Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

spreeuwtje schreef: zit je nu niet meer te wachten op het opengaan van die klier waar de injectie ingegaan was dan??
ben blij dat yuuk zich beter voelt!!  :-*
Stiekem wel, omdat dat een heel duidelijke aanwijzing zou zijn dat er iets gaande is.  ::)
yuki11 schreef: :groupwave2:  Vandaag gaat het een stuk beter!!! Hij hijgt niet meer zo snel, is meer alert en lekker hongerig!!
Aangezien ik het vreselijk vind als Yuk niet lekker in zijn vel zit en elke minuut aanvoelt als een week, gaat het dus vandaag met mij ook toppie!!!  :D

Bedankt voor al jullie lieve woorden!!!  :-*
Ohhhw, wat goed om te lezen!!! Ik vind het trouwens knap/goed van je, dat je voor deze behandeling kiest en niet voor chemo. Op de een of andere manier vind ik dat deze behandeling veel beter bij jou en Yuki past. Ik hoop zo dat het hem goed gaat doen!!!
Lizzy schreef: Ohhhw, wat goed om te lezen!!! Ik vind het trouwens knap/goed van je, dat je voor deze behandeling kiest en niet voor chemo. Op de een of andere manier vind ik dat deze behandeling veel beter bij jou en Yuki past. Ik hoop zo dat het hem goed gaat doen!!!
Grappig dat je dat zegt, het klopt ook echt.. :)
Merk wel dat ik het best moeilijk vind (in mijn hoofd) om iets rationeels af te slaan en deze alternatieve weg te volgen, omdat het hier natuurlijk wel om iets heel heftigs gaat...de angst om hiermee de enige manier tot 'genezing' te missen voel ik, terwijl ik wel weet dat er altijd meerdere wegen zijn.
Zolang mijn maag nog omdraait bij de gedachte aan chemo, is dit de juiste weg!!  :)
Vandaag overgestapt op de orale toediening van Neoplasene...

Eigenlijk zou er eerst nog een 2e klier geinjecteerd moeten worden om daarna de orale toediening te starten, maar dat gaat ons wat te langzaam...temeer ook omdat de klieren die eigenlijk geinjecteerd zouden moeten worden, niet geinjecteerd kunnen worden, ons inziens, omdat daar niet genoeg ruimte is om nog te kunnen zwellen...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door