Nicky schreef: Kun je dan niet beter een allergietest laten doen?? Een contactallergietest bedoel ik? Dat ze een vlak kaalscheren en daar verschillende stofjes inspuiten...Die zijn vaak heel duidelijk...Er is in 2008 een allergietest gedaan bij Chico.
Succes...Ik blijf dit topic volgen...ben erg benieuwd wat het voor jullie kan doen!
Daar is niets uitgekomen, dus het advies was een eliminatie dieet.
Dat heb ik gedaan met konijn, maar Chico is nog steeds niet helemaal jeukvrij.
Hij heeft het goed gedaan op Black-dog, maar er zijn toch iedere keer periodes van jeuk.
Het gekke is dat hij zich nauwelijks kapot bijt en zijn huid soms wat rood is, maar ook heel vaak niet.
In december had hij een paar jeukvrije weken, dus ik dacht dat de sneeuw en vorst een positieve uitwerking hadden.
Maar dat is niet zo, want de afgelopen weken met de sneeuw jeukte hij vrolijk door.
Het enige wat ik mij nu nog kan bedenken is dat hij in december stronghold heeft gehad. Dus toch mijten oid??
Ik word er gek van!! En daarom nu het bezoek aan een homeopaat die ook bioresonantie doet.
Ik hoop dat ik iig een duidelijk beeld krijg van dingen waar hij wel en niet tegen kan.
En verder hoop ik dat zij een middel in kan zetten waardoor hij verbeterd.