Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Nou, als die giardia-troep niet helpt en de probiotica ook niet, dan denk ik dat je er goed aan doet om eens uitgebreid onderzoek te laten doen of (meer holistische benadering): naar een holistisch DA. Geef je hem nu nog AHV? Misschien zou je ook eens een ander voer kunnen proberen? Of zelf gaan samenstellen?Ik heb dus ook Carnibest natuurvoer en aktief geprobeerd, en ook Rodi, en natuurlijk allerlei soorten brokken
Eidos schreef: Sinds wanneer heb je dat dagboek bijgehouden Lin ??? Als je de laatste 3 dagen namelijk veel meer dan de nodige behoefte bent gaan voeren en sindsdien ook dat dagboek bijhoudt, dan lijkt het me niet vreemd dat hij zoveel poeptNu geef ik niet meer meer voer.. Alles wat niet verwerkt kan worden word er namelijk zo weer uitgegooid.. en een teveel aan voedsel kan ook voor diarree zorgen ....
Lind@ schreef:Jep, dat snap ik ... Ik vroeg het me alleen af
Nu geef ik niet meer meer voerHet poepdagboek
houd ik nu 3 dagen bij, maar zo is het steeds geweest; zo vaak troep poepen en vaak poepen. Alleen nu wil ik het zwart op wit hebben voor als ik ergens met hem heen ga voor onderzoek.