*Nikki* schreef: Nou we zijn in Heemskerk geweest bij de HD. We hadden een hel tas mee met spullen om te meten. Op zich was het meenemen niet nodig geweest zei ze.Poeh hee, wat een hoop informatie heb je gekregen. Ik hoop dat je haar spijsverteringsproblemen onder controle krijgt. Heb je er wel een goed gevoel over, over je bezoek?
Heel veel was negatief; Naturis kip, rund en geit,CB natuur, Kivo en de herby mix, eigen gedroogde long, kalfs ribben van Any animal, multivitamine van de Groen Os en de Zitac (deze was zeer negatief)
Neutraal was de maagcompositum (momenteel heeft ze die niet nodig)
Positief waren de brokken, Naturis lam, Bibi schaap, eigen gedroogde runder lever, hazenoren en kippenpoten van Any Animal, visolie, gluco/chon/MSM, Duivelsklauw, Okugest en de Gastronol (samen met de Okugest versterkt het elkaar).
Het viel mij al op dat ze wat mankte deze week en ze zei ook dat haar linker voorpoot warm aanvoelde. Tevens gaf Luna wat pijn klachten aan bij het overstrekken van haar elleboog. Dit is haar niet geopereerde poot maar waar ook LPC en Incongruentie bij is geconstateerd door de orthopeed in Amsterdam.
Ze heeft een milt deficiëntie (deze werkt dus niet goed).
Haar maag leegt niet goed.
En heeft ze bloedarmoede.
Ze heeft acupunctuur gehad op 10 plaatsen (waarvoor weet ik even niet meer).
Ze heeft Chinese kruiden meegekregen (CH Eight Gentleman 0,5gr).
En heeft ze ook een reinigingskuur van groene leem.
De visolie wordt weer gegeven en verhoogt.
Gluco/chon/MSM krijgt ze weer.
De duivelsklauw mag ze momenteel ook even hebben ivm de pijnklachten.
Ze wilt nu eerst alles wat meer in balans krijgen bij Luna en omdat ze momenteel goed reageert op de br*k, hiermee doorgaan. Omdat Luna meerdere problemen heeft, gaan we ons eerst focussen op de spijsvertering. Omdat dit momenteel de grootste klacht is. Volgende keer kijken we waar Luna dan in behandelt moet worden.
We willen haar wel weer op vers krijgen. Maar omdat Luna veel niet lekker vind van barfen en in Kvv je niet weet wat er precies in zit moeten we even faan kijken hoe we dit gaan doen. Eerst weer koken is wel de eerste stap en dan "koud voer" produkten gaan geven. Dit zijn oa lam, eend en kip.
We hebben er bijna 1,5 uur binnen gezeten en er zal vast nog veel meer gezegd zijn maar krijg het even niet uit mijn vingers.
De 26ste Februari gaan we er weer heen.