De kip heeft ze wel netjes opgegeten... toch maar gewoon beginnen bij kuikentjes, muizen en ratten heb ik ook altijd wel in huis, maar mijn prooidieren zijn net allemaal op behalve de hamsters dus moet even nieuwe halen

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Too schreef: T is toch wat... ben je al op leeftijd komen ze ineens met onmogelijke stukken eten aanHahaha! Nouja, ik heb fretten, en als ik de fretten een eitje geef, dan is mijn kamer een eitje... of de hele kooi... vandaar dat ik kuikentjes geef, die gaan schoon op! En de vriezerruimte heb ik wel!, dat zijn de kaakjes niet gewend... werken voor de kost
T blote feit dat ze vlees zonder meer herkent als eetbaar is echt een opsteker hoor.
Prooidieren doe ik hier niet mede vanwege de kosten.. na t debacle met muis [muis werd als liefste knuffel meegesleept, er werd niet eens gespeeld muis mocht gewoon overal bij zijn] en kuiken vind ik een beetje jammer van de beperkte vriezerruimte [ik geef wel een eitje]
Als je een barf-menu een beeeetje handig opstelt hoef je niet zo gek veel orgaan te choppen [veel dingen zijn ook prima te knippen trouwens] en er zijn ook best veel bot-dingen die al aardig op kattenformaat zijn [die hoef je alleen maar in zakjes te doen]
koekje schreef: volgens Ot zijn hamsters erg taai, vooral hun vel, waardoor je er moeilijk een beginnetje aan kunt maken. en er zit geen staart aan, dat hoort niet.Dat zal zijn waarom de fretjes ze zo moeilijk eten! Als pup waren ze er gek op... hmm. Nouja, Mispel probeerde het niet eens, die heeft alleen gesnuffeld, en keek me toen zo aan van "Wat moet ik hier nou weer mee, hoe durf je me DIT nou weer voor te zetten?!"... Tja, nog even laten staan, paar keer haar aandacht erop gefocust maar ze wou er niks mee. Toen maar gewoon in de biobak gegooid :/