Dank jullie wel allemaal!!
Ik voel mij verdoofd....totaal lamgeslagen, terwijl ik zoveel keuzes moet maken....
Telkens als ik denk te weten wat ik ermee wil, verandert het weer...
Niks doen voelt niet goed...de kanker alle ruimte geven om mijn lieve Yuk in beslag te nemen, dat voelt niet eerlijk. Yuki door een mallemolen laten gaan, voelt ook niet eerlijk, al denk ik wel dat hij zelf het type is van; gaan met die banaan!! Ook hierin...
Momenteel krijgt hij nog niks....en het gaat nu niet zo goed met hem...ik zie dat hij last heeft van de druk van de klieren...Ondanks dat doet ie nog heel hard zijn best hier en daar vrolijk te zijn, een speeltje te pakken, enthousiast te worden om zijn eten, etc.
Woensdagochtend heb ik een afspraak in Wageningen, bij de oncoloog...dan zullen we alles doorspreken en een keuze maken, verwacht ik.
Veel antwoorden zijn al gegeven....de kuur duurt 4 maanden, elke week een behandeling.
Een behandeling bestaat uit ca. een half uur aan een infuus. En telkens wat bloedafname.
Of we gaan t alternatieve circuit in...en dan kan hij ingespoten worden met Maretak en Neoplasene.
Dit is wat een holistische da mij erover mailde:
"Neoplasene bij lymflierkanker wordt op de volgende manieren ingezet:
- injectie in de meest vergrote lymfklier. Hier gaat ook een systemisch effect vanuit
- vervolgens een week later de op één na grootste lymfklier
Bij het inspuiten van een ontaarde lymfklier zal deze afsterven en doorbreken. Dus je moet met wat 'viezigheid' (open wond) rekening houden.
Vervolgens moet er oraal verder gegaan worden.
Belangrijk:
- hoe vitaler de hond, hoe meer kans op succes. Vaak zal ondersteuning met Mifloran (probioticum) en Missing Link (supplement) gunstig zijn
- Neoplasene kan misselijkheid en anorexie veroorzaken. Dit zijn overigens de enige bijwerkingen.
De inspuiting kunnen het beste onder begeleiding van een dierenarts uitgevoerd worden, dus het is belangrijk dat deze ook mee wil helpen.
Op
www.buckmountainbotanicals.com onder 'clinical guide' kan je meer specifieke informatie lezen."
Tja, wat kies je dan??? ...en de tijd dringt, dat voel ik heel duidelijk.
Het liefste zou ik verdwijnen...samen met mijn Yukje