Moderator: Lizzy
koffie schreef: Vertrouw in jezelf... als iets niet goed voelt, niet lekker zit, doe dan niks. Als het goed voelt van binnen dan ben je op het juiste pad. Zorg voor rust vanbinnen, dan genieten jullie allebei!Mooi verwoord. Dat is volgens mij inderdaad de enige richtlijn die je aan kunt houden. Wat voelt 'zuiver', ondanks dat het misschien verdrietig of moeilijk is?
koffie schreef: Toen ik zelf voor de beslissing stond en vroeg 'wanneer is het tijd?' kwam het antwoord: het is waarschijnlijk 'tijd' als er meer slechte dagen zijn dan goede..Voor mij is het tijd wanneer de hond ZELF aan geeft dat 't tijd is....ongeacht wat ik zelf denk...
yuki11 schreef: Het enige dat ik weet is dat Yuki nu de look heeft...waarmee ie aan geeft dat het tijd is voor het bos!!!Dat bedoel ik ook!!
Dat is wat we gaan doen dus!
yuki11 schreef: Het enige dat ik weet is dat Yuki nu de look heeft...waarmee ie aan geeft dat het tijd is voor het bos!!!
Dat is wat we gaan doen dus!
202Spots schreef: Dat bedoel ik ook!!We waren allang weg
Ik wilde alleen zeggen dat ik van mening dat de hond 't zelf aangeeft..
en dat ik niks op papier hoef te zetten of aan dingen gaan denken om 'n besluit te nemen...
want de hond besluit zelf en laat dat dan aan mij weten.
Als Yuki nu aangeeft om naar 't bos te willen....wat doe je hier dan nog?![]()
Hupsekee...weg wezen en lekker naar 't bos met die kanjer!![]()
202Spots schreef: Dat bedoel ik ook!!Ik ben een beetje bang dat Yuki erg ver heen moet zijn, wil ie dit aan mij vragen...
Ik wilde alleen zeggen dat ik van mening dat de hond 't zelf aangeeft..
en dat ik niks op papier hoef te zetten of aan dingen gaan denken om 'n besluit te nemen...
want de hond besluit zelf en laat dat dan aan mij weten.
Als Yuki nu aangeeft om naar 't bos te willen....wat doe je hier dan nog?![]()
Hupsekee...weg wezen en lekker naar 't bos met die kanjer!![]()
yuki11 schreef: Ik ben een beetje bang dat Yuki erg ver heen moet zijn, wil ie dit aan mij vragen...misschien is er geen andere manier meis.. denk ik..
En ik vind niet dat ik t zover mag laten komen eigenlijk![]()