Geniet maar lekker samen van zijn "goede " dagen

Moderator: Lizzy
Ike schreef: Wat fijn om te horen!!Ja, dat doen we; we maken van elke dag een feestje!!
Geniet maar lekker samen van zijn "goede " dagen![]()
spreeuwtje schreef: zit je nu niet meer te wachten op het opengaan van die klier waar de injectie ingegaan was dan??Stiekem wel, omdat dat een heel duidelijke aanwijzing zou zijn dat er iets gaande is.
ben blij dat yuuk zich beter voelt!!![]()
yuki11 schreef:Ohhhw, wat goed om te lezen!!! Ik vind het trouwens knap/goed van je, dat je voor deze behandeling kiest en niet voor chemo. Op de een of andere manier vind ik dat deze behandeling veel beter bij jou en Yuki past. Ik hoop zo dat het hem goed gaat doen!!!Vandaag gaat het een stuk beter!!! Hij hijgt niet meer zo snel, is meer alert en lekker hongerig!!
Aangezien ik het vreselijk vind als Yuk niet lekker in zijn vel zit en elke minuut aanvoelt als een week, gaat het dus vandaag met mij ook toppie!!!
Bedankt voor al jullie lieve woorden!!!![]()
Lizzy schreef: Ohhhw, wat goed om te lezen!!! Ik vind het trouwens knap/goed van je, dat je voor deze behandeling kiest en niet voor chemo. Op de een of andere manier vind ik dat deze behandeling veel beter bij jou en Yuki past. Ik hoop zo dat het hem goed gaat doen!!!Grappig dat je dat zegt, het klopt ook echt..