- vr 16 apr 2010, 12:16
Mijn hond heeft ook al jaren last van jeuk, vooral in de zomer.
Ik heb allergietest gedaan met de bioresonantie en daar kwam uit dat ze overgevoelig reageert op granen, kipeiwit en vlooienallergie. Geen pollenallergie.
Ben ook naar holistisch da in de Bilt geweest en daar kwam uit dat haar hypofyse uit balans was. Kreeg druppels mee en dat deed zeker wat, behalve tegen de jeuk. Ze werd erg vrolijk en stoer. Ze kan soms wat angstig zijn.
Ze krijgt al 2 jaar Carnibest en dat bevalt prima, alleen de jeuk blijft komen en gaan. Soms denk ik dat het komt door het gesnaai onderweg bij het uitlaten in de buurt. Ze houdt van kattepoep(kunnen ook granen inzitten natuurlijk). Of het zwemmen, ze heeft weer paar keer in het water gezeten. Alleen bij het uittesten van het water waar ze in zwemt met bioresonantie leverde niks op. Het was neutraal. Zo blijven we doormodderen. Ze heeft nu ruim een week niet gezwommen en het gaat weer wat beter. En ik houd haar goed aan de lijn met uitlaten sávonds zodat ze niet kan gaan snacken. Dat van die granen dat geloof ik zeer zeker, de hormoondisbalans geloof ik ook. Alleen het water verdenk ik nog steeds en dat kwam er niet uit met de bioresonantie. Het is vaak erg lastig met jeuk, er kunnen vele oorzaken zijn.
Al met al vond ik het een hele prettige manier van behandelen. Ze nam ruim de tijd. Alleen de jeuk blijft komen en gaan, hoop dat we het deze zomer een beetje onder controle kunnen houden. Ook mijn hond had in Dec. geen jeuk!