hij gezegd heeft hoor,bovendien is zij nog niet seniel!
Ben nog steeds blij dat hij niet mijn Da is
Wel de jouwe zeker?![]()
![]()
uniteddogs schreef: en dan wat die andere da zegt over duck, grote onzin natuurlijk. mischien zeggen dat een da maar iets van geloof 24 uur voedingleer krijgt in die 6 jaar?Het is wel een Belgische dierenarts en die krijgen volgens mij iets meer voedingsleer en van een professor en niet van de brokkenindustrie. Maar de meeste dierenartsen in opleiding vinden het saaie colleges, dus ik denk dat ze er tentamen in doen met het doel een voldoende te halen en dan alles weer snel vergeten en naar de brokken grijpen.
sylvia schreef:Nogmaals,ik heb niet gezegd dat ze ALLEEN vers vlees voerde maar een enkele KEER per week!
Tieneke met de kans dat je boos op mij wordt in de topic waar je de naam van die da wel noemde zei ik ook al dat als je moeder dit menu aan mij zou vertellen ik ook zou zeggen dat dit geen goed dieet is.
Je hebt daar namelijk neergezet dat ze alleen vlees voert en alleen vlees voeren is rond uit slecht voor een hond. Als jou moeder zo heeft gezegd als wat jij hier had neergezet dan heeft die da geen ongelijk.
Maar dat zegt niet dat hij verstand zou hebben van voer maar alleen vlees is nu eenmaal een zeer slechte voeding.